![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De fiscus kondigde aan dit jaar dubbel zoveel belastingaangiftes te controleren. Welke middelen heeft de belastingdienst ter beschikking?
Lees hier verder DUS : IEDEREEN DOET AAN BELASTINGONTDUIKING EN NU MOET JE MAAR ZELF BEWIJZEN DAT DIT NIET WAAR IS ![]() Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 9 februari 2012 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er wachten heel veel mooie jaren voor advocaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Waarom ?
Of bedoel je fiscalisten?
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Jaja....het begint hier meer en meer op een politiestaat te lijken.
Rusland achterna ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Daarmee wordt het eigendomsrecht en het burgerlijk wetboek uitgehold. Eén misnoegde vruchtgebruiker die naar Straatsburg trekt en heel de administratie staat weer met de billen bloot. Ik spreek hier natuurlijk over vruchtgebruikconstructies waarbij er sprake is van een gesplitste aankoop, niet waarbij de vennootschap het vruchtgebruik koopt van de zaakvoerder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ontduiking mag stevig aangepakt worden. Enkel zo hebben de jongeren nog een toekomst. We gaan zeker 25% verarmen de komende jaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik heb ook zo het gevoel dat er wel wat serieuze discussies gevoerd zouden kunnen worden. Minstens denk ik dat er een aantal van die dingen serieus strijdig gaan zijn met een aantal Europese verordeningen.
Verder : we zijn verplicht op vragen te antwoorden. Ja, misschien, maar ik veronderstel dat ik daar dan ook dom mag op antwoorden. Zo in de zin van. Ah meneer, u hebt daar toen €10.000 cash afgehaald over een termijn van 10 dagen. Wat hebt U daarmee gedaan. Ah meneer ik ben de bloemekes gaan buiten zetten bij de miekes van plezier. Moet U mijn lul zien die de sporen nog draagt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Awel, dat is het eerste wat ik zou doen, om een advocaat vragen. Trouwens ik vraag me af wat ze gaan doen als je niet antwoord. Martelen. Je in het cachot stoppen zonder dat ze degelijk bewijs hebben.hmm
Laatst gewijzigd door Stingray : 1 februari 2012 om 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Geen problemen op zich met controles, zoiets hoort bij goed bestuur. Echter wél problemen met de tarieven van de belastingen in België
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Simpel: Boetes
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() En als je die niet betaalt ? Ik denk trouwens dat je het recht hebt om de zaak door een rechtbank behandeld te zien. In principe is een boete een soort minnelijke schikking nietwaar.
Kijk als ik zou frauderen, zou ik zorgen dat ik niet veel op mijne naam heb staan. Wellicht een studio huren, waar niets in staat en daar mijn domicili opzetten. Denk niet dat ze ver gaan komen. De meeste van de alloctonen doen het zo...Tiens, zijn die slimmer dan wij misschien ? Laatst gewijzigd door Stingray : 1 februari 2012 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan nog, hoe ga je mij vinden ? Ik heb ooit zo eens een opsporing moet doen van hopeloze gevallen die met de noorderzon verdwenen waren. Ik kan me echt niet voorstellen dat die mannen van de belastingen dat gaan doen. Als je echt in de illegaliteit wil verdwijnen bestaat er werkelijk bijna geen limiet. En het mooiste is, dat ze je zelfs nog zeer weinig kunnen doen als ze je dan toch zouden vinden. Je hebt namelijk zogezegd geen nagel om aan je gat te krabben. Een kei kan men zijn vel niet afdoen. Ik heb er zelfs geweten die gewoonweg alles gingen pikken wat ze nodig hadden. Een TV nodig. Ga hem gewoonweg pikken. Komt de deurwaarder, dan kan hij hem zelfs niet aanslaan want het is gestolen goed. Komen ze hem terughalen, dan pik je gewoon de volgende... Laatst gewijzigd door Stingray : 1 februari 2012 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |