![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
vandaar dat ze nu het hoederecht hebben afgeschaft en het co-ouderschap hebben ingevoerd. Dan mag de papa nu ook eens de was, de plas, de kook, de boodschappen en den babysit uitvoeren om de week. (gewoonlijk hebben ze dan héél rap een verliefd wichtje van 10 jaar jonger bij zich die menen dat ze "de goede echtgenote" kunnen spelen als ze maar voor ZIJN kinderen zorgt). Dit is nadien niet enkel haar jeugd kwijt, maar ook al haar rechten als ze niet zorgt dat ze een eigen inkomen heeft.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() In sommige huwelijken gaan de 2 partners niet allebei uit werken; zodat de thuisblijvende soms gedurende langere tijd de kans niet heeft pensioenrechten op te bouwen - voor zo iemand is en echtscheiding dus dramatisch, vooral indien op dat moment deze zaak niet onmiddelijk gecompenseerd kan worden.
Nu kan men best argumenteren dat het huisman of huisvrouw zijn een vrijwillige keuze is en dat ieder mens er maar bewust van moet zijn dat een keuze maken consequenties heeft. In ieder geval heeft het laten vallen van een "schuldvraag" bij echtscheidingen dan weer voor andere problemen gezorgd : van één pensioen met 2 rond komen is moeilijk genoeg, zeker als men dat dan nog te delen zou hebben met een derde. Men zou het systeem in Iran moeten invoeren ten behoeve van die vrouwen die verschillende malen voor een kwartiertje gehuwd waren |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar denk nu niet dat alle mannen hetzelfde zijn. Bij de opdeling van de opgebouwde rechten zit je echter met meer problemen dan je denkt. Deze vraag vanuit het vrouwenkamp is trouwens een poging om het recht op levenslang onderhoudsgeld te compenseren. Waar daar draait het eigenlijk allemaal om, een nieuwe manier bedenken om de man te kunnen pluimen. Niet meer niet minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot nu toe kon de man de alimentatiebetalingen in rekening brengen bij z'n belastingaangifte voor 80 %. Turtelboom wil dit afschaffen. Hierover wordt er zedig gezwegen. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik denk niet dat mijn ex ook maar enige aanspraak kan maken op iets. Ik had mijn kapitaal immers reeds opgebouwd voor ik haar leerde kennen. Maar de dame was zelfs zo vriendelijk van op de rechtbank een poging te ondernemen om een deel van mijn invaliditeit op haar bil te kunnen kloppen. Daarnaast weet ik zelf heel goed hoeveel arbeid een vrouw steekt in de was en plas. Echt niet de moeite om over een loon te spreken. Ik ben namelijk zelf alleenstaande ouder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar toch: eerst reclameert U dat uw vrouw enkel instond voor de opvang en onderhoud van jullie vier kinderen en nu is de was en de plas zelfs geen loon waard. Komen bij U de poetsvrouw, kokkin, nanny, strijkster, chauffeurs voor de kinderen (zeker als ze klein zijn) dan gratis? Want ik moet er hier overal voor betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dus perfect hoeveel tijd daar in kuipt. De kinderopvang gebeurde door mijn ex-schoonmoeder en zusters. Op een bepaald ogenblik was ze zelfs zo verstandig om de kinderen naar een onthaalmoeder te sturen, omdat zij een cursus bij de VDAB ging volgen, vrijwillig, want ze dopte niet. Rondrijden voor mijn kinderen doet zelfs vandaag nog mijn ex-schoonzuster. Mijn ex was meer bezig met de vrouwengilde, haar fitneskring en het opzoeken van medische gegevens van en voor derde. |
|
![]() |
![]() |