![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vind jij het dan terecht dat de voorzitter van een gerenommeerd fraude-clubje tot de adelstand wordt verheven?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Waarom de bevolking dan weer geen vertrouwen heeft in justitie en politiek, dat is een raadsel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Adeldom is archaïsch en mag wat mij betreft worden afgeschaft. België is immers één van de weinige Europese landen waar er nog erfelijk of persoonlijk adeldom (aan mensen die geen lid van het regerende vorstenhuis zijn) kan worden toegekend. Andere landen waar dit nog gebeurt zijn:
- Spanje, waar dit ook nog heel regelmatig gebeurt (recente Grandee van Spanje, zoals marquis Samaranch (1991), marquis Del Bosque (2011, de voetbaltrainer), marquis Vargas Llosa (2011, de Nobelprijswinnaar literatuur)…) - het Verenigd Koninkrijk (al is de laatste erfelijke niet-koninklijke titel die daar werd toegekend uit 1984 toen ex-premier MacMillan graaf van Stockton werd; Life Peerages – baron ten persoonlijken titel met zetel in het House of Lords - zijn echter schering en inslag), - Nederland (laatste verheffing van een niet koninklijk lid is uit 1939 zodat dit de jure wel bestaat maar de facto in ongebruik is). - In Zweden werd de mogelijkheid om personen in de adel te verheffen in 1973 afgeschaft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Simpel : omdat hij de Belgen die daar toen verbleven het land uit heeft gekregen zonder al te veel kleerscheuren.....behalve die para's natuurlijk.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Who cares?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |