![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vergeet niet dat het vroeger nu eenmaal algemeen was dat iemand een hoofddeksel droeg wanneer hij of zij zich buitenshuis begaf. Ik weet niet hoe de pasfoto's er beginjaren 1900 uitzagen. Waren dat toen misschien tekeningetjes? Maar wat telt is hoe ze er nu uit zien en ik stel me daarbij de vraag, waarom mag een landbouwer die als het ware met zijn pet op gaat slapen, niet met die pet op op de pasfoto, en waarom de moslima's wel met hun kopvodden? Als het met die pet niet mag uit hoofden van de herkenbaarheid van de persoon, dan mag het onder geen voorwendsel ook niet voor moslima's. Heeft het niets te maken met de herkenbaarheid, kan het pure pesterij genoemd worden wanneer niet moslima's ontzegd worden van met een hoofddeksel op de pasfoto te mogen. Dus eender hoe, deze wetgeving dient ontkracht te worden. Laatst gewijzigd door Garry : 26 maart 2013 om 01:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Touched by his noodly apendage:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben alvast heel tevreden dat die ambtenaren voor één keer vergaderen over iets waar ik WEL mee kan lachen, want doorgaans is dat allerminst het geval. Weet u wat, ik zal die kosten van u dragen, en in ruil betaalt u mijn bijdrage voor de vergaderingen over de begroting 2013. Deal?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dragen Sikhs geen tulband op hun pasfoto? Nochtans geen erkende religie.
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb als hobby genealogie (stamboomkunde). Dan stel ik vast dat vroeger de spelling van familienamen van generatie op generatie nogal drastisch gewijzigd werd.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar heel die ID kaart is ondertussen natuurlijk achterhaald. Als men gewoon de identificatie doet aan de hand van een vingerafdruk, zouden ze veel verder staan. Oftwel een ovalen vorm, waar men dan zijn hoofd insteekt, zonder hoofddoek of korte/lange/gekleurde/geen haren : enkel zuiver de vorm van het gezicht. Dan zijn we van dat kopvodgedoe verlost. oei! en wat met de baardgroei? fotokoe mèt baard, pikkepikke doen, en floeps baard eraf?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 maart 2013 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen dat maakt niks uit.
Hindoes mogen ook in traditionele kledij op de foto, Sikhs met hun tulband. Daarom hoeven die religies toch niet erkend te zijn. Trouwens: wie bepaalt of een religie "erkend" wordt of niet? Is een hindoe of boeddhist dan minder waard dan een moslim? Krijgen die dan geen subsidies voor hun tempels en hun voorgangers? Dit ruikt naar discriminatie. Ik vind zelf ook dat Pastafarians recht moeten hebben op subsidies, net zoals alle andere religies. Tenslotte: wie gaat bewijzen dat het FSM niet bestaat? Hij heeft er net nog voor gezorgd dat we eind maart met een fikse sneeuwlaag zaten! Spreek dat maar eens tegen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen dat maakt niks uit.
Hindoes mogen ook in traditionele kledij op de foto, Sikhs met hun tulband. Daarom hoeven die religies toch niet erkend te zijn. Trouwens: wie bepaalt of een religie "erkend" wordt of niet? Is een hindoe of boeddhist dan minder waard dan een moslim? Krijgen die dan geen subsidies voor hun tempels en hun voorgangers? Dit ruikt naar discriminatie. Ik vind zelf ook dat Pastafarians recht moeten hebben op subsidies, net zoals alle andere religies. Tenslotte: wie gaat bewijzen dat het FSM niet bestaat? Hij heeft er net nog voor gezorgd dat we eind maart met een fikse sneeuwlaag zaten! Spreek dat maar eens tegen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Er zijn wel levensbeschouwingen die vereisen dat het hoofd bedekt wordt, het is iedereen of niemand.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://rt.com/news/jedi-uk-religion-census-866/ ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar niet getreurd : " Size matters not " ~Yoda mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 26 maart 2013 om 12:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De verplichting om altijd een identiteitsbewijs bij je te hebben is een van die dingen die de Duitsers tijdens WO II ingevoerd hebben, en die men nadien niet afgeschaft heeft. Er zijn zo nog wel meer zaken die we aan den Dolf te danken hebben die nog steeds gelden...
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is helemaal niet het punt.
Als het met een pet of eender welk ander hoofddeksel niet mag uit hoofden van de herkenbaarheid van de persoon, dan mag het ook niet om welke godsdienstige toestand dan ook. Heeft het niets te maken met de herkenbaarheid, kan het pure pesterij genoemd worden wanneer andere ontzegd worden van met een hoofddeksel op de pasfoto te mogen. Dat het punt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt is eigenlijk: de belgische staat erkent een beperkt aantal godsdiensten. D�*�*r ontstaat het probleem van dubbelzinnigheid. Ik vermoed dat de Algerijnse gangster die gisteren werd doodgeschoten misschien wel een Arafat sjaaltje droeg...(?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om het in het Engels te zeggen: "priceless". Hup Alain hup!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |