![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer het gedrag van een bepaalde groep steeds op een negatieve manier onder de aandacht komt, heeft dit verdorie niets te maken met Bashen van anderen tegenover die groep, maar met de achtergrond van die mensen zelf. Niet wij, maar die groepen zelf plaatsen zich in een slecht daglicht, moeten we daarover zwijgen misschien? Dacht van niet, politiek correct gelul is echt niet meer aan de orde! En nu even over het onderwerp, Van San heeft natuurlijk een punt. Binnen scholen kan er beter, met meer aandacht worden omgegaan betreffende radicalisering onder moslims, maar wie er het meest aan kan doen zijn ouders zelf, hun moskee, hun imam, hun middenveld! Scholen kunnen hun steentje bijdragen maar dit is beperkt, wie vooral aan de slag moet zijn moslims zelf. Andere dienstenworden maar ingeschakeld wanneer de problemen al te groot zijn, het één sluit dus het ander niet uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 20 november 2013 om 16:27. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral in Engeland vind men dat ook zo leuk. Alles wat christelijk is moet worden vermeden, en vervangen door de religie van handjekap, voetjekap en steniging als ze al geen onthoofdingen willen... En binnen afzienbare tijd heeft men zelfs geen keuze meer! Ik wens den linkschmensch die ons dit toekomstbeeld aandoet vijf besneden kleindochters (en desnoods nog een mislukt besneden kleinzoon met een pietje van 4cm dat overschiet).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lukkas : 20 november 2013 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kwantum : 20 november 2013 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Haha, voor het middageten bidden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Tja, ik heb daar geen controle over. Mijn moeder laat haar daar naar school gaan. Ik heb ook op die school gezeten, maar dat was wel voordat de grote Maroeffeninvasie daar begon. Ik spreek hier trouwens over het Xaveriuscollege in Borgerokko. Ik heb me hier nogal straf uitgedrukt, ze wordt niet echt 'geindoctrineerd', maar ik kan je alvast vertellen dat haar lessen levensbeschouwing niet meer zijn wat ze ooit geweest waren... Er wordt veel te weinig gefocusd op het Christendom, en dat terwijl het Xaveriuscollege in de kern toch een katholieke school is... De kinderen doen daar wel elk jaar iets voor Kerstmis, iets knutselen of zo, maar bij mijn weten zijn er geen kerstvieringen meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ik vond het een mooie gewoonte. Zelf bid ik niet meer voor mijn middageten, maar ik vind het wel mooi dat kinderen er eens aan herinnerd worden dat ze dankbaar mogen zijn voor hun voedsel. Al is het niet dankbaarheid tonen aan een God, per se, maar wel dat ze even stil staan en blij mogen zijn dat ze in dit land goed gevoed worden. Gewoon, wat respect aanleren. Dat wordt tegenwoordig echt niet meer gedaan als ik die maroefjes met hun grote bek (als die al niet vol zit met chips) zo bezig hoor.
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 21 november 2013 om 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De islam zou je niet misstaan. Je houdt niet van seks of alcohol en je houdt van religieuze tucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij, deze zaken zijn helemaal niet nodig om een goede moslim te zijn. Zeker in landen als Nederland en Belgie niet aangezien hier de islamieten meer cultuur-religieuzen zijn dan mensen die zich er echt oprecht in hebben verdiept. |
|
![]() |
![]() |