![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Je protesteert tegen BDW omwille van het feit dat hij | |||
homo's schoffeert |
![]() ![]() ![]() |
7 | 6,93% |
moslims schoffeert |
![]() ![]() ![]() |
6 | 5,94% |
vlaams belang stemmers schoffeert |
![]() ![]() ![]() |
6 | 5,94% |
homoseksuele moslim vlaams belang stemmers schoffeert |
![]() ![]() ![]() |
10 | 9,90% |
de bugers die naar de stadsdiensten komen, beziet als 'klanten' |
![]() ![]() ![]() |
8 | 7,92% |
ik protesteer niet, ik vind dat BDW volledig gelijk heeft |
![]() ![]() ![]() |
88 | 87,13% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 101. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de stemmen die terug naar het VB gaan zijn verloren in de strijd tegen Belgie.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Wat wil je beweren? dat als een meerderheid een bepaalde gedachte heeft, de minderheid dan geen afwijkende mening meer mag hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef niet te weten wie homo is bvb! Of zie je bvb het absoluut-willen- een hoofddoek-dragen als een vorm van tolerantie tov de niet-hoofddoekdraagsters? De "ongelovige varkens"? Of moeten ze op het stadhuis nu allemaal een tekst op hun hemd/trui: ik ben homo ik ben hetero enz Laatst gewijzigd door andev : 2 februari 2013 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de geschiedenis - én de actualiteit - zijn daar tientallen voorbeelden van terug te vinden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk mag je een afwijkende mening hebben, maar dan moet je die niet opdringen aan de meerderheid en doen alsof je bijna mishandeld wordt als je geen gelijk krijgt! Democratie of zoiets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volgens mij doet die vrouw dat gewoon omdat ze dat (om welke reden dan ook) voor zichzelf nodig acht. Wat heeft dat met jou of de andere loketgangers te maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij werkelijk denkt dat de N-VA momenteel aan het strijden is tegen België... Ze halen eens een kader van de muur, strijden eens tegen een homofiele regenboog. Allemaal kleine symbolische dingen om de achterban te sussen. Je gelooft graag in illusies. Als Bart leeft volgens de kracht van zijn overtuiging, moet hij niet lopen janken over het Vlaams Belang als hij zijn mening verkondigt. Dat arrogante toontje van hem begint serieus mijn keel uit te hangen. Dat hij geen pedante homofielen aan het loket wil, daar kan ik mij voor de volle 100% in vinden. Alleen mag hij die boodschap wel wat intelligenter brengen, dit is ondermaats. Als je dan de reacties ziet van andere politici... na verloop van tijd is de N-VA een vogel voor de kat. Stop met die hopeloze verdeeldheid en breng een klare en duidelijke boodschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds 2009 het ene verlies na het andere, de machtsgreep van god Dewinter rond die periode en het opstappen van zogezegde verzuurden die dikwijls veel stemmen haalden (Van Overmeire, Van Hecke, Stevenheydens), de onwil om meer jonge mensen naar voren te schuiven, de sorry van Annemans.
U zei? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zou toch niet te snel zeggen dat het VB bijna kapot is. In uw partij stikt het van de overlopers. Een groot deel van uw partij bestaat uit VB'ers. Bart spreekt zich over het VB uit om die mensen bij hem te houden. Geld. Zakkenvullerij is dat. En de partijslaven volgen blindelings. Blijf de VB'ers maar uitlachen en beledigen. Die boomerang zal hard aankomen als Bart een fout maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verruimers die niet goed genoeg waren? Citaat:
De voorzitter die bekend werd met een spelprogramma. Hilarisch. Gelukkig zitten er geen zakkenvullers bij de N-VA. ![]() Ik heb nog nooit zo een hoop opportunisten zien opkomen tijdens de gemeenteraadsverkiezingen. ![]() De N-VA'ers sprongen als paddestoelen uit de grond. En telkens een del op kop met een leuk snoetje. Hoeveel boter heb jij op je hoofd?
Laatst gewijzigd door Demper : 2 februari 2013 om 21:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, het is meerkeuze...
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede: waarom veeleisend tegenover ambtenaren? Omdat ze het contactpunt zijn tussen de burger en ... de overheid. De overheid moet 'gewantrouwd' worden, in de zin dat ze neutraliteit moet uitstralen vanuit haar diepste genen. Besluit: je zit er helemaal naast met je gezever over 'kopie van zijn eigen'. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wie waren juist de "verruimers" daartussen? En de blunder der blunders: na 2004 nalaten om het VB om te vormen tot een volkspartij, de voorstanders daarvan buiten te werken en integendeel verder het doodlopende spoor van de anti-Islam partij bewandelen. Om dan in 2012 tegen een betonnen muur te lopen, nu "sorry" te zeggen, pogen rechtsomkeer te maken om dan toch de aan De Wever verloren kiezers terug te winnen. Guust Flater lijkt er een genie tegenover. Je kan met mij discussieren, maar het heeft weinig zin te discussieren met de electorale resultaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Forum-protest tegen Bart de Wever
Bart als mens , ken ik niet . Vroeger kon hij meer gevat uit de hoek komen en had wat meer humor . De man zelf , daar oordeel ik niet over . Ik vind dat hij een goede politieke visie heeft en een vrij stabiele houding heeft , geen draai en woordbreuk . Ik hou van zijn coorectheid en aanpak . MAAR Vlaanderen onafhankelijk is een utopie , een heel slechte zaak die vlaanderen zelf heel zuur zal opbreken . DUS sorry Bart . Goede politieke visie maar slechte richting . Dus NEE bedankt steek wat meer tijd in positief werk / Europa en minder in afbreuk , België |
![]() |
![]() |