![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dashcam filmt wilde wegpiraat op E313
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...dhtml?show=art Zijn sommige echt compleet zot geworden ?? Gefrustreerd om wat ?? In de getoonde situatie , wie zou in fout zijn ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 2 mei 2014 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel , als je sommige commentaren gelezen hebt
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Citaat:
Citaat:
Het flauw excuus dat dan het parket eventueel domme vragen ging stellen is niet de zaak van de politie, de politie is toch volwassen genoeg een PV te maken adhv dat filmpje, of het parket dat filmpje nu aanvaard of niet als bewijs is niet de taak van de politie. Je ziet dat gevaarlijke verkeersagressie dito dubbele voorrangsnegatie (1e keer bij sec 32-34 op de video) die zelf tot een kettingbotsing met enkele doden kon leiden helemaal niet zo erg is voor de politie, de geflipte Belg (of was hij 2x stekeblind ?) reed immers niet "te snel". ![]() ![]() Edit: als de media-aandacht nog wat stijgt gaat de federale politie mss onderzoeken waarom er toch geen PV opgesteld werd... lacheuuuuu. ![]() # Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 3 mei 2014 om 10:49. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Normen en waarden : zero
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor 't zelfde geld vallen hier doden. Rijbewijs inleveren en de auto tot een blokje persen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Skobelev , prima suggestie !!
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dit een zeer gevaarlijke evolutie. Begrijp mij niet verkeerd, wat de bestuurder van die Passat deed was levensgevaarlijk en compleet verkeerd. Maar ik vrees dat dit soort dashcamfilmpjes aan populariteit zullen gaan winnen, en dat we een soort modern schavot gaan krijgen waarbij mensen publiek veroordeeld worden op basis van wat enkel het veronderstelde slachtoffer beslist te tonen...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat men niet gemakkelijk kan handhaven (lees gemakkelijke kassa-kassa) is totaal onbelangrijk in dit landje.
Zelfs zo´n geflipte wegpiraat krijgt geen PV, ondanks duidelijk bewijs, hij reed immers niet te snel en is niet geflitst, en de politie heeft het niet met eigen ogen gezien. En het parket zou wel eens ambetante vragen aan de politie kunnen stellen moesten ze een PV opmaken... ![]() Neen, zo´n wegpiraat moet absoluut ongestraft blijven en "morgen" weer de snelweg op kunnen, dat is echt een politiek-correct-voorbeeldige bestuurder. ![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 5 mei 2014 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Onlangs deed een filmpje over mij de ronde. De verspreiders vermeldden er wel niet bij dat ze mij al weken plaagden door snacht's belletje trek te komen spelen, geweld- en doodsbedreigingen aan mijn adres te doen en mij letterlijk stalkten. Om het filmpje te kunnen maken stonden ze mij met 3, om 12 uur 's nachts, aan mijn deur op te wachten in hun witte nachtkleed. Even later kreeg ik een PV voor aanzetten tot haat en racisme omdat ik hardop stelde dat Allah een verzinsel was, mohammed dus een leugenaar en volgend hun eigen heilige geschriften ook een terrorist avant la lettre, massamoordenaar en pedofiele kinderverkrachter. Ik wacht nog steeds op het gevolg... http://forum.politics.be/showthread....e+politiestaat
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het enige waar men moet op toezien en waar men eventueel wat aanpassingen moet voor doen is de reglementering zodat de privacy van de betrokkenen niet al te zwaar geschonden wordt.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het doel heiligt de middelen, zeker als je ziet welke levensgevaarlijke toeren er op de weg gebeuren.
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey jouw plaatje klopt niet, het was een Volkswagen Passat die een bestelwagen van de weg wou rammen.
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 5 mei 2014 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |