![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, bang dat men uw fouten eenzijdig zou kunnen vastleggen en gebruiken om jou te kruisigen. En de manier waarop jij mij hier probeert zwart te maken bewijst alleen maar hoe snel het kan gaan. Je hebt jezelf daar mooi in de voet geschoten...
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je weet wat er te wachten staat als je dat niet kunt bewijzen (bvb geen getuigen) en je rijdt zo "een kind" dood... Dat filmpje toon ik ook omdat in # 2009 er zo 12 fietsersdoden # vielen, dus eerst gevallen (ergens op de rijbaan) en daarna aangereden..., gaf een aandeel 14 % fietsdoden en 16 % aan zwaargewonde fietsers (148) op het totaal gewogen cijfer fietsslachtoffers: Citaat:
Citaat:
Als ik "zo´n fietser" nader met de auto heb ik de voet al boven de rem en hou zeker de nodige veiligheidsafstand...
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 6 mei 2014 om 16:03. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() post 1:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Typisch, in plaats van direct hun werk te doen: ´n PV maken zodat zulke wegpiraten niet denken dat ze dit verder ongestraft kunnen doen (beslist door het parket)
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 8 mei 2014 om 17:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() In Groot Luik krijgen dergelijke wegpiraten een gratis autoverzekering.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 8 mei 2014 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Asociale en ronduit gevaarlijke bestuurders afknallen is een beetje te gortig zeker?
Nochtans moet ik dagelijks die neiging sterk tot zwaar onderdrukken hoor. Zou misschien wel een stevigere impact hebben dan al de campagnes die het BIVV de laatste 4 decennia tesamen heeft opgezet alvast. Campagnes die hoe langer hoe meer in dovemans oren vallen.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En nu: een oproep lanceren om zulk beeldmateriaal niet in de sociale media te posten, maar .... ermee naar de politie te gaan. Er zijn er al voor minder in de psychiatrie beland. Laatst gewijzigd door lohabra : 9 mei 2014 om 07:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Had die met zijn camionette een seconde lang zijn gas gelost dan had die grijze passat mooi links kunnen invoegen. Zonder een probleem. Maar de camionette bestuurder dacht waarschijnlijk : ik heb de grootste dus de ander mag afremmen en achter de vrachtwagen blijven hangen. Oplossing : totaal inhaalverbod en snelheidsbegrenzer van 90 km/uur in alles van lichte vracht. Dus rechtse baanvak is voor hun en geen andere vakken. Dit zou veel verkeersagressie, fileleed en andere ellende besparen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||||
Burger
|
![]() Citaat:
Komt dit uit je eigen ervaring om van elke situatie een competitief spelletje te maken ipv gewoon op een volwassen, veilige manier van punt a naar b te rijden? Citaat:
De klikspaan moet gestraft worden! Citaat:
Je moet het maar slikken dat iemand anders het plekje voor je heeft he. En met het afsnijden op het einde: de passat had toch wel het genot verdiend om te kunnen tonen dat hij de laatste paar meters van hun gemeenschappelijke traject op de snelweg toch nog de eerste was. Citaat:
Verplicht maken van dashcams en zwarte doos in de wagen. Laatst gewijzigd door thomas1234 : 10 mei 2014 om 21:44. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burger
|
![]() En jammer he:
Voor het filmen op straat heb je geen "geregistreerde officiële" toestanden nodig. Zonder toestemming iemand herkenbaar op het internet plaatsen mag inderdaad niet. Maar daardoor vermindert nog niet de bewijslast van een filmpje. Hier is er niks verkeerd gebeurd: de crimineel is niet herkenbaar in beeld. En in de rechtszaal zal hij der goed op staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De fietser kan plots moeten uitwijken voor obstakels of putten in de weg of kan inderdaad ten val komen. Het is nergens voor nodig om rakelings langs een fietser te rijden. Minstens een meter tussen laten en met aangepaste snelheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Passat gaat naar het rechtse rijvak. De bestelwagen haalt de Passat langzaam in, en blijft ook niet hangen naast de Passat maar geraakt er niet echt voorbij. Dan wil de Passat terug tussenvoegen. De bestelwagen blokt dat manoeuver agressief af. Vergeleken met mijn rijwereld: De Passat gaat naar het rechtse rijvak (eindelijk). Dan gaat mijn voet direct naar plankgas. Een ogenblik later is de Passat achter mij. Nog een ogenblik later hang ik achter de bumper van die A3. De Passat voegt achter mij in en we rijden de vrachtwagen voorbij zonder enig conflict. Ik heb een redelijk vlotte auto. Maar gesteld dat ik een gebrek aan motorvermogen zou hebben en dat de Passat zou aandringen om tussen te voegen. Dan maak ik zonder meer plaats en laat hem er netjes tussen. Na de vrachtwagen zullen we wel zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/4125/Intern...plaatsen.dhtml
Blijf beelden posten. Het is niet zozeer de politie, toch niet in eerste instantie, die de bevolking het gevoel heeft dat er niets gebeurt, want de politie voert uit wat de politici bepalen, en dat is: het moet geld opbrengen. Wel moet worden gezegd dat er politie is die de slogan hanteert: beter genezen dan voorkomen, en daarvoor burgers bewust in gevaar brengen door ze op te wachten als ze het café buiten komen, zodat ze 300 meter verder die persoon dan kunnen aanhouden om te laten blazen. .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 mei 2014 om 10:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die bestelwagen blokt ook niet af hij zorgt er integendeel voor dat de Passat niet te veel moet vertragen om eventueel achter hem in te voegen, moest hij NIET afrijden aan de afrit Ham. Ondanks dat de bestelwagen zichzelf in gevaar brengt zijn veiligheidsafstand té zeer te verkleinen op de voorliggers van het linkervak (die voorliggers lijken daar wel te vertragen, ook daarom). Vergeet ook niet dat de Passatrijder naar rechts gaat aan het bord 1600 m van de afrit Ham de bestelwagenbestuurder kan ook denken dat de Passatrijder daar de afrit gaat nemen, wat hij op het einde ook nog wil doen... ???
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 13 mei 2014 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() En nu gaat iedereen een Dashcam kopen.
Dan hebben ze een ongeval in hun voordeel met een wegpiraat, en zwieren ze die beelden onmiddellijk online. Gevolg: bewijslast beelden naar de gaaien. Ze mogen niet meer worden gebruikt |
![]() |
![]() |