![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is het dan wel? Alvast geen gewoon bedrijf, voor zover ik het begrijp zijn ze de financiële tak van de vakbond of overkoepelend. Het is iets, maar wat? Van de site 'Het ACW is de koepel van de christelijke werknemersorganisaties. Het ACW en z'n partnerorganisaties komen op voor een leefbare, solidaire en rechtvaardige samenleving' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Die Verherstraete is toch één van de meest vieze dingen die mijn TV-scherm al geteisterd hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Zou u de mensen die zonder bewjs beschuldigen, uitnodigen om er ene te gaan drinken? Waar in dit argument een bbewijs van schuld zou zitten is mij onduidelijk. Ik beschuldig iemand, en als die daar neit van gediend is, dan is hij schuldig. goe bezig mannen 3) Ja, een deel van de publieke documenten heb ik ingekeken, en nagien, en hier al gepost waar de leugen zit. Ik uit dus geen loze beschuldiging, en zeg ook waar ik de informatie haal. De grot nva vertikt dit gewoon, eis openheid van anderen, en houdt vlamingen voor dommekloten die dat allemaal niet begrijpen, en die alleen verwacht worden het nva orakel blindelings te volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs als de BBI een officiële uitleg geeft in de aard van "Het ACW heeft de wet niet formeel overtreden", dan blijft nog steeds dat het ACW-Arco imperium eruit komt als één grote bende gulzige foefelaars en bedriegers.
1. Een staatswaarborg vragen en stante pede verkrijgen op een moment dat Dexia reeds de facto failliet was. Staat gelijk met het vlug vlug nog afsluiten van een brandverzekering als de vlammen reeds uit het dak slaan. 2. De staatswaarborg die aan Arco werd verleend heeft hen als groot-aandeelhouder in een positie geplaatst waarbij zij een gunst verkregen: de staat was bereid de schulden van Arco aan zijn eigen aangeslotenen desnoods volledig te vergoeden. Dit brengt Arco als aandeelhouder van Dexia in een financieel véél gunstiuger positie. De andere aandeelhouders van Dexia (de Gemeentelijke Holding, de gewone kleine beleggers die Dexia-aandelen rechtstreeks op de beurs kochten) krijgen dergelijk voorrecht niet. Dit gaat regelrecht in tegen het grondwettelijk gelijkheidsprincipe dat ook moet toegepast worden op de aandeelhouders van Dexia. De RvS heeft in zijn voorlopig vonnis deze redenering gevolgd. 3. Ze hebben gedurende vele decennia hun eigen aangeslotenen een rad voor de ogen gedraaid en hen wijsgemaakt dat ze doodeenvoudige "spaarders" waren, terwijl de betrokkenen een document in handen gestopt kregen waaruit duidelijk blijkt dat ze aandeelhouder waren van een coöperatieve vennootschap op aandelen. Dus, in geval van faling kunnen ze aangesproken worden ten belope van hun inbreng. 4. Ze hebben gretig gebruik gemaakt van de notionele intrest-aftrek terwijl ze ondertussen onafgebroken ondernemingen bekritiseerden die hetzelfde toepasten. 5. Ondanks het feit dat Dexia virtueel failliet is bleven ze verder winst zuigen uit het imperium door hun winstbewijzen. En wanneer ze gewaar worden dat dit door de publieke opinie niet meer wordt gepikt zetten ze die winstbewijzen voor zowat 2/3 om in een eeuwigdurende lening tegen een (té) hoge rentevoet (6.25 + 1.5), waardoor ze uit de nalatenschap van Dexia (Belfius) nog steeds verder geld blijven zuigen. Maar ondertussen is die nalatenschap overgenomen door de staat. Bijgevolg betalen wij, allemaal, als belastingbetaler leuk mee aan "de vrienden" van het ACW. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 7 maart 2013 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar blijft de klacht wegens laster en eerroof van het ACW eigenlijk?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() NOG lelijker ????
![]() ![]()
![]() |
#31 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom beledig jij hier nu dieren met duidelijk meer verstand (ondanks ontbreken hersenen) met die vergelijking?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Sinds ik drie jaar in coma gelegen heb doordat ik in de tentakels van een Portugees Oorlogsschip ben beland, heb ik een grondige hekel aan kwallen. Daarom dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
BBI en douane verontrust over benoeming minister Geens |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De onafhankelijke minister...
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb Weyts al horen spreken, hij is tenminste BEWUST grappig.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 7 maart 2013 om 17:22. |
![]() |
![]() |