![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is Bart De Wever een idioot. | |||
Ja, want hij noemt anderen idioot. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 30,77% |
Neen, want hij heeft de academische waarheid in pacht. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 34,62% |
Neen, want hij is de politieke leider van de N-VA. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 30,77% |
Neen, hij is politiek immuun voor idiootverklaringen. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 46,15% |
Who the fuck is Bart De Wever ? |
![]() ![]() ![]() |
12 | 46,15% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...21225_00413895
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20121203_005 http://forum.politics.be/showthread.php?t=177958 Bart De Wever maakt naar eigen zeggen er de gewoonte van om N-VA idioot te noemen. Ook als hij een argumentatie ten gronde niet ziet zitten zij de critici zelf maar idioten. Hij zal moeten kiezen of delen. Enkel bij idioten hebben academische waarheid in pacht. Als hij zich niet wenst te onthouden van academische debatten moet hij zijn politieke carrière ondergeschikt maken ondergeschikt maken aan zijn eigen grote gelijk.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 28 december 2012 om 23:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Zo, ik heb gestemd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Net wanneer je denkt dat les petits Belges aan de bodem zitten, kunnen ze nog dieper zakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() De Wever is geen idioot, verre van. Hij weet zeer goed alle contradicties die er in zijn denken (en in dat van zijn partij) zitten te verbergen. En dat wil wat zeggen want het is de schizofreenste partij die er momenteel bestaat in ons landje.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een enquete van VLB om te zien of iemand anders idioot is.
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een zielig gedoe hier weer. Toont weer maar eens aan hoe bang en laf Belgicisten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag men Bart De Wever een idioot noemen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, de N-VA kan altijd extra stemmen gebruiken.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grootste idioot binnen N-VA is niet D-BW maar Orakel Danny Pieters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat ik meen te begrijpen is dat jij vindt dat Bart de Wever idioot is omdat Bart de Wever andere mensen idioot noemt. Ben jij dan zelf ook geen idioot? Schrijf volgende keer een duidelijke tekst die begrijpbaar is en gebruik volwassen woorden in je post en de titel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Natuurlijk. Alleen is dat nogal idioot.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het staat je vrij om topics te openen die voldoen aan jouw criteria en waar jij dan zelf ook over oordeelt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 december 2012 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Behalve kankeren op De Wever vraag ik me af wat het doel is van deze draad. Al start men 1000 van dergelijke draad op, het zal De Wever geen enkele stem kosten, integendeel.
Pure verkwisting van energie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het doel is niet om Bart De Wever stemmen te doen kosten of hem stemmen te leveren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Allez, we hebben alweer een nieuw dieptepunt bereikt.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verklaar jezelf nader.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wel,
1) Je krijgt het voor elkaar om in je topictitel al taalfouten te maken. 2) Je viseert iemand persoonlijk. 3) Je maakt een poll die te belachelijk voor woorden is. Ik zou hem zelfs 'idioot' durven noemen. Gelieve dit forum te plezieren en uzelf te verwijderen. Met de allerbeste groeten, de kleine |
![]() |
![]() |