![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U denkt altijd in zwart-witte en absurde absoluten. Natuurlijk bestaat "een beetje zwanger", zoals een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het is absoluut een zwangerschap, maar niet genoeg om het 9 maanden te laten zitten. Net zozeer zijn er gradaties in separatisme. Aan de eene kant het haatdragende racistisch geïnspireerde van het Blok, aan de andere kant het pragmatische realisme van de N-VA. Daar ik boven alles democraat ben is het voor mij onmogelijk om VB te stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen. Met uw redenering kunt ge ook beter auto's gaan bouwen in kleine ateliers. De kostprijs van dat atelier is ook kleiner dan van een bedrijf als Ford Genk. Maar die auto's zullen wel een pak duurder moeten verkocht worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ps als ge uw boekhouding op een zelfde basis voert als deze discussie dan vrees ik dat je meer met gerechtsdeurwaarders aan 't onderhandelen bent dan zaken te doen
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 17 oktober 2012 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Euh, nee, dat is te danken aan de Franstaligen in de jaren '60/70.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Als er hier iemand is die afwijkt zij gij het. Ik wijs u, met mijn jarenlange ervaring als handelaar, op uw foute redenering i.v.m. de kostprijs van één Vlaamse regering voor een beperkt bevolkingsaantal i.p.v. één Belgische. Gij zit met uw redenering op het niveau van de zelfstandige die niet beseft dat elke gemaakte onkost voor zijn zaak aftrekbaar is, maar dat hij zijn geld, en dus winst ook kwijt is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ps financieren van 1 Vlaamse regering of 4 belgische schijnt volgens mij weinig met boekhouding te maken te hebben
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 17 oktober 2012 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |