Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 18 april 2014, 21:30   #21
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U gaat me toch niet ontkennen dat u in uw posten soms akkoord was met Dewinter? Hetgeen geen schande is natuurlijk. U doet maar.
Ik ontken dat wel. Soms kaart Dewinter terecht een probleem aan (bvb. de overmaat aan politieke benoemingen). Zijn oplossingen deel ik zo goed als nooit.

Toon mij de reacties van mij waarin ik stel dat ik het eens was met Dewinter. Waar zijn ze?

U zei ook dat ik een liberaal was zoals Wilders - die overduidelijk geen liberaal is - een liberaal is. Dat neem ik u zeer kwalijk. Het is een belachelijk poging tot guilt by association.

Excuses lijken mij op zijn plaats.

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 18 april 2014, 21:32   #22
Tempest
Gouverneur

Tempest's schermafbeelding

Standaard

Daar is de oude vertrouwde Katholieke meester, roepend "kom domme Vlaming, kom kindje, zit op moeders schoot"
Tempest is offline  
Oud 18 april 2014, 21:33   #23
Echte Waal
Staatssecretaris

Echte Waal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Het Oosten overtreft kwa haat Dewinter duizend maal. FDW is in feitje een watje in vergelijking met het Oosten die 24h op 24 zijn haat op dit forum zit te spuien.
h voor uur?
Oud 18 april 2014, 21:34   #24
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Ik ontken dat wel. Soms kaart Dewinter terecht een probleem aan (bvb. de overmaat aan politieke benoemingen). Zijn oplossingen deel ik zo goed als nooit.

Toon mij de reacties van mij waarin ik stel dat ik het eens was met Dewinter. Waar zijn ze?

U zei ook dat ik een liberaal was zoals Wilders - die overduidelijk geen liberaal is - een liberaal is. Dat neem ik u zeer kwalijk. Het is een belachelijk poging tot guilt by association.

Excuses lijken mij op zijn plaats.
Ik zal zonder veel problemen posten vinden waar u akkoord lijkt te gaan met het VB. Maar vandaag ga ik dit niet meer doen. Het is me te laat. En nogmaals, ik heb er geen problemen mee dat u soms akkoord gaat met om het even wie. Zelfs ik ga soms akkoord met Dewinter. En ...én met Dehaene. Ook al stoort het u misschien.

En wat Wilders betreft: het is omdat me zich liberaal noemt, dat men dat ook is. Vraag is bijvoorbeeld of het nu zo liberaal is om het OCMW te willen afschaffen. Een liberaal is geen rechtse zak mijn waarde, maar een sociaalvoelend mens die het vrij initiatief, de vrijheid en de zelfontplooiing hoog in het vaandel draagt.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 april 2014 om 21:39.
Het Oosten is offline  
Oud 18 april 2014, 21:44   #25
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zal zonder veel problemen posten vinden waar u akkoord lijkt te gaan met het VB. Maar vandaag ga ik dit niet meer doen. Het is me te laat. En nogmaals, ik heb er geen problemen mee dat u soms akkoord gaat met om het even wie. Zelfs ik ga soms akkoord met Dewinter. En ...én met Dehaene. Ook al stoort het u misschien.
Ik wens u morgen - of één van de volgende dagen - veel plezier met uw zoektocht.

Citaat:
En wat Wilders betreft: het is omdat me zich liberaal noemt, dat men dat ook is. Vraag is bijvoorbeeld of het nu zo liberaal is om het OCMW te willen afschaffen. Een liberaal is geen rechtse zak mijn waarde, maar een sociaalvoelend mens die het vrij initiatief, de vrijheid en de zelfontplooiing hoog in het vaandel draagt.
Ja, het is liberaal om het OCMW te willen afschaffen. Het is liberaal, en het is bovendien zeer sociaal. Nu gaat het OCMW gebukt onder de inefficiëntie die eigen is aan een overheid. Als mensen vrijwillig een gelijkaardige dienst oprichten, die privaat opereert, zou men diegenen die het echt nodig hebben veel efficiënter kunnen helpen.

U gaat geen excuses aanbieden?

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 18 april 2014, 21:51   #26
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Oosten overtreft kwa haat Dewinter duizend maal. FDW is in feitje een watje in vergelijking met het Oosten die 24h op 24 zijn haat op dit forum zit te spuien.
En bent goede maatjes met de traditio's, dat weten we.
Het Oosten is offline  
Oud 18 april 2014, 22:02   #27
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Als De Wever hetzelfde discours heeft als Dewinter, waarom heeft CD&Vdan ooit een kartel gevormd met NVA?
Hypochonder is offline  
Oud 18 april 2014, 22:19   #28
marie daenen
Banneling

Standaard

En wij, Vlamingen, zouden nog vertrouwen moeten hebben in zulke leugenaars, die nog liever heel Vlaanderen de afgrond injagen dan hun ongelijk toe te geven?
marie daenen is offline  
Oud 18 april 2014, 22:22   #29
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Als De Wever hetzelfde discours heeft als Dewinter, waarom heeft CD&Vdan ooit een kartel gevormd met NVA?
In hetzelfde artikel zegt Dehaene: 'In 2007 heb ik als informateur inderdaad de indruk gehad dat je met hem [De Wever] tot redelijke dingen kon komen. Althans, tijdens ons eerste gesprek. Tijdens het tweede gesprek herbegonnen we van nul omdat hij de compromissen er niet door kreeg bij de rest van zijn partijtop. Of dat ooit gaat lukken, is dé grote vraag voor na de verkiezingen.'

Kortom, Dehaene is door schade en schande wijs geworden.

Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 18 april 2014 om 22:23.
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 18 april 2014, 22:27   #30
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Dat is juist de sterkte van NVA. Het is door zwakkelingen en verraders als Dehaene dat de Vlamingen altijd met lege handen achterblijven.
Hypochonder is offline  
Oud 18 april 2014, 22:34   #31
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is juist de sterkte van NVA. Het is door zwakkelingen en verraders als Dehaene dat de Vlamingen altijd met lege handen achterblijven.
Is deze slogantaal uw retorisch maximum?
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 18 april 2014, 22:37   #32
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Hiermee bevestig je nog eens dat de N-VA'ers weinig verschillen van de Vlaams Belangers.
Robinus V is offline  
Oud 18 april 2014, 22:46   #33
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dehaene zag de cijfers van de CD&V in de laatste peilingen en is gewoon verzuurd.
Of misschien heeft hij er zich -niet onterecht- in opgejaagd dat in discussies over zijn ziekte men hem gewoon zat uit te schelden en doodwensen in het nationalistische kamp, zowel bij N-VA als Vlaams Belang, en dus nogmaals inzag dat het dezelfde soort asociale zakken zijn die niets om andermans welzijn geven.
Robinus V is offline  
Oud 18 april 2014, 22:51   #34
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

En ik maar denken dat hij op sterven lag, verdomme.
Demper is offline  
Oud 18 april 2014, 22:59   #35
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
U liberaal?? Liberaal zoals een Wilders zeker. Die noemt zich ook liberaal.

En in passant, ik voel geen haat tegen de Vlaams-nationalisten. Zij zijn gewoon mijn politieke tegenstanders. En die borstel ik eens goed af wanneer ik dit nodig vind. Het is maar dat u het weet.

Als u niet bezig bent om uzelf in de voet te schieten bedoelt u.
stuyckp is offline  
Oud 18 april 2014, 23:04   #36
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
In hetzelfde artikel zegt Dehaene: 'In 2007 heb ik als informateur inderdaad de indruk gehad dat je met hem [De Wever] tot redelijke dingen kon komen. Althans, tijdens ons eerste gesprek. Tijdens het tweede gesprek herbegonnen we van nul omdat hij de compromissen er niet door kreeg bij de rest van zijn partijtop. Of dat ooit gaat lukken, is dé grote vraag voor na de verkiezingen.'

Kortom, Dehaene is door schade en schande wijs geworden.
Hij had hetzelfde kunnen zeggen van eender wie van eender welke andere partij. Zelfs van zijn eigen partij. We leven nu eenmaal in een particratie. Hoe sterk is het mandaat van een onderhandelaar. Mij lijkt het normaal dat er teruggeplooit moet worden naar de partij.
stuyckp is offline  
Oud 18 april 2014, 23:06   #37
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Hiermee bevestig je nog eens dat de N-VA'ers weinig verschillen van de Vlaams Belangers.
oh ja, en waarom dan wel ?
stuyckp is offline  
Oud 18 april 2014, 23:43   #38
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ACW-paladijn doet en deed hij zijn werk naar behoren, hij zorgt dat het ACW kan blijven graaien en de lakens uitdelen in Vlaanderen.
En de prijs die Vlaanderen daarvoor betaald interesseert hem niet.

Oh, het is ook de aankondiging van het totale cordon voor de N-VA.

Misschien gaan de mensen nog begrijpen dat het cordon enkel en alleen bestaat om de Vlaamse stem te neutraliseren.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 april 2014 om 23:46.
Xenophon is offline  
Oud 19 april 2014, 00:22   #39
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Of misschien heeft hij er zich -niet onterecht- in opgejaagd dat in discussies over zijn ziekte men hem gewoon zat uit te schelden en doodwensen in het nationalistische kamp, zowel bij N-VA als Vlaams Belang, en dus nogmaals inzag dat het dezelfde soort asociale zakken zijn die niets om andermans welzijn geven.
Hiermee bevestig je nog eens dat jij weinig verschilt van de Vlaams Belangers.
stuyckp is offline  
Oud 19 april 2014, 01:39   #40
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
En ik maar denken dat hij op sterven lag, verdomme.
http://www.youtube.com/watch?v=a49rfFU_LYQ
Nietzsche is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be