![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is Bart De Wever een idioot. | |||
Ja, want hij noemt anderen idioot. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 30,77% |
Neen, want hij heeft de academische waarheid in pacht. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 34,62% |
Neen, want hij is de politieke leider van de N-VA. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 30,77% |
Neen, hij is politiek immuun voor idiootverklaringen. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 46,15% |
Who the fuck is Bart De Wever ? |
![]() ![]() ![]() |
12 | 46,15% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever is een politiek publiek persoon. Als men die niet persoonlijk mag viseren betekent dat repressie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() komt hier een rap versie van?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 30 december 2012 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Bruno Tobback nu eigenlijk groter of kleiner dan Gwendolyn Rutten?
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zeer simpel te verklaren: ik noem dat de intellectuele ondemocratische reflex. Dat heeft zich in België geuit in het cordon sanitaire en onlangs in het buiten spel zetten van NVA. Helaas voor jou is dit een forum waar iedereen kan neertypen wat hij wil dus dat zorgt voor zeer veel frustraties bij mensen zoals jij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar goed, het wordt dringend tijd dat de wetenschap zich over u gaat buigen. De wetenschap kan van u nog veel leren over obsessief-compulsieve stoornissen denk ik zo. Pas op, ik vind het fijn dat u keer op keer blijft bewijzen dat de zaak waar u voor vecht steeds zieliger wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht je de actualiteit niet gevolgd hebben, het grote excuus van Bart De Wever voor zijn "fucking idioot" of was het "wat ne idioot" die hij live in 't nieuws bracht is dat hij dacht dat hij het tegen een N-VA medewerker had. Voor de rest noemt hij zijn mogelijke coalitiepartners regelmatig idioten: http://www.knack.be/nieuws/belgie/de...0017620838.htm http://www.fora.be/showthread.php?t=78205
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 31 december 2012 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=177958
Bart De Wever noemt ALLE partijleden "Idioten!"
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wat niet wegneemt dat er heel wat idioten en onnozelaars rondlopen... En dat er daarvan ook een paar het echt zijn... (Wouter Beke op kop.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Lucajac
Als je jezelf afvraagt waarom Bart De Wever 'idioot' gebruikt ipv 'onnozelaar' moet je het volgende maar eens lezen: http://www.standaard.be/artikel/deta...elid=GGQ159TAC Iedereen die niet radicaal 'neen' durft zeggen in onderhandelingen is in Vlaams Nationalistische kringen een 'nuttige idioot'. Het woord 'idioot' is zo vastgenageld in hun denken dat het er ook soms ten onpas uitkomt.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In die zin, geef ik toe dat dergelijke woorden aanleiding kunnen geven tot misverstanden. Ik weet ook niet direct wat ik daarvan moet denken, want het is werkelijk makkelijk als men gewoon eens onbezorgd en niet serieus "onnozelaar" kan zeggen. Als men met onbekenden praat, kan men misschien wat op zijn woorden letten om ze niet af te stoten, maar vaak zou ik dan ook denken "och, ze moeten er maar tegen kunnen". Misschien is het wat te veel gemakzucht, ik weet het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Burger
|
![]() Citaat:
(En voor alle duidelijkheid, daarna denk ik daar ook niet meer over na. De belediging is gezegd en dan is het voor mij in orde. Wie dat voorstel gedaan heeft zal ik bij wijze van spreken volgende maand alweer vergeten zijn.) Laatst gewijzigd door Lucajac : 3 januari 2013 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Op ideologisch vlak is hij een klein kind en dus een idioot.
Op politiek vlak is hij een sluwe vos. Maar bovenal is hij een gelukzak omdat de media zo slaafs de Vlaams-nationalistisch bende het hoogste woord laten voeren. Zonder die media zou die man zijn zoals hij 10 jaar geleden was: een zielig niemendalletje.
![]() |
#39 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
België unitair ! Laatst gewijzigd door De Brabander : 3 januari 2013 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |