![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben ook benieuwd naar uw antwoord. Wat heeft de politie in deze zaak misdaan? (Staat los van de commentaar van de agent; na de feiten natuurlijk - daarover lijken mij de meningen duidelijk)
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe dus wat de politie heeft aangeraden , afgeven !! Vwala , zo moet het , da's pas advies op perfekte maat ![]() Die psychiater is dus een gestoorde oproerkraaier !!!!!!!!!!!!!!!! Ach , als dat "slachtoffer" nu gewoon zijn koptelefoon had gegeven , was er niks aan de hand , nu zijn (mogelijk) 15 jongeren hun leven verpest !! Hoe durft iemand zijn koptelefoon niet te geven als men er om vraagt , stoute jongen !!!! ![]() Of beter , je gaat naar die kerels en geef vrijwillig , om uw leven te beschermen , uw koptelefoon af , en zeg hen , astublieft , draag er zorg voor , aub ![]() En laat je vervolgens eventueel gewoon op uw bakkes kloppen , als beloning !!!! En dan zeg je vervolgens , uit diepe respekt: Dank u wel , meneer !! http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ijk-fout.dhtml Haal misdaad uit het wetboek , want nu is het illegaal , en dat kan niet !! Bestraf eerlijkheid , want zij discrimineren de criminelen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om hem er op ludieke wijze op te wijzen dat hij mag stoppen met trollen.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() edit
Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 januari 2014 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() Wenst u wel de vraag te beantwoorden?
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga gerust ergens anders heen als het u stoort.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Uw verstandelijk vermogen functioneert niet, als u niet tot dat besluit komt ...
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 12 januari 2014 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begin je nu te begrijpen waarom ik tegen hem zeg, stop nu maar met trollen?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Inhoudelijk heb je echter nooit iets toe te voegen. Het feit dat je weigert te antwoorden op een redelijke vraag, bewijst dit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Het is datgene wat de politie ook verklaard heeft. Nergens werd evenwel geïnsinueerd dat je in andere, niet vergelijkbare gevallen niet mag opkomen voor jezelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze willen enkel hun kwakje in u kwijt , dus , wat is dan het probleem ?? Dus gehoorzaam , steun de criminaliteit: De CVB (Criminaliteitsvakbond) ![]() Geef criminelen waar ze recht op hebben !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een oudere dame was ik te laat, ze werd tegen de straat gesmakt voor haar tas. ik zag het gebeuren maar ben de dame gaan helpen (gebroken neus, bloed overal) en de Noord-Afrikaan was weg. Een 80-jarige tante is voor haar deur neergeklopt om te beroven. Deze lafaards zoeken zwakke slachtoffers uit. Geweld is inherent. Ze kicken erop. Als je geluk hebt kan je die misschien omkopen om geen geweld te gebruiken, misschien als er veel volk in de buurt is, maar zelfs door alles af te geven is er nog een aanzienlijk risico op lichamelijke schade. Die agent moet dat ook weten. In Brussel (Laken) was dat geen dagelijkse kost, maar wel zodanig frekwent (meerdere keren per jaar) dat het onleefbaar werd. Deze raad van de politie is dus helemaal fout. De politie moet niet het slachtoffer corrigeren, maar wel zichzelf de daders en justitie.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 12 januari 2014 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |