![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Zie : http://het.beleggers.net/CMArticles/...2.asp?id=66614
In bovenvermeld artikel wordt gesteld wat volgt : (...) " Het Nederlandse Centraal Planbureau (CPB) stelt dat arbeidsimmigratie op grote schaal geen efficiënt middel is om de financiële gevolgen van de vergrijzing te verlichten. " (...) " Als migratie vandaag het groeipotentieel van de Belgische en Nederlandse economie niet verhoogt en zelfs de overheidsfinanciën bezwaart, dan is het niet verstandig om er een toekomststrategie op te bouwen voor het vergrijzingsvraagstuk. " (...) De conclusie van bovenvermeld artikel luidt als volgt : " De oplossingen die de politici momenteel voorstellen, falen op twee vlakken. Ten eerste hebben onze beleidsmakers geen oog voor de intergenerationale neutraliteit. [size=4]Ten tweede snappen ze niet dat het huidige immigratie- en integratiebeleid de demografische tijdbom niet onschadelijk, maar integendeel explosiever zal maken[/size]. " Kortom, het is duidelijk dat de stelling van de zeloten van de multiculturele samenleving dat we meer migratie zouden nodig hebben om de vergrijzing op te vangen een grove leugen is. Het is alleen maar een slinks argument dat zij gebruiken om hier het paard van Troje binnen te halen ten einde op die manier onze Westerse maatschappij compleet te ondermijnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Natuurlijk niet, de kosten voor het onderhouden van parasiterende allochtonen wegen niet op tegen wat ze ons opbrengen. Allochtonen zijn in verhouding tot Vlamingen vaker ziek, vaker werkloos en doen meer beroep op sociale voorzieningen. Dan is er ook nog het kostenplaatje voor de hoge criminaliteit, integratiekost en waarschijnlijk vergeet ik nog een dozijn zaken. Een kosten/baat analyse dringt zich op, het volk heeft het recht te weten wat de massale aanwezigheid van vreemdelingen kost.
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En waar gaan al die gegoede Belgen dan hun goedkope illegale kuisvrouw, babysitter en tuinman halen?
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet 'politiek correct' dat te vragen. De multikullies zijn een zeer angstig en verzuurd volkje wat dat betreft : ze WETEN dat de analyse bij het merendeel van de belastingbetalende burgers tot ergernis zou leiden (vandaar het politiek correct verbod) en tot een wijziging in stemgedrag zou kunnen leiden dat hen niet zint. Het spreekt vanzelf dat de gesubsidieerde 'linkse' allochtonenindustrie ten gevolge van zo'n studie wel eens schade zou kunnen ondervinden, in de vorm van minder of geen subsidies of minstens een beknotting in overlappende toelagen die met plezier door de allochtonenknuffelaars over de balk gegooid worden, ter eigen glorie eerst wel te verstaan. Maar uiteraard voor rekening van de belastingbetaler. Net als u en ik tasten die allochtenknuffelaars uiteraad niet graag in eigen zak. Zo ver reikt hun solidariteit NOOIT. Gemakshalve schuiven ze hun altruistische motieven immer steeds voor rekening van de 'maatschappij', hetgeen hen eigenlijk degradeert tot superegoïsten en superhypocrieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Spoelpoel schreef o.a. :
Citaat:
Tevens mag het Vlaamse Volk ook niet weten dat +30% van de allochtonen die hier nú aanbelanden ... de pensioengerechtigde leeftijd hebben bereikt ! Ze komen hier o.a. ons "zilverfondske" opsouperen en opparasiteren ... Niet te verwonderen dat in Rotterdam, dat is in Nederland, de gezingshereniging "verboten" is. Dju, een duits woord .... allez, deze tekst is weeral door een nazi geschreven ... volgens - de allochneuten toch ...
![]() |
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nog beter zoals in Australie. Men moet er nu minimum 15 jaar onafgebroken gewoond hebben om nog recht te hebben op een pensioen. Vandaar dat mensen ouder dan 45 daar niet meer in aanmerking komen voor immigratie. Overlevingspensioen is daar ook afgeschaft voor iedereen geboren na 1955. Dit naar aanleiding van de talloze oudere Australische mannen die huwden met jonge vrouwtjes uit Thailand of de Filippijnen. Om met een buitelandse vrouw nog te kunnen huwen moet men min 26 jaar oud zijn en een minimum inkomen hebben..
