![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of ze hadden dat slagersmes met een welgemikt, beredeneerd schot feilloos uit zijn hand kunnen schieten, met hoogstens een kleine schaafwonde aan de hand van de dader als gevolg, en het kost slechts één kogel.
Dagelijkse kost voor de politieagenten hoor... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw manier van uitdrukken, dat agenten ook foutparkeerders mogen afschieten alsof het ongedierte is, dat was gemeend?
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den Txikus is een relschopperke uit Ierland.
Niemeerofnieminder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kan mij dat nu schelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niks, maar just is just.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry, ik kan daar niets anders in lezen, probeer u wat beter uit te drukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 minuut stilte voor de overledene
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Ik blijf bij mijn stelling dat het heel erg goed gedaan is van die flikken om hem neer te knallen! Mijn dag kan werkelijk niet meer stuk. Ik ga er straks zelfs eentje op drinken.
Ik heb niet geschreven dat de flikken een foutparkeerder onmiddellijk een kogel door zijn hersenen moeten jagen. Ik doelde natuurlijk op de daad die de man stelde. Tenzij je dergelijk gedrag goed keurt, kan ik me niet inbeelden wat er fout zou kunnen zijn met de wijze van handelen van de flikken. Als iemand met een slagersmes naar jou stormt, heb je toch het recht om je te verdedigen? Zeker als er al een waarschuwingsschot gelost is. Als je het gedrag van de man wél goedkeurt, kan ik alleen maar besluiten dat je niet goed bij je hoofd bent en dringend psychiatrische hulp nodig hebt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben het toch over de getrainde manschappen van de politie en niet over de lokale slagersjongen?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat gezegd zijnde, iemand die je leven fysiek bedreigd mag je van mij in hoogsteigen persoon neerknallen.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja kom zeg, eerst zijn ze te lui om zelfs maar taxichauffeur te worden, en nu zouden we hun handje nog moeten komen vasthouden.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je met een slagersmes een gewapend iemand aanvalt, dan heb je een keuze gemaakt en moet je niet klagen over de gevolgen. |
|
![]() |
![]() |