![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() [quote=eno2;6236384]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() [quote=eno2;6236384]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() $32T is de schatting meldt het artikel.
$32.000.000.000.000En 1 euro is momenteel gelijk aan 1,2157 dollar. Dat levert in euro plus minus. €40.000.000.000.000
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 22 juli 2012 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() ?
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 22 juli 2012 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, de omgekeerde breuk maken. Dat levert dan plus minus.
€26.000.000.000.000
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 22 juli 2012 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het zou me niet verbazen dat dit verhaal min of meer klopt.
Vragen die ik me stel: - wat gebeurt er als dit geld in omloop komt? - en hoe kan dat bewerkstelligd worden? Je zou dat geld misschien in omloop kunnen brengen met een fiscale amnestie of een afschaffing van belastingplicht. Als de maatregel voldoende succes kent, moet hij, dacht ik, hyperinflatie teweegbrengen. Dan zijn die rijken hun geld kwijt, tenzij ze snel genoeg de juiste activa opkopen. Maar het zou kunnen dat de Chinezen hun al voor zijn, en dat kan ik hun niet misgunnen, want die mensen hebben er hard voor gewerkt. Liever dan deze kwestie zelf uit te spitten, wacht ik reacties op dit forum af. Eens te meer kan ik alleen maar hopen dat er een vrije valutamarkt komt, die de bestaande valuta tot waardeloos reduceert. Mijn sterke vermoeden is dat vrijwel al die vergaarde fortuinen er niet zouden zijn geweest op een vrije markt, en vergaard zijn dankzij overheidsingrijpen ten voordele van de rijken.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook het illegaal maken van drugs en de zware taksen op sigaretten en alcohol zorgt ervoor dat iemand aan het verkopen van illegale zaken veel kan verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hoe breng je geheime kapitalen in kaart? Er wordt wat met ronkende namen en fianciêle studiebureau's geschermd, maar daar ben ik de laatste jaren steeds minder van onder de indruk. Wat betreft accuratie en aanknooppunten vertelt het artikel nougabollen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als gewoonlijk komt dit weer uit een of andere VS pijp.
Een deugdelijke onderbouwing ontbreekt, ook al kan het onderwerp een hoge graad van waarheid inhouden. De grote multi' s hebben een ondoordringbare boekhouding. Zo ook de paar multimiljardairs die met hun geld dagelijks aan het schuiven zijn. Voor banken geldt hetzelfde. Wil je dit tegengaan dan zal je het interbancaire verkeer moeten stilleggen. Pas dan komen de cijfers duidelijk naar voren. Primair zijn het de banken die aan het ontduiken van belastingen meewerken. Op alle Caribische eilanden zijn de internationale banken sterk vertegenwoordigd. Alleen dat gegeven al is een antwoord op de vraag.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 23 juli 2012 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men telt het vermogen en het kapitaal in rust van de banken op en men telt de vermogens die aangegeven zijn, het verschil is verborgen kapitaal. En vermoedelijk liggen de bedragen veel hoger. Zo staat er kapitaal op de Zwitserse banken van mensen die reeds lang overleden zijn, maar dat niet kan vrijgegeven worden door gebrek aan een naam van de beheerder. Binnen de VN gaan er reeds lang stemmen op om het bankgeheim op te heffen, maar eigenaardig genoeg krijgen de banken wereldwijd de steun van de vakbonden om het bankgeheim te behouden. Men weet dus dat het kapitaal op de banken staat, maar weet niet wie de houder van de rekeningen is en op welke rekeningen het staat. Er is echter 1 uitzondering, namelijk de bank van het Vaticaan, daarvan weet men niet hoeveel geld deze bank ter beschikking heeft en wie er een rekening heeft en hoeveel rekeningen er zijn. Maar men vermoed dat de bank van het Vaticaan over enorme bedragen beschikt en dat het grootste deel niet op eerlijke en rechvaardige manier is bekomen. Net als men vermoed dat er binnen de muren van het Vaticaan vele gestolen kunstschatten zitten, maar niemand durft het openlijk zeggen en het Vaticaan ter verantwoordig roepen of binnen vallen. Zelf Napoleon en Hitler bleven er met hun soldaten buiten. Men vermoed dat de bank van het Vaticaan gebruikt werd om gestolen gelden te verbergen voor de geallieerden. Van de zwisterse banken heeft men zelfs bewijzen dat ze meewerkte aan het verduisteren van gelden en dat ze vandaag nog actief meewerkt aan het verbergen van misdaadgelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ja, dat is zeker het geval.
Het Vaticaan is betrokken bij meer misdaden dan het verbranden van mensen alleen. Zie o.a. alle perikelen omtrent de Banco d' Ambrosio of zoals een en ander verwoord is in het anti-mafia boek "Excellente Kadavers".
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 23 juli 2012 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
![]() Citaat:
Wanneer een arme een brood pikt, vliegt hij de gevangenis in. Wanneer een rijkerd een miljard steelt, krijgt hij promotie. Nee, ik heb een beter idee: de doodstraf terug invoeren voor deze misdaden. Da's zo'n beetje als de zuurstof in de atmosfeer willen afschaffen. Geen goed idee, want dan ga je dood hé. Citaat:
-Wie richt belastingsparadijzen op? -Wie laat ze bestaan? -Wie weigert de uitvoering van de belastingplicht te controleren bij de obsceen rijken, maar wel bij de armen? Allemaal verantwoordelijkheden van de staat. Vandaar dat we (in een vorige draad) ook opriepen tot het buiten de wet stellen van de Staat en de superrijken (die de facto de Staat zijn). Het gaat immers om een illegale groep terroristen.
Laatst gewijzigd door C2C : 23 juli 2012 om 16:50. |
|||
![]() |
![]() |