![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Graag zou ik dit topic nog eens onder de aandacht willen brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de OESO is het effect van de snelbelgwet zeker merkbaar in de openbare sector.
Zo zie je: vreemdelingen uit alle macht naar hier lokken, liefst van zo ver mogelijk, liefst zo arm mogelijk, liefst zo ongeschoold mogelijk en ook de taal niet kennen. Hierzie, jobke bij de overheid. Voila, nog een politiekcorrect stemmeke derbij. Er is trouwens iets merkwaardigs op de Nieuwsbladsite: Ik zocht op sleutelwoord "allochtonen" en het recente artikel kwam niet voor in de lijst. http://www.nieuwsblad.be/Search/Inde...ng=allochtonen 1873 resultaten in 0 seconden: 15/11/2008 Meer buitenschoolse kinderopvang Regio Algemeen 14/11/2008 Voedselbedeling blijft noodzaak Regio Vlaams-Brabant 13/11/2008 VDAB organiseert jobbeurs voor laaggeschoolden Regio Algemeen 10/11/2008 'Neen, we zijn geen eliteschool' Regio Algemeen 08/11/2008 Brugse Poort maakt balans op Regio Oost-Vlaanderen 06/11/2008 Vlaamse Obama staat nog niet klaar Nieuws Buitenland 06/11/2008 Nahima Lanjri (CD&V): 'Het kan snel gaan' Nieuws Buitenland 06/11/2008 Streekwinkel in Oude Abdij Regio Vlaams-Brabant 04/11/2008 Stad gaat in zee met Projectencentrum Regio Antwerpen 31/10/2008 Frank Vanhecke (VB) verliest parlementaire onschendbaarheid Nieuws Binnenland 31/10/2008 Zonnelied meteen volzet Regio Vlaams-Brabant 30/10/2008 'Vanhecke verliest parlementaire onschendbaarheid' Nieuws Binnenland 30/10/2008 REACTIE Vlaams Belang: 'Politieke lynchpartij' Nieuws Binnenland 30/10/2008 West-Vlaamse sociale economie groeit fors Regio West-Vlaanderen 29/10/2008 West-Vlaamse sociale economie groeit fors Ik zocht dan maar op "aan de bak" en toen stond het er wèl. http://www.nieuwsblad.be/Search/Inde...aan%20de%20bak 745 resultaten in 0 seconden: 18/11/2008 Garages Regio Algemeen 18/11/2008 Allochtonen komen te moeilijk aan de bak Economie Bedrijven 12/11/2008 Noord-Korea wil toegang 'strikt' beperken Nieuws Buitenland 10/11/2008 Prix Goncourt voor Atiq Rahimi Life Boeken & Strips 08/11/2008 65-plussers mogen voor hun klas blijven staan Nieuws Binnenland 04/11/2008 Restplastic Regio Algemeen 31/10/2008 'Bekroning was geen prioriteit' Regio Algemeen 28/10/2008 Een nieuwe hype: de bakfiets? Regio PassePartout 25/10/2008 Parmezaanse kipfilets met krokante ham Life Eten & Drinken 24/10/2008 Het recept van Jamie Oliver: Parmezaanse kipfilets met krokante, chique ham Life Eten & Drinken 21/10/2008 Europa: 'Ouderen moeten werken voor lager loon' Economie Algemeen 18/10/2008 Treinreizigers krijgen soep op Werelddag van verzet tegen Armoede Regio Algemeen 18/10/2008 Filet van konijn met romig sausje van Brugse Blomme, gefrituurd witloof en rozemarijnaardappeltjes Life Eten & Drinken 18/10/2008 Jeugdhuis Dido viert 40ste verjaardag met jong én oud Regio Oost-Vlaanderen 17/10/2008 'We hebben geen cent verdiend' Raar hé?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 18 november 2008 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dienstensheques zijn cool, je zorgt mee voor werk, en vermijdt dat mensen rechteloos blijven binnen het arbeidscircuit. Een uitkering kost veel meer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat blijft er eigenlijk over van jouw denkwijze? "Waar halen wij het recht om ons eigen land niet te laten vollopen met al de miserie van de wereld"? Indien er straks een familie haveloze vreemdelingen aan jouw deur zal staan en zeggen: je moet ons hier binnenlaten, je moet ons eten en onderdak geven, je moet kindergeld betalen voor ons kroost en hou nog wat bedden klaar voor de rest van de vriendjes en familie... dan ga jij direct naar de bank om de nodige centen te gaan halen zeker??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() immigartie = meer centen voor de burgemeester
Mechelen telt 80.176 inwoners en dat historisch hoge aantal heeft gevolgen voor de portemonnee van de volgende burgemeester en zijn schepenen. Zij verdienen dan respectievelijk 20.000 euro en 15.000 euro bruto meer. Als Mechelen meer dan 80.000 inwoners blijft tellen, krijgt het ook twee gemeenteraadsleden extra. Vandaag zijn er 41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Graag zou ik dit topic nog eens onder de aandacht willen brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Parlementslid
|
![]() Op de draad "EU wil miljoenen immigranten toelaten in EUropa." (bij Europa) heb ik een overzichtje geplaatst van wat sommigen van onze politiekers voorstellen:
Citaat:
Een website met relevante gegevens is ook http://www.migrationwatchuk.org/ ,voor zover ik kan vinden is die site niet rascistisch . De FAQ zouden we zo kunnen overnemen blijkbaar http://www.migrationwatchuk.org/faq bv Citaat:
Laatst gewijzigd door Paul Nollen : 7 juni 2009 om 10:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Schepen
|
![]() ofwel is het sarcasme en da's een lage vorm van humor ofwel bewijs je hiermee nog eens dat de linkse kant van de discussie echt geen inbreng van waarde heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() Tien jaar geleden schreef de Financial Times dat Europa verplichte euthanasie zou invoeren om het probleem van de veroudering op te vangen. Intussen zijn daartoe al de eerste stappen gezet. In navolging van hun leermeesters uit de NSDAP die een term als 'endlösung' invoerden zijn er nu 'ethische' commissies en 'professoren' die dit probleem bestuderen en nu spreken van 'humane' oplossingen. Niet vrij van enige morele remming is men nu ook al bij de kinderen beland. Ik neem aan dat dit uitschot (en ik weeg hier mijn woorden) hieraan veel geld verdient.
Zij hebben evenwel concurrentie van een andere groep die ook niet van hout pijlen weet te maken en spreekt van immigratie om het probleem op te lossen. De politieke consequenties ervan laten hen ijskoud want zij zijn bezig met wetswijzigingen in de fiscale sfeer die inkomsten uit buitenlandse onroerende goederen onbelast moeten laten, zeker als die in Toscane of de Provence gelegen zijn. En tenslotte is er de keiharde economische markt die goedkope productiefactoren ergens haalt en daar inzet waar ze het goedkoopste zijn, om er nog enkele jaren veroudere activiteiten/industrieen aan de gang te houden. En het volk, wel dat moet dat allemaal maar slikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() goed nieuws??
http://www.knack.be/nieuws/belgie/be...cle16805.html# Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe we aan dat hoger geboortecijfer komen moet je niet ver gaan zoeken, kijk eens rond in de steden....Of dat een goei zaak is, dat valt nog te bezien, 'k hoop alvast van er tegen 2060 niet meer te zijn en prijs me gelukkig dat ik geen nageslacht met deze fijne vooruitzichten belast....
|
![]() |
![]() |