![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind ze nu kleiner dan vroeger. Ik werk ook regelmatig met kinderen, weliswaar in sportverband, maar ik merk het toch.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is die man aan de bak gekomen door 'positieve discriminatie' of gewoon omdat hij talenten heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat hebben we gezien in Haren (Nederland) met die facebookparty het laatst. De algemene ontwikkeling gaat er wel op achteruit. Als bijv. een scheikundige ingenieur bij Blokken het simpele antwoord nog niet kent op een nog simpelere vraag. Ik zeg maar iets he. "Wat hebben we heleerd vandaah" past ook niet voor een jonge leraar Nederlands. Ik vind taal belangrijk, het maak je meer mens. Géén beter mens, dat is wat anders. Dat elke jonge Vlaming die zichzelf respecteert maar eerst fatsoenlijk Nederlands leert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Dat hebben we aan Lietentrol te danken.
Simpele oplossing: alle kanalen van de VuurRodeTelevisie krijgen van mij een parental lock. Ik wil niet dat mijn kinderen in contact komen met deze propaganda. En hoe zit dat nu met Brahim? Die willen ze ook maar door onze strot rammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer is men bekwaam om te presenteren of samen te werken ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.rtbf.be/ladeux/actualite/...ENDRE+SA+PLACE http://www.rtbf.be/video/search?sear...D%3A9&ie=UTF-8
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door BonBon : 9 oktober 2012 om 07:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Ze lullen daar nu al jaren over bij de VRT, maar eigenlijk zijn ze gewoon bang om iemand met een kleurtje op het scherm te zetten. In Nederland, Groot-Brittannië of Frankrijk is zoiets normaal.
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Brahim wordt door onze strot geramd, bijvoorbeeld met die voorronden eurosongsrlectie, tot 2 keer toe werd hij voorgetrokken. Zels na tekenkrijt waarbij hij slecht scoort, tovert de rode zender nog een wildcard tevoorschijn waarmee hij in extremis toch nog naar de finale mag... Maar dat lukte ook niet... Dus nu krijgt hij een programma |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mooie snorloze niet traditionele zuidvruchten zijn een verrijking |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht nochtans dat er recent in de kranten stond dat hij "voor de imam was getrouwd" en een ingepakte "vrouw" heeft. (enfin, zo zeggen ze dus. een normale belg mag geen religieus huwelijk aangaan alvorens het burgerlijk huwelijk heeft plaatsgevonden, maar bij imams blijkt dat geen probleem te zijn).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in hoe die nog gelovig kan zijn, sex voor het huwelijk, geen traditionele kledij en satanische muziek spelen, wat een moslim. Belachelijk gewoon. ![]() http://www.storymagazine.be/index.ph...d-met-moslima/ "Nadat zijn huwelijk aan het licht was gekomen, raakte ook bekend dat Brahims vader hem jaren geleden wilde uithuwelijken aan een advocate uit Saoedi-Arabië, maar dat ging toen niet door." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die zijn gek genoeg altijd blank & Vlaams. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Is er eigenlijk nog een VRT serie waar een autochtone vrouw geen relatie met een allochtone man heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De "vrienden" van een Chinese zender zijn volgens mij ook voornamelijk geel en Chinees. Laatst gewijzigd door Mitgard : 9 oktober 2012 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |