![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Zigeuners hebben die gestolen, beweerde je...
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dit nu weer voor zever?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een deel jaren geleden toen onze soldaten hun drie dagen moesten gaan doen te Brussel was de accommodatie blijkbaar meer dan voldoende goed. Toe ze die zelfde accommodatie zijn gaan gebruiken om die aangespoelde op te vangen moest dat eerst helemaal verbouwd en aangepast zijn. Met andere woorden mijn beste, wat voor onze eigen mensen meer dan voldoende bevonden werd moest geheel aangepakt worden voor onze niet geïnviteerde gasten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VLD verdedigde het open grenzen beleid, omdat die niet geïnviteerde gasten zouden nodig zijn om voor onze pensioentjes te zorgen. Nu blijkt die kas opeens leeg te zijn. Raar is dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 26 oktober 2013 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik ook al heel dikwijls aangekaart. Die gingen toch zo nodig zijn voor de vergrijzing tegen te gaan en zoals ge zegt, voor onze pensioenen moeten werken? Wel dat ze ze dan nu aan het werk zetten hé. Het schijnt dat ze graag met stenen werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "De vreemdelingen zijn hier om de vergrijzing tegen te gaan."
![]() Ik zie eerder een andere verkleuring optreden in de criminaliteitscijfers. Nu ja, als ze enkele bejaarden doodslaan om ze te beroven is dat natuurlijk niet gelogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken zo een migrant en die zegt zelf, om het met zijn eigen woorden te zeggen, het land waar ge woont en werkt, die pet zet je op. Ik ken intussen schoonbroer en schoonmoeder en vrienden van hem en ik kan alleen zeggen dat het allen toffe mensen zijn. Dus, daar heb ik dan ook geen probleem mee, die werken zelf voor hun eigen onderhoud. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben nu eenmaal mensen die hier wonen, werken, .... We moeten een oplossing zoeken om met deze mensen samen te leven, een maatschappij op te bouwen. Het was niet onze keuze om deze mensen hier massaal toe te laten zonder enige vereiste ivm integratie. We zitten er nu mee en moeten er gewoon het beste van proberen te maken. Mensen die hier in tweede of derde generatie wonen terugsturen (naar waar als ze hier geboren zijn) is in deze geen optie. De enige optie die we hebben is iets opbouwen waardoor ook deze mensen stilaan tot onze maatschappij gaan horen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat we nog kunnen doen is de immigratiestop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werklozen genoeg en als het loon tot op een normale hoogte ( een kleine 190.000 euro per jaar is vrij normaal volgens Yvan Mayeur ) wordt opgetrokken zullen de mensen in rij staan voor die jobs...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |