Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 augustus 2004, 11:01   #21
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Wat is "onmanning"? Wat is "little percy"? Waarom zou ik daar naar uitzien?
Weet jij zelf eigenlijk wel wat je allemaal zevert?

Of kadert dit in de "uitgebreide rechtse argumentatie" waarvan je van jezelf vindt dat je er zo in uitblinkt?
Nog even jongetje, en je bent aan de 10.000!!!

Nu nog iets zinnigs posten.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 12:45   #22
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
The Lord's Resistance Army (LRA), led by Joseph Kony, operates in the north from bases in southern Sudan. More concerned with destabilising northern Uganda from bases in Sudan, the LRA has linked up with Interahamwe and anti-RCD rebels around the Bunia area.

The LRA continued to kill, torture, maim, rape, and abduct large numbers of civilians, virtually enslaving numerous children. Although its levels of activity diminished somewhat compared with 1997, the area that the LRA targeted grew. Insurgent groups in Uganda, the largest of which -- the Lord's Resistance Army -- receives support from Sudan -- harass government forces and murder and kidnap civilians in the north and west.

In particular, the LRA abducted numerous children and, at clandestine bases, terrorized them into virtual slavery as guards, concubines, and soldiers. In addition to being beaten, raped, and forced to march until exhausted, abducted children were forced to participate in the killing of other children who had attempted to escape. Amnesty International reported that without child abductions, the LRA would have few combatants. More than 6,000 children were abducted during 1998

The LRA rebels say they are fighting for the establishment of a government based on the biblical Ten Commandments.

Forty-eight people were hacked to death near the town of Kitgum in the far north of Uganda on 25 July 2002. Local newspaper reports said elderly people were killed with machetes and spears, and babies were flung against trees
http://www.globalsecurity.org/milita...d/para/lra.htm

Citaat:
Founded in 1989 as the successor to the Holy Spirit Movement, the LRA seeks to overthrow the Ugandan Government and replace it with a regime that will implement the group’s brand of Christianity
http://www.fas.org/irp/world/para/lra.htm

Slavernij, ontvoering, verkrachting, pedofilie, ... op grote schaal. Over welke godsdienst gaat het hier? Oh ja, het christendom...

Daartegen verbleekt Wolfs verhaaltje over de gefolterde pakistani in het niets, nietwaar... ?!
Oud 24 augustus 2004, 13:30   #23
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Nog even jongetje, en je bent aan de 10.000!!!

Nu nog iets zinnigs posten.
Zoals ik al dacht: een zoveelste provocatiepost. En jij hebt de gore moed om anderen te verwijten dat ze een topic naar de filistijnen helpen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 13:58   #24
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kan het schelden en kleineren maar niet laten hé...
En jij verwacht dan dat men je au sérieux neemt? Je zou misschien beter eerst eens leren om een minimum aan wellevendheid op te brengen tegenover je forumgenoten en het gescheld achterwege laten...

Voor mij hoeft er helemaal geen terugkeerbeleid te komen. Er is geen enkele reden waarom wij hier meer aanspraak op dit deel van de wereld zouden mogen maken dan de mensen die jij hier weg wil. Momenteel maken de vreemdelingen zo'n 10% van de bevolking uit en dan gaat het nog voornamelijk over Italianen, Nederlanders en andere Europese nationaliteiten. De moslims maken slechts een miniem deeltje van onze bevolking uit. De extremisten waar jij het over hebt zijn daar dan nog slechts een fractie van.

Jouw doemscenario zal dus nog niet voor de nabije toekomst zijn...
Maar de mogelijkheid bestaat, waarom wachten tot het te laat is? Aan het tempo dat moslimvrouwen met de benen in de beugels liggen is het slechts een kwestie van enkele generaties. Ook door de "snel Belg wet" zijn er ineens veel meer nieuwe Belgen bijgekomen die via gezinshereniging een bruid of bruidegom naar hier halen. Het vreemdelingenprobleem is een echte plaag geworden, een terugkeringsbeleid dringt zich op. Gezinshereniging in het land van herkomst!
Zelfs een kleine groep extremisten is genoeg voor aanzienlijke maatschappelijke ontregeling, of dacht je dat fundamentalisten een meerderheid nodig haden?

