![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haal me een grammetje of 2.
NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de Body Shop hebben ze een lijn met hennep producten, ik vraag me af of dit wel koosjer is
![]() ![]() ![]() ze zetten aan tot ontucht, dat cannabis blad op de verpakking trekt alleen maar ongure mensen aan, niet goed! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() straks space-cake bij de bakker .. o neeeee!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin, ik was liberaal rechts. Ik ben pro mensenrechten. De cannabisplant is daar een mooi symbool voor geworden; jij mag vinden dat zoiets rotzooi is, maar anderen moeten vrijheid behouden daar anders over te denken. De consensus die bekomen is om cannabis te verbieden is gebaseerd op propaganda. Ik zou de rol "cannabisvrijheidstrijder" perfect op mij kunnen nemen en hier teksten kunnen uittypen hoe, waarom een verbod tot stand kwam. Hoe heilzaam het product daarvoor was en hoe het systematisch uit de pharma industrie is verdwenen. Het verbod draait meer om controle in de pharma industrie dan dat er mensen lui van worden. Ik ga het verder niet verdedigen, maar vraag me wel af waar mensen hun joint kunnen paffen? Als ze ons dan toch overal en met alles kloten en op ieder hoekje binnenkort klaarstaan om een boete te schrijven, zorg dan misschien eerst eens dat alles keurig en netjes verloopt in eigen boezem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De zaadjes doen ze op pistolets etc. Die zijn lekker crunchy. Het is de papaver bol zelve die ze in thee smijten. En om er morfine uit te halen moet ge sneetjes zetten, het sap eruit laten lopen en de zon het laten opdrogen. Daarna als ge harde donkere smurie op de bol heb eraf schrapen en dat is ruwe opium die eigenlijk nog niet goed voor consumptie is. Maar wel een hele goede basis voor opium, morfine, heroïne. Op zich, daar is geen kat naar geïnteresseerd lol. Dat is leuk voor een jaartje, dan hebt ge het gehad. Ze zeggen, keep it natural. Maar er zijn planten waar ge beter niet mee speelt. Voor sommigen zou papaverbollenthee goed zijn, maar ik zou dat nooit aanraden aan iemand. Voor zoiets is de pharma industrie toch beter, maar hoeveel verslaafden aan opiaten zwijgen we dood die hooked zijn en hun spul via de apothekers kopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is op zijn minst een substantie waarvan het gebruik serieuze psychische effecten met zich meebrengt. Lees maar eens heel aandachtig dit:
http://www.rcpsych.ac.uk/mentalhealt...talhealth.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat kan zo maar. Bij spacecake is de hoeveelheid wiet of hasj erg lastig te doseren en als je wiet of hasj eet heb je een veel intensere trip.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep , vele joints zijn met tabak , maar ze moeten het zelf weten !!
En of/als ge ook pillen fret , of snuift , slikt , spuit , of van wat men nog allemaal drugs noemt allerlei: Ik wil niet bijdrage aan de gevolgen hiervan voor u , het is de verantwoordelijkheid van de verslaafde zelf !! Ik zal u ook niet belemmeren , of uw rommel afpakken !! U koopt waar u het wil , blijft u er in steken of hangen , !!!! I DON'T FUCKING CARE !!!! Wie aan mijn kinderen verkoopt , en ik betrap die .... ik hoop van harte dat ge uwe stront zelf op freet !!!! Maar dat zullen ze niet doen , wetende dat .... TIP: Wanneer je nog niet blowt , slikt , spuit , snuift , rookt of zuipt: !! Begin er niet aan !! In alle gevallen , doe het met mate , en/of draag de gevolgen !!Legaliseren ?? Ze doen maar , i don't care , maar .... de illegaliteit / zwarthandel is daarmee nog steeds niet opgelost !! Ik vind dan wel dat ze de zwarthandel keihard moeten aanpakken !! Uitzonderingen;: Ik heb al voorgehad dat sommige blowers mij uitlachte , daar ik niets gebruik , eentje ervan wist me te vertellen dat het goed voor mij ogen was ( ![]() Ik vroeg of hij dokter was ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Liever met de bong.
Liefst 'n bong met ijshouders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je een avondje plant onder vrienden in besloten kring, daarna niet meer de deur uitmoet en er bij voorkeur minstens één iemand clean blijft, dan zie ik geen grote gevaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'Volwassen, gezonde, normale mensen' drinken liever veel bier, wijn of borrels en stappen dan stiepelzat in de wagen ??? Wie is er het meest maatschappelijk onverantwoord ?: de occassionele wietgebruiker die daarna niet meer de deur uitgaat of de 'sociale' drinker die met zijn wagen terug naar huis zwalpt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een zatte nonkel blijft nog altijd een plezante nonkel.....Een sketch met een zatlap zorgt nog altijd voor de nodige hilariteit....stel je voor een sketch waarin een acteur beetje suf zou kijken terwijl hij wat wiet rookt...? Schandaal en programma direct afgevoerd.....Niks zo hypocriet dan drugbeleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ze roken dat enkel voor de smaak, met alcohol doen ze dat toch ook, ze drinken altijd voor de smaak, zat worden heeft er niets mee te zien...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel als je verslaafd bent aan eten, dan doe je het tenminste voor de smaak
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |