Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 september 2004, 14:04   #21
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Naar het schijnt is die Mick beschuldigd van doodslag, omdat hij een tijd geleden bij een ruzie met een klant uit zijn café iemand onder een voorbijrazende auto heeft geduwd, dit volgens verschillende getuigen. Slachtoffer is ter plaatse gestorven. Hij heeft dat verzwegen voor de productieploeg. Als ge zoiets meemaakt, en het dan nog in uwe kop krijgt om via smoesjes uwe kop op TV krijgen, moet er toch iets miszijn met uw bovenkamer denk ik.

Hij is trouwens helemaal geen brandweerman, is ook een leugen, maar uitbater van een "erotische café".
Hij is beide, dat hebben ze laten zien, zowel 'in actie' (lees: geënsceneerd voor TV) in de kazerne als in 't WE de zaak die hij uitbouwt met zijn vrouw.
Naast erotische tent is dat ook nog een zonnebankcenter en een (kunst)nagel-center.

Hij was in deze aflevering heel macho aan 't opscheppen tegen Matthias over "Ik, woedend? dan heb je me nog niet kwaad gezien, ik ga voor niemand opzij als ik kwaad ben, blahblahblah"
Lekker macho, lekker stoer maar oh zo dom, afin, als 't waar is van die duw, dan weten we nu inderdaad tot wat ie in staat is als die boos is.
Koleriek kereltje en helemaal niet sympathiek.
Oud 15 september 2004, 14:10   #22
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Kheb eens gekeken.

Men is er weer eens in geslaagd 't cliché 'Belgen' tegen 'hollanders' ten tonele te voeren.
Tuurlijk, wat had je verwacht dan? Dat kan niet anders nu ze voor deze formule hebben gekozen.
Leuke detailke is dat het een co-productie is van VT4 met net5 - het moet er toch echt zo aan toegaan in dat NL-kamp en geen beeldmanipulatie om de Belgen er beter te doen uitkomen.
't Is trouwens heel herkenbaar.
Oud 15 september 2004, 14:12   #23
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kheb eens gekeken.

Men is er weer eens in geslaagd 't cliché 'Belgen' tegen 'hollanders' ten tonele te voeren.
Zolang wij winnen mogen ze van mij

Al moet dat wel "Vlamingen" zijn, correct blijven eh.
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2004, 14:18   #24
Astenblieft mensen
Minister

Astenblieft mensen's schermafbeelding

Standaard

put put, ik moet hier als hollander af en toe even een beetje het vlaamse gas doen teruglaten nemen, ook al volg ik exp. robinson niet.

Inderdaad is Exp. Robinson een VT4/Net5 (samen SBS Broadcast) productie dus gemanipuleerd wordt dit niet. En trust me, ik ken het achter de schermen van deze serie en er wordt niet gemanipuleerd, er wordt alleen wel heel slim gemonteerd.
Waarschijnlijk om het cliche een handje te helpen. Inderdaad. Die mensen achter de schermen lachen zich dood.
Astenblieft mensen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2004, 14:21   #25
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Ik heb nu toevallig in de filmrichting gestudeerd se.

Monteren is per definitie manipuleren.
Oud 15 september 2004, 14:26   #26
Astenblieft mensen
Minister

Standaard

Citaat:
Ik heb nu toevallig in de filmrichting gestudeerd se.

Monteren is per definitie manipuleren.
Wat ik bedoel is dat er op dat hele eiland de hele dag geen flikker gebeurt. Die mensen die daar moeten filmen vervelen zich dood (en lachen ook, ja), omdat die gasten de hele dag op het strand liggen te niksen. De momenten dat er iets gebeurt worden natuurlijk uitgelicht in de montage.

Maar ja, dat hele concept is gemanipuleerd, dus waar hebben we het eigenlijk over...
Oud 15 september 2004, 14:27   #27
Astenblieft mensen
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astenblieft mensen
Maar ja, dat hele concept is gemanipuleerd, dus waar hebben we het eigenlijk over...
en daarmee bedoel ik dat de programmamakers van ex. robinsons zo slim wel zijn om te weten wat mensen doet stuiteren en wat niet. Slim en... kijkcijfers gegarandeerd.

jammer dat ik geen tv heb toch...
Oud 15 september 2004, 15:47   #28
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat ik bedoel is dat er op dat hele eiland de hele dag geen flikker gebeurt. Die mensen die daar moeten filmen vervelen zich dood (en lachen ook, ja), omdat die gasten de hele dag op het strand liggen te niksen. De momenten dat er iets gebeurt worden natuurlijk uitgelicht in de montage.
Dat is ook exact wat er destijds met die Big Brother toestanden gebeurt is.