Kritiek op politieke correctheid is vandaag politiek correct. Laatst gewijzigd door uwagan : 30 augustus 2004 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Als we even trachten 50 jaar vooruit te denken dan zullen de huidige allochtone babyboomers de pensioengerechtigde leeftijd naderen. Hun nageslacht zal zeker niet meer op hetzelfde ritme gekweekt hebben als zij. Dan staan ze dus voor een dubbel probleem: hier in dit land zal geen geld zijn voor hun pensioen. Ze hebben immers zelf te weinig gewerkt en dus afgedragen maar er is ook geen voldoende nakomelingschap meer om het tekort op te vangen. Maar bovendien zal hun thuisland, door hun afwezigheid de ontwikkelingsboot gemist hebben en dus ook geen soelaas kunnen bieden.
Een uitzichtloze situatie dus. De Ahmedjes en Rachidaatjes van nu, staan er dus barslecht voor. Daarom moeten ze, in hun eigen belang, zo spoedig mogelijk terug naar hun zandbak, om daar de goede boodschap te brengen en hun eigen stammen tot een aanvaardbaar beschavingsniveau te verheffen. Het is hun onontkoombare plicht en vooral hun enige kans op een waardige oude dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Beste Griffin, ik zie spijtig genoeg geen enkele weerlegging van mijn thesis. Neen ik heb geen glazen bol, maar mijn mening wordt wel ondersteund door minstens 1 doctoraatsthesis: die van H.B. COOLS.
Verder is het een vrijblijvende denkoefening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Parlementslid
|
![]() Dorus schreef o.a. :
Citaat:
Dorus, tevens heb je ook volledig gelijk wanneer je schrijft : Citaat:
1. Alle, alle, organisaties voor ontwikkelingshulp "eisen" méér geld, o.a. voor meer en beter onderwijs in de : landen in ontwikkeling. Daar halen sommige individuen dan een diploma en ... ze komen het verzilveren in het Rijke Westen. 2. Ná hun soms korte Belgische carrière trekken ze dan terug naar hun geboorteland naar waar hun pensioen wordt opgestuurd. 3. Zo bekeken, dikwijls de werkelijke situatie, zijn ZIJ niét de oplossing voor het betalen van de vergrijzing.
Pour les flamands la même chose ... Laatst gewijzigd door predator : 31 augustus 2004 om 17:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werkloosheidsuitkering halveren,nou,in mijn bedrijf (toch 450 man) verdwijnen de jongeren gemiddeld na 1 jaar.Vacatures blijven dus open staan.Ook "nieuwe belgen" blijken al even ongeschikt voor continue,goedbetaalde ploegenarbeid aan hoog tempo in een,toegegeven,zeer onplezierige,werksfeer. Het ziet ernaar uit dat bij ons op een dag de laatste ouwe het licht zal uitdoen,en de firma waar ik werk "vanzelf" zal delokaliseren naar ....weet ik veel waar..... 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat het thread-onderwerp betreft...
Het "plunderen" van andermans meeste ondernemende jeugd ,om een eigen probleem "op te lossen" is een lage vorm van diefstal. Welk land zal nog investeren in onderwijs,als het er vrij zeker kan zijn dat de besten vertrekken? Nu reeds is de VS de grootste plunderaar van intellect over de ganse wereld.Wij moeten dat niet na-apen. Een blik op de wereld leert ons waarom..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien ik zelf MEER dan mijn deel aan belastingen betaal, ga ik er mijn slaap niet voor laten dat ik daar een aantal eurootjes van terug krijg door mijn huis te laten kuisen en strijk te laten doen. Trouwens, als ik ze niet betaal dan moet de werkloosheidskas dat wel doen en dat zal meer kosten dan die paar eurootjes die ik bespaar aan belastingen. Zou je niet wat andere mensen bekritiseren in plaats van iemand die op een legale manier iemand werk verschaft? |
|
![]() |
![]() |