Citaat:
Ah ja? Hoe vaak worden de regels van de sharia in België zoal toegepast? Ik heb daar nog niet veel over zien verschijnen in de pers, maar jij zal me ongetwijfeld enkele frappante voorbeelden kunnen citeren van de Sharia in België... Ik wacht vol ongeduld!
Ga je nu blijven de dommerik uithangen?
Oud 24 augustus 2004, 14:03   #25
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
http://www.globalsecurity.org/milita...d/para/lra.htm

http://www.fas.org/irp/world/para/lra.htm

Slavernij, ontvoering, verkrachting, pedofilie, ... op grote schaal. Over welke godsdienst gaat het hier? Oh ja, het christendom...
[sarcasme] och, Turkje, wat voor sites haalt gij ook aan? Typisch linkie-linkie politiek-correcte zever...

en jaja, die LRA is christelijk, maar dat zijn wel negers hé, da's dus heel iets anders.

Nog zo'n schijn-argument zou zijn dat bvb de Tamil Tijgers over het algemeen Hindoes zijn, maar de ware verstaander begrijpt natuurlijk dat martelen en zelfmoordaanslagen in de genen zitten.

Blank: goed, al de rest: slecht. Cappucino? [/sarcasme]
Oud 24 augustus 2004, 14:13   #26
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Neger zijn inderdaad nog wat achterlijk in hun opvatingen. Europese christenen zijn in staat om voor zichzelf te denken en de verlichting heeft ons de beschaving gebracht zoals we die nu kennen.
Oud 24 augustus 2004, 14:17   #27
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Maar de mogelijkheid bestaat, waarom wachten tot het te laat is? Aan het tempo dat moslimvrouwen met de benen in de beugels liggen is het slechts een kwestie van enkele generaties. Ook door de "snel Belg wet" zijn er ineens veel meer nieuwe Belgen bijgekomen die via gezinshereniging een bruid of bruidegom naar hier halen.
De statistieken spreken je tegen.

Citaat:
Ga je nu blijven de dommerik uithangen?
Wat? Geen voorbeelden? Tsss... Nu stel je me toch een beetje teleur hoor... Nu dacht ik toch werkelijk - aan jouw uitleg te horen - dat de sharia hier al zo goed als ingevoerd was... Niet dus?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 24 augustus 2004, 14:18   #28
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Neger zijn inderdaad nog wat achterlijk in hun opvatingen. Europese christenen zijn in staat om voor zichzelf te denken en de verlichting heeft ons de beschaving gebracht zoals we die nu kennen.
@ Joe Q Public:

Ge had 'em zo niet de pap in de mond moeten geven hé...

Oud 24 augustus 2004, 14:26   #29
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
[sarcasme] och, Turkje, wat voor sites haalt gij ook aan? Typisch linkie-linkie politiek-correcte zever...

en jaja, die LRA is christelijk, maar dat zijn wel negers hé, da's dus heel iets anders.

Nog zo'n schijn-argument zou zijn dat bvb de Tamil Tijgers over het algemeen Hindoes zijn, maar de ware verstaander begrijpt natuurlijk dat martelen en zelfmoordaanslagen in de genen zitten.

Blank: goed, al de rest: slecht. Cappucino? [/sarcasme]
[debiel rechts]

Die sites zijn allemaal gefinancierd door de Amerikaans-joodse maffia ! Zij proberen stelselmatig de Europees-christelijke wereld in een kwaad daglicht te stellen in de hoop dat onze hoogste beschaving onder de voet wordt gelopen door de hordes vreemdelingenparia's die vanuit het oosten oprukken. Wat wij moeten proberen is de islamisten aan onze kant krijgen (hun standpunten over homo's wijken niet veel af van de onze) en hen aan te sporen om het Europese avondland rechts te laten liggen, ten nadele van de arrogante atlantische machten. Dood aan de judeo-maconnieke tirannen !

[/debiel rechts]
Oud 24 augustus 2004, 14:29   #30
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kan het schelden en kleineren maar niet laten hé...
En jij verwacht dan dat men je au sérieux neemt? Je zou misschien beter eerst eens leren om een minimum aan wellevendheid op te brengen tegenover je forumgenoten en het gescheld achterwege laten...!
Hier heb je gelijk schelden hoeft niet . Toch ook een beetje pot en ketel verhaal : jouw kleineren gaat ook helemaal fout

Citaat:
Voor mij hoeft er helemaal geen terugkeerbeleid te komen. Er is geen enkele reden waarom wij hier meer aanspraak op dit deel van de wereld zouden mogen maken dan de mensen die jij hier weg wil. !
Waarom wel niet , dedju ? mijn kinderen hebben elk hun eigen kamer die ze naar eigen goeddunken mogen inrichten en gebruiken , mijn vrouw en ik hebben onze kamer en daar blijven mijn kinderen uit !

