![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=18676
^------Waalse uitvoer 5X kleiner dan Vlaamse Ach komaan, iedereen wéét toch gewoon dat de Vlaamse investeringen in Wallonië groter zijn dan de Waalse in Vlaanderen. Bouw? Leg eens uit... Is dat al wat volgens jou ontbreekt? Toch een vrij volledig dossier als je het mij vraagt... Het is dus niet aan u om effectieve gebreken vinden, maar u stelt wel dat het dossier gebreken vertoont... toch een vreemde houding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had reeds tegenargumenten gegeven aangaande deze tekst. Zoals gewoonlijk kreeg ik daar geen enkel antwoord op. Het is niet omdat die mensen professors zijn dat ze de waarheid in pacht hebben. Wij kunnen ook redeneren. Jullie kunnen er alleen niet op antwoorden. Spijtig voor jullie. Laatst gewijzigd door Hans1 : 9 augustus 2004 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Enkel de mensen in de steken van Edingen en een straal van 20 km errond gingen werken in het steenkoolbekken van Charleroi. Anderen vonden werk in de Textielnijverheid. Aan de andere kant van Vlaanderen had men zelf steenkoolmijnen. Toch gingen er nog een deel naar luik. Slechts een klein deel van die mensen die echt naar Wallonië verhuisde hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zó ongeveer is dat gekomen ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burgemeester
|
![]() Ik vraag mij trouwens écht af waar hij met dat cijfer komt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() 2e keer: Bron?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat heeft dat met economische steun voor Vlaanderen te maken? Zijn dat geldtransfers van Wallonië naar Vlaanderen? Het lijkt me niet omdat Vlaamse arbeiders Walloniërs gaan rijk maken zijn dat Wallonië Vlaanderen economische steun gegeven heeft ....
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burgemeester
|
![]() Zijn wij 1890? Neen, We zijn 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat rijk maken is wederzijds, natuurlijk, anders zouden ze werkloos gebleven zijn. Laatst gewijzigd door Hans1 : 9 augustus 2004 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Zoals reeds gezegd is die creatie van rijkdom wederzijds. Als u kan werken, stijgt uw koopkracht. Basis van de economie.
Trouwens, van werken gesproken: ik heb er geen zaken mee, maar ik vind dat u hier verdacht veel op dit forum zit, hoor. Laatst gewijzigd door Hans1 : 9 augustus 2004 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het zijn niet zozeer de multinationals die Vlaanderen rijk maken, het zijn de KMO's die het'em doen. Steek de taalgrens over en er zijn nog amper KMO's te bespeuren. De grote multinationals stellen écht niet zoveel mensen te werk hoor. Enkele uitspringers zoals Volvo ja, maar die jobs hangen vaak aan een zijden draad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of komen 'de multinationals die Vlaanderen rijk maken' misschien uit Wallonië? Waarom ontken jij altijd weer wat die grote 'Belgische' held veil had voor Vlaanderen toen dat straatarm werd kort nadat jouw geliefde Belgique via secessie ontstond?[font='Times New Roman'][/font] [font='Times New Roman'][/font] [font='Times New Roman'] Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 augustus 2004 om 06:30. |
|
![]() |
![]() |