![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]() En wat met de wereldwijde en toenemende christofobie....
Christenen Indonesië bekogeld met rotte eieren en urine Christenen in de Indonesische stad Bekasi, in de buurt van Jakarta, zijn bekogeld met rotte eieren, stenen en zakken urine en slootwater. Een groep van zo’n 600 moslims belaagde de 100 christenen en dreigde hun pastor te vermoorden. De christenen hielden een dienst in de straten van Bekasi. De gemeenschap is in een lange strijd verwikkeld om kerkdiensten te houden in een eigen gebouw. De gemeente vroeg vijf jaar geleden een vergunning aan om een kerk te bouwen en eigen diensten te houden. Zo’n vergunning is verplicht. In 2009 ageerde het lokale gemeentebestuur tegen de samenkomsten en eiste dat de kerk zijn deuren zou sluiten. De kerkelijke gemeente vocht die sluiting aan en in juli vorig jaar oordeelde het hooggerechtshof dat de kerk wel degelijk in aanmerking komt voor een vergunning en dus kerkdiensten mag houden in een eigen kerkgebouw. Maar onder druk van islamitische groepen hebben autoriteiten uit Bekasi het kerkbestuur gedwongen om diensten te houden op een plek zo’n 10 kilometer bij hun eigen kerk vandaan. De politie keek toe terwijl de menigte moslims de protestantse kerk aanviel. Ook de regionale voorzitter van Front Pembela Islam (front van de verdedigers van de islam) maakte deel uit van de groep aanvallers. Pastor Palti Panjaitan heeft aangifte gedaan naar aanleiding van de doodsbedreiging. www.cip.nl 25-5-2012 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar niemand heeft een probleem met "meisje met schoenen wordt geweigerd in de moskee".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er werd al meermaals gesteld dat het CGKR wel degelijk burgerlijke partij gespeeld heeft in zaken met dit soort discriminatie. Ik zal ze nog eens herhalen maar ik heb het gevoel dat u uw brein gewoon uitzet als uw ogen over die stukken tekst zoeven: - Eremoord op Sadia Sheikh - Haatboodschappen van Sharia4Belgium - De zaak die Yous beschrijft van de vuile marro die gek werd toen hij een Marrokkaanse vrouw met een Belgische man zag |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Een advocaat had toen ook laten weten dat deze klacht niet aanvaard zou worden omdat er een uitzondering is voor 'tendensbedrijven'. Dit is een uitzondering die er door onze religieuze vriendjes (vooral die met een kruisje dus) is doorgedrukt. Het verbaast me trouwens dat u, gezien uw houding tegenover de islamietjes, in een halal-slagerij zou willen gaan werken ![]() Laatst gewijzigd door Klein Licht : 25 mei 2012 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De vraag is : wie is er begonnen ? Naar het schijnt volgens de bijbel is het met een broedermoord begonnen ; wanneer het stopt weet niemand: maar dat het zal (moeten) stoppen is duidelijk.
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Schiet me net te binnen:
Feryn had er dus beter aan gedaan zijn bedrijf in de statuten te beschrijven als: 'Christelijk Kantelpoortenbedrijf' |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Er is wel degelijk een verschil. De filosofie daar achter is, dat allochtonen een minderheidsgroep zijn, en "de blanken" alle macht in handen hebben, en dus moeten toezien hoe die machthebbers met de minderheden omgaan. Er zijn heel wat dossiers waar het centrum spontaan opspringt zonder dat iemand zich BP stelt. In geval van haat door allochtonen gebeurt dit alleen als het er dubbel en dik op licht, en/of er druk is vanuit de politiek. Mocht U een tijd in mijn huidskleur kunnen voortbewegen, en toch voor jezelf kunnen denken, dan zou je je mening wel herzien. Naar het centrum lopen, is hetzelfde als de taferelen die zich vroeger op de speelplaats afspeelde. Ik mocht zonder probleem iemand uitschelden voor dikzak, ziekenkasbrilletje, ... Als die naar de juffrouw of meester liepen, dan kregen die te horen dat ze maar weerbaarder moeten zijn. Als die zelfde maat één woord drufde uit te brengen dat op één of ander manier iets met mijn huidskleur of afkomst te maken had, dan kreeg die echt een ontzettend grote shitstorm over zich heen. Met zeer grote schaamte moet ik zeggen dat ik daar ook misbruik van heb gemaakt. Dat misbruik (die morele chantage) zag ik dagelijks in mijn vorige job. Is misschien nog een overblijfsel van de jaren 40 en de kolonisatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 mei 2012 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak me even wakker tegen de tijd dat je met een korte broek het Vaticaan in mag.
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 mei 2012 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 26 mei 2012 om 23:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Door welke partij(en) / perso(o)n(en) werd het Centrum voor Islamisering opgericht?
Wie stemt er voor deze partij(en) / perso(o)n(en)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer je afstudeert als misdienaar.
![]() |
![]() |
#33 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 28 mei 2012 om 08:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Sommigen in die toenmalige partij hebben ertegen gevochten ja, maar hebben onder druk van 'progresieve' partijen zoals spa en groen en de 'progressieve vleugel (waaronder verhofstadt zelf, de gucht enz) van de eigen partij moeten inbinden. Die hebben later de links 'progressief' geworden open vld verlaten omdat volgens hen de liberale partij geen rechtse partij meer was en ik kan hen geen ongelijk geven.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 28 mei 2012 om 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Ik heb dit nog gevonden:
Citaat:
Laatst gewijzigd door E. Migrant : 28 mei 2012 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de regimepartijen CD&V, VLD en SP-a vernietigd zullen zijn.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nul-argument. De ene discriminatie heft de andere niet op, en ontslaat al helemaal het CGKR niet van haar opdracht om discriminatie te vervolgen.
![]() |
#39 |
|
![]() ik heb gevonden dat het cgkr opgericht werd in 1993 (onder de regering dehaene 1 (cvp/sp). Het was gekend als centrum Leman. Leman die na 10 jaar ontslag nam vanwege de toegenomen politisering van het centrum. Leman werd in 2003 vervangen door voormalig 11.11.11 medewerker jozef dewitte. De toegenomen politisering van het centrum gebeurde onder de regering verhofstadt
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 28 mei 2012 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen bepaalt in zijn kot de dresscode. Het CGKR is een totaal overbodige, geldverslindende klote-organisatie. Afschaffing ervan (ooit beloofd door Bart De Wever!) zou een mooie besparing betekenen, die niemand treft. In tijden van (zogezegde) crisis voorwaar een mooi signaal.
![]() |
![]() |