![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(in NL hebben ze daar cijfers van, in BE nergens te vinden) *BE heeft momenteel ~ *1059 flitspalen op roodlicht-snelheid en die flitsen véél langer als 1 uur op één kp...
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 12 januari 2014 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu ja, ... u zegt het hier zelf ... dat gezien er meer automobilisten zijn, er aldus meer controles op hen zijn gericht. De manier waarop u het zegt ... 'Denk even na', impliceert dat het de logica zelve is ... Aldus: "Wat was dan de meerwaarde van uw post, waarin u vermeldt, dat het merendeel van de boetes afkomstig aan automobilisten worden gegeven?" Ik zal het u zeggen. 'Niets'!
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 12 januari 2014 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
80 automobilisten zijn en 20 fietsers. Van die 80 automobilisten, krijgen er 20 een boete. Van die 20 fietsers, krijgen er 8 een boete. Welke groep moeten ze eens meer gaan controleren volgens u.
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Denkt hij zelf ...
![]() |
![]() |
#27 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een maat van me , beweert dat die een veilige gebruiker is , auto & fiets , zelfs te voet !! Met de auto , sneller rijden , geregeld een boete !! Te voet of met de fiets of heeft die ook schijt aan verkeersregels !! Zegt die: "Ja , maar ik zie ze aankomen !!" Roodlicht , zebrapaden zijn voor losers .... totdat .... er een keertje een auto , motor of fiets in z'n rug rijdt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Zucht ...
Het is wel een weggebruiker niet? En nog dit, ... uw woorden : "
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 12 januari 2014 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Zijn voeten...
![]() Maar alle gekheid op een stokje, het zijn wel verkeersdeelnemers. En met name diegenen die zich het minst van eender welke verkeersregel aantrekken. Veel minder zelfs dan de fietsers en al helemaal veel minder dan de automobilisten. Als verkeersdeelnemer in Brussel in elk van die groepen mag u mij gerust als ervaringsdeskundige zien. ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U begrijpt anders heel goed de intentie van mijn vraag. Maar zoals gewoonlijk, zet u 'ik snap het niet'-masker op. Ik heb het u nog gezegd, ... een politieke loopbaan bij SP.A. zou u liggen ...
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U begrijpt anders heel goed de intentie van mijn vraag. Maar zoals gewoonlijk, zet u 'ik snap het niet'-masker op. Ik heb het u nog gezegd, ... een politieke loopbaan bij SP.A. zou u liggen ...
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de duim gezogen. Waardeloos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementslid
|
![]() Dat doe ik niet.
Ik heb u op uw woorden gepakt, ... dat is niet hetzelfde als de discussie mislopen Jan.
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() Ik zei: "Laat ons zeggen" ...
U begrijpt de vraag, gelieve te antwoorden.
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bevreemd u dat niet? ![]()
|
![]() |
![]() |