Ik wil eens een dag komen filmen bij u thuis, en ongeacht wat er gebeurt, in de 5 minuten documentaire die ik dan bijeenmonteer zult ge een paar keer nipt aan de dood ontsnapt zijn als ik wil. Op zijn terrein is de regisseur (en de monteur) eigenlijk een beetje God. Daarom dat ik dat graag doe

Da's t probleem met die 'reality' shows: veel 'reality' is er eigenlijk niet aan.

Al denk ik wel dat zo'n programma als expeditie robinson toch ergens nog 'authentiek' is, je zit per slot van rekening op een exotisch eiland en ge moet zelf uw eten zoeken (denk ik toch?)

Laatst gewijzigd door Pelgrim : 15 september 2004 om 15:49.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2004, 15:57   #29
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat is ook exact wat er destijds met die Big Brother toestanden gebeurt is.

Ik wil eens een dag komen filmen bij u thuis, en ongeacht wat er gebeurt, in de 5 minuten documentaire die ik dan bijeenmonteer zult ge een paar keer nipt aan de dood ontsnapt zijn als ik wil. Op zijn terrein is de regisseur (en de monteur) eigenlijk een beetje God. Daarom dat ik dat graag doe

Da's t probleem met die 'reality' shows: veel 'reality' is er eigenlijk niet aan.

Al denk ik wel dat zo'n programma als expeditie robinson toch ergens nog 'authentiek' is, je zit per slot van rekening op een exotisch eiland en ge moet zelf uw eten zoeken (denk ik toch?)
Absoluut, en de Nederlandse vergaderingen zullen ze ook niet kunnen manipuleren.
Uiteraard is die 'afzondering' met een korreltje zout te nemen, er is alleszins een camera-ploeg die hen filmt dus zo alleen zaten ze vorig jaar niet op Gual en zitten de verstekelingen evenmin in die mangrove.
Maar ik denk niet dat die eten geven, daar moeten ze zelf voor zorgen.
Oud 17 september 2004, 19:49   #30
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Hij was in deze aflevering heel macho aan 't opscheppen tegen Matthias over "Ik, woedend? dan heb je me nog niet kwaad gezien, ik ga voor niemand opzij als ik kwaad ben, blahblahblah"
Diegenen die Mick woedend zien zullen het niet meer navertellen.
Nee serieus ik vind het een heel goede reeks afgezien van het feit dat ik liever "Vlamingen" had gezien dan "Belgen" (het zijn immers ook allemaal Vlamingen) maar dat is nu maar een klein detail dat de VT4 vergeven wordt als ze de presentatrice eens wat meer in beeld brengen.
Mick is idd een idioot, Henk is een toffe kerel en ik vind het ontzettend spijtig dat hij er uit ligt. Ook Frank is heel amusant met zijn "warsongeskes".
Ook het verstekelingenaspect dat deze keer aan het traditionele recept wordt toegevoegd stel ik zeer op prijs hoewel ik vind dat de verstekelingen dwazen zijn. Ik vond immers dat ze het kamp van de Belgen hadden moeten plunderen (eten pikken en de rest van het kamp vernielen en in brand steken) toen dezen met de Maleizische gids rond het eiland vaarden. Maar misschien ben ik gewoon een kwaadaardige geest.

Laatst gewijzigd door Groot Bakkes : 17 september 2004 om 19:50.
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2004, 19:52   #31
Astenblieft mensen
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Nee serieus ik vind het een heel goede reeks afgezien van het feit dat ik liever "Vlamingen" had gezien dan "Belgen" (het zijn immers ook allemaal Vlamingen) maar dat is nu maar een klein detail dat de VT4 vergeven wordt als ze de presentatrice eens wat meer in beeld brengen.

man man. waar gij nie allemaal politiek ziet. In een vers gebakken brood ook, misschien?
Oud 17 september 2004, 20:02   #32
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:

man man. waar gij nie allemaal politiek ziet. In een vers gebakken brood ook, misschien?
A) Ik vermeldde reeds dat dit maar een "klein detail" is of bent u analfabeet misschien?
B) Als heel de ploeg uit Broekzelenaren bestond, moeten we die dan aanspreken als "de Belgen"?
C) Vers gebakken brood kan ook het onderwerp van een politiek debat zijn, bv ivm de vastgelegde broodprijs.

Laatst gewijzigd door Groot Bakkes : 17 september 2004 om 20:03.
Oud 17 september 2004, 20:04   #33
Olivier
Banneling

Standaard

Citaat:
A) Ik vermeldde reeds dat dit maar een "klein detail" is of bent u analfabeet misschien?
B) Als heel de ploeg uit Broekzelenaren bestond, moeten we die dan aanspreken als "de Belgen"?
C) Vers gebakken brood kan ook het onderwerp van een politiek debat zijn, bv ivm de vastgelegde broodprijs.
Als men zich maar amuseert eh
Olivier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2004, 20:11   #34
Astenblieft mensen
Minister

Standaard

Citaat:
nee, maar ik vond het kleine eigenlijk al meer dan genoeg overbodig

Citaat:
eh... ja? Wat anders, Hongaren?