Citaat:
Momenteel maken de vreemdelingen zo'n 10% van de bevolking uit en dan gaat het nog voornamelijk over Italianen, Nederlanders en andere Europese nationaliteiten. De moslims maken slechts een miniem deeltje van onze bevolking uit. De extremisten waar jij het over hebt zijn daar dan nog slechts een fractie van.!
En komt dat uit het bevolkingsregister of ben je ze zelf gaan tellen ? Dit is weer zon boude veronderstelling van jou om later te kunnen zeggen :" we hadden toch al bewezen dat ..."
Het mag duidelijk zijn dat het aantal moslims exponentieel stijgt , in alle dorpen en steden staan er moskees , pittabars schieten als paddestoelen uit de grond ; 10 jaar geleden was het een curiositeit om eens turks ( of ...) te horen praten, nu valt het op als er eens een dag voorbij gaat dat dat niet gebeurt

Citaat:
Jouw doemscenario zal dus nog niet voor de nabije toekomst zijn...
Mijn doemscenario komt uit de dag dat er een kans bestaat dat iemand van mijn familie zich moet verantwoorden voor de sharia. En wat zien we gebeuren in Canada ? ( Mijn nichtje woont in Canada )
Laudi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 14:32   #31
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat? Geen voorbeelden? Tsss... Nu stel je me toch een beetje teleur hoor... Nu dacht ik toch werkelijk - aan jouw uitleg te horen - dat de sharia hier al zo goed als ingevoerd was... Niet dus?
Nog eens : wat gebeurt er in Canada ?
Oud 24 augustus 2004, 14:33   #32
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laudi
Nog eens : wat gebeurt er in Canada ?
Vanalles. Maar ik neem aan dat je iets specifieks in gedachten hebt? Wees niet te beschroomd om het met ons te delen! Gooi het gerust in de groep!

Citaat:
Oud 24 augustus 2004, 14:39   #33
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom wel niet , dedju ? mijn kinderen hebben elk hun eigen kamer die ze naar eigen goeddunken mogen inrichten en gebruiken , mijn vrouw en ik hebben onze kamer en daar blijven mijn kinderen uit !
Een land besturen vergt net iets meer dan een huishouden. Dit land is van ons allemaal, dus beslissen we SAMEN wat ermee gebeurt. Tot nader order doen we dat nog altijd door middel van de representatieve democratie. Zolang de meerderheid in dit land beslist dat de vreemdelingen hier mogen blijven, heeft de minderheid zich daar bij neer te leggen. Pure and simpel.

Citaat:
En komt dat uit het bevolkingsregister of ben je ze zelf gaan tellen ? Dit is weer zon boude veronderstelling van jou om later te kunnen zeggen :" we hadden toch al bewezen dat ..."
Het mag duidelijk zijn dat het aantal moslims exponentieel stijgt , in alle dorpen en steden staan er moskees , pittabars schieten als paddestoelen uit de grond ; 10 jaar geleden was het een curiositeit om eens turks ( of ...) te horen praten, nu valt het op als er eens een dag voorbij gaat dat dat niet gebeurt
Bullshit! Bekijk de bevolkingsstatistieken. Ze zijn voor iedereen toegankelijk op de website van het NIS.

Citaat:
Mijn doemscenario komt uit de dag dat er een kans bestaat dat iemand van mijn familie zich moet verantwoorden voor de sharia. En wat zien we gebeuren in Canada ? ( Mijn nichtje woont in Canada )
Die kans bestaat hier niet.

Citaat:
Oud 24 augustus 2004, 14:45   #34
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
En wat zien we gebeuren in Canada ? ( Mijn nichtje woont in Canada )

CALGARY (CP) - A man who assaulted Alberta Premier Ralph Klein with a banana cream pie before hundreds of witnesses last year offered an apology of sorts at his sentencing hearing Monday.

http://www.canada.com/news/national/...0-457d03c4a0cc

Nadat een vermoedelijk anonieme moslim de sharia verkeerd had geïnterpreteerd, kreeg Alberta premier Ralph Klein een bananentaart in zijn gezicht geslingerd. De vermoedelijk anonieme moslim verontschuldigde zich naderhand voor het werpen van koosjer voedsel, en moest als straf ondergaan dat tien varkensworstenvlaaien naar hem werden gegooid.
Oud 24 augustus 2004, 14:46   #35
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Dan zijn de statistieken onbetrouwbaar.

Citaat:
De logica van een dommerik. Waarom wachten tot de sharia is ingevoerd? Weet jij wel wat de sharia is?
Oud 24 augustus 2004, 14:48   #36
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

CALGARY (CP) - A man who assaulted Alberta Premier Ralph Klein with a banana cream pie before hundreds of witnesses last year offered an apology of sorts at his sentencing hearing Monday.

Nadat een vermoedelijk anonieme moslim de sharia verkeerd had geïnterpreteerd, kreeg Alberta premier Ralph Klein een bananentaart in zijn gezicht geslingerd. De vermoedelijk anonieme moslim verontschuldigde zich naderhand voor het werpen van koosjer voedsel, en moest als straf ondergaan dat tien varkensworstenvlaaien naar hem werden gegooid.

Citaat:
Oud 24 augustus 2004, 14:52   #37
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan zijn de statistieken onbetrouwbaar.
Dat spreekt vanzelf! Statistieken zijn natuurlijk alleen betrouwbaar wanneer ze in jouw voordeel spreken...

Citaat:
De logica van een dommerik. Waarom wachten tot de sharia is ingevoerd? Weet jij wel wat de sharia is?
Je kan ook iedereen preventief in de nor stoppen, want uiteindelijk schuilt er toch in ieder van ons een potentiële misdadiger, nietwaar?

Laat ik de vraag terugkaatsen: weet jij zèlf wel wat de sharia inhoudt en voor hoeveel mensen ze geldt?

Citaat:
Oud 24 augustus 2004, 14:57   #38
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een land besturen vergt net iets meer dan een huishouden. Dit land is van ons allemaal, dus beslissen we SAMEN wat ermee gebeurt. Tot nader order doen we dat nog altijd door middel van de representatieve democratie. Zolang de meerderheid in dit land beslist dat de vreemdelingen hier mogen blijven, heeft de minderheid zich daar bij neer te leggen. Pure and simpel..
Ik ben al blij dat je het zegt , want dit gebeurt niet in ons land . Het cordon sanitair zorgt voor een uitsluiting van 1 op 4

Citaat:
Bullshit! Bekijk de bevolkingsstatistieken. Ze zijn voor iedereen toegankelijk op de website van het NIS..
Hou dan op met uw eigen interpretatie aan de cijfers te geven. Feit is zeker dat er altijd bijkomen

Citaat:
Die kans bestaat hier niet.
Dixit het orakel van Delphi ! En waarom wel niet ? Aan alles kan een mouw gepast worden hoor , ook aan de grondwet
Oud 24 augustus 2004, 14:59   #39
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je wil me dus belachelijk maken ? Je weet heel goed wat ik wilde zeggen !
Oud 24 augustus 2004, 15:06   #40
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben al blij dat je het zegt , want dit gebeurt niet in ons land . Het cordon sanitair zorgt voor een uitsluiting van 1 op 4
Nee, het zorgt voor een samenwerking van 3 op 4.

Citaat:
Hou dan op met uw eigen interpretatie aan de cijfers te geven. Feit is zeker dat er altijd bijkomen
Wie geeft er hier een "eigen interpretatie" aan de cijfers? Ik heb nooit gezegd dat er géén bijkomen; ik heb gezegd dat het bullshit is om te beweren dat ze er "exponentieel" bijkomen...

Citaat:
Dixit het orakel van Delphi ! En waarom wel niet ? Aan alles kan een mouw gepast worden hoor , ook aan de grondwet
Ja, door een dubbele versterkte meerderheid. Hoe groot schat jij de kans in dat moslims in België (en dan nog de extremistische moslims, die voorstander zijn van het invoeren van de sharia) met genoeg zijn om een dubbele versterkte meerderheid te behalen? Daar heb je geen orakel voor nodig, beste, gezond verstand volstaat in dit geval.

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be