![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Fouilleren enkel door vrouwen ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 42,11% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
11 | 57,89% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, mss is het omdat het een geliefkoosde verstopplaats is? lolz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is hier nog actief geweest met die fantasie: Recht en transseksualiteit Ook hier komt schaamtegevoel aan bod. Verlaging leeftijd seksuele meerderjarigheid? Hier iets over sex met minderjarigen en toch ook weer iets met ballen (afkappen ipv betasten) Bodyscan En ook hier wordt er hard de nadruk op gelegd dat hij graag door een vrouw 'bepampeld' wil worden in plaats van "door lieden van verdacht allooi die van het bepotelen van mannen en minderjarigen hun hobby maken ...." Heb je je edele delen al eens geschoren ? Nog eentje waarin de ballenfixatie aan bod komt.... geprojecteerd op Raf... Homofilie = seksverslaving Hier een krampachtige poging om iets te onderdrukken? Heb je al anaal contact gehad met een vrouw En ook hier een tamelijk ongezonde belangstelling voor minder gewone sex. Enfin, mij allemaal niet gelaten, ik hoop dat je met consenting adults aan je trekken komt. Zoek een lief (m/v) bij de politie, en wie weet worden je wildste dromen vervuld.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is idd meer iets als een stille wenk of zo.
Ik heb al vele naaktfouille meegemaakt en niet 1 keer hebben ze er aan geweest. Nochtans was onze spreuk altijd hetzelfde bij een naaktfouille, "zet gij u op uw knieen of stel ik mij op een stoel? ". Hebben ze niet graag é! Daarom dat we het zegden. Trouwens dikwijls iets verstopt tussen bal en hangwerk. Nooit ontdekt.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hum i see |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
o jee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is nog eens een onnozele draad uit de goede oude tijd.
Ik ben in ieder geval voorstander. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorstander van onnozele, oude draden, of van fouilles waar je ballen een rol in spelen?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 10 april 2014 om 07:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Denk je nu echt dat het schaamtegevoel bij een man of jongen geschonden gaat worden als een vrouw ietwat verdacht lang zijn ballen betast .
![]() |
#30 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Durf jij een mes of revolver tussen je ballen steken ?
![]() |
#31 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik denk dat ik hier één van de weinigen ben die nog origineel uit de hoek komt .
Moet ik met de tienduizendste draad over allochtonen , moslims , nva , vlaams belang voor de dag komen misschien .
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Telkens opnieuw oppervlakkig het lichaam controleren , 3 seconden en dan ballenonderzoek , 3 minuten . Ik zou nooit iets tussen mijn ballen moeten steken , in mijn vestzakken zou ik kunnen steken wat ik wil , die onderzoeken ze toch nooit .
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat lijkt me niet echt dé ultieme plaats om je ballen-fetish uit te leven...
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als de wetgeving inzake fouilles moet veranderen moet je langs de wetgevende macht , politiek passeren . En inderdaad , 10 pogingen tot is politieker origineel dan 12.000 topics over moslims .
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ....................
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 10 april 2014 om 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Geweldig!
Deze draad gaat niet over ongepast gedrag van politeagenten maar is geopend door iemand die er zich wil van overtuigen dat hij mooi is....lukt precies niet echt ![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() The Syndrome? Is that you honey?
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() En ik dacht altijd dat er maar één superstaaf was!
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze je dan fouilleren moet je zeggen "in mijn broekzak zit het", als ze dan in uw broekzak voelen hebben ze uw leuter vast. ![]()
![]() |