Citaat:
goe, doe vooral verder, t is hier koetjes en kalfjes.
even goede vrienden in deze cosi corner
Oud 17 september 2004, 20:11   #35
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier
Als men zich maar amuseert eh
Bij wijze van grap, uiteraard.
Oud 17 september 2004, 20:15   #36
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:
nee, maar ik vond het kleine eigenlijk al meer dan genoeg overbodig
Als Patriot! met Oriana discussieert over het al dan niet zingen van de Brabançonne en de Vlaamse leeuw dan is dat normaal en compleet apolitiek, maar als ik zeg dat Vlamingen een correctere en preciezere benaming is voor de deelnemers dan ben ik de politiek geobsedeerde?

Citaat:
eh... ja? Wat anders, Hongaren?
Fout, Broekzelenaren. Op de Olympische spelen wordt Hongarije ook niet aangesproken als Europa, of wel soms?

Citaat:
goe, doe vooral verder, t is hier koetjes en kalfjes.
even goede vrienden in deze cosi corner
En vergeet zondagmorgen niet naar den bakker uw vers gebakken brood te gaan halen. Tegen een vastgelegde broodprijs, natuurlijk.
Oud 17 september 2004, 20:51   #37
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Diegenen die Mick woedend zien zullen het niet meer navertellen.
Mick is idd een idioot, Henk is een toffe kerel en ik vind het ontzettend spijtig dat hij er uit ligt. Ook Frank is heel amusant met zijn "warsongeskes".
Ook het verstekelingenaspect dat deze keer aan het traditionele recept wordt toegevoegd stel ik zeer op prijs hoewel ik vind dat de verstekelingen dwazen zijn. Ik vond immers dat ze het kamp van de Belgen hadden moeten plunderen (eten pikken en de rest van het kamp vernielen en in brand steken) toen dezen met de Maleizische gids rond het eiland vaarden. Maar misschien ben ik gewoon een kwaadaardige geest.
Henk had toch maar gelijk met zijn visie op klaar, dat haar creativiteit wel eens van belang kon zijn, ik vind dat die het wel goed doet als verstekelinge, die andere 2 zouden het zonder haar niet redden.
Chapeau voor Klaar, hoe die die rog effe wilde spietsen aan haar kapmes, sneu dat het niet lukte.
die gaat het nog ver schoppen en ik wil 't gezicht van die Peter wel eens zien als zij op 't einde d'er terug bijkomt. ALS hij het zolang volhoudt natuurlijk. Als die er snel uitligt en hij bij de verstekelingen komt moet hij zich schikken naar Klaar denk ik, want dat is ook wel een leidersfiguur... kan alleszins nog spannend worden
Oud 17 september 2004, 20:54   #38
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als Patriot! met Oriana discussieert over het al dan niet zingen van de Brabançonne en de Vlaamse leeuw dan is dat normaal en compleet apolitiek, maar als ik zeg dat Vlamingen een correctere en preciezere benaming is voor de deelnemers dan ben ik de politiek geobsedeerde?
Ik pleit schuldig en je hebt 200 % gelijk, dat is een goeie vergelijking geweest. Ik ben er daarom ook niet meer op voort gegaan, op dat onderwerp...
Dus bij deze allemaal handjes geven, schouderkloppeke en terug vriendjes hee!

[size=1]PS: aubmensen is gewoon jaloers omdat zij geen tv heeft da's al [/size]
[size=1]GRAPJE aub-tje! GRAPJE !!!!!! [/size]
Oud 17 september 2004, 21:05   #39
Jan V.
Schepen

Standaard

Zijn ze elkaar daar al aan het opeten? Of heeft de geile gangbang thread eindelijk navolging gekregen?

[size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be!

Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen
vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font]
Jan V. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 08:12   #40
Astenblieft mensen
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Ik pleit schuldig en je hebt 200 % gelijk, dat is een goeie vergelijking geweest. Ik ben er daarom ook niet meer op voort gegaan, op dat onderwerp...
Dus bij deze allemaal handjes geven, schouderkloppeke en terug vriendjes hee!

[size=1]PS: aubmensen is gewoon jaloers omdat zij geen tv heeft da's al [/size]
[size=1]GRAPJE aub-tje! GRAPJE !!!!!! [/size]
schouderklopke is gegeven.
en die tv: nou, soms mis ik m, maar meestentijds niet. Het enigszins vreemdsoortige aan mijn non-tvbestaan is dat ik voor de televisie werk en dus mijn eigen toestanden niet eens kan zien. dat is af en toe wel eens vreemd.

[size=1]AUB-tje ?????[/size]
[size=1][/size]
[size=1]Goed Orianake, ik ben gaan douchen![/size]
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be