![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Och, ik kan nog beter hoor... Wat dacht je van het feit dat nog niet één iemand iets geopperd heeft over schending van enige privacy, dit in tegenstelling tot het geval van de Brugse terrasracist?
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Precies hooligans zoals in het VK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De juwelier die een gewapende overvaller doodschiet.
Het slachtoffer dat de pestkop met een baksteen tegen zijn smikkel slaat. Voorbeelden legio.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat "slachtoffer" daar niet was , was er niks aan de hand , door hun schuld zitten die 2 nu in mogelijke problemen !! ![]() Meer respect voor de criminelen , aub !!!!!!!!!!!!!!!! Wetsartikel 666.666.a. 1a1 - Zij die criminelen niet respecteren , zullen op straffe hiervan levenslang moeten boeten door de crimineel levenslang te moeten betalen voor de geleden schade door de crimineel , hetzij door psychisch en/of fysiek geweld van eenderwelke aard !! Dit schadebedrag kan oplopen van 1€ tot 5000€ per dag !! - - 1a1a - Ook het eventueel beschadigde materiaal van de crimineel moet vergoed worden door het slachtoffer !! - - 1a1b Wordt dit bedrag niet betaald , het slachtoffer zal daardoor verder vervolgd worden , welke tot hogere bedragen zal leiden , op kosten van het slachtoffer !!!! Dit kan tot 10000€ per dag oplopen !! 1a2 - Filmen van de crimineel staat gelijk met privacyschending van de crimineel !!!! Het ongevraagd of illegaal verspreiden van video of audio-opnames , welke zijn opgenomen tijdens de criminalteit , valt onder auteursrechten , men moet eerst toestemming vragen aan de crimineel of men de misdaad mag filmen en bv via het internet mag verspreiden !! - - 1a2a - De crimineel moet hiervoor vergoed worden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 31 augustus 2014 om 01:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie het nog niet door ivm mijn bovenstaand antwoord:
[sarcasm]http://forum.politics.be/showpost.php?p=7307849&postcount=28[/sarcasm]
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politie vond geweld niet zwaar genoeg - daders vrijuit
Bron Detail tekst: Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 augustus 2014 om 03:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Lokaal Raadslid
|
![]() 90% van de rechters zijn politiek benoemd. 3 keer raden door welke partij. Daarmee is alles gezegd en verklaard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Tuurlijk ?
Luister, ik ben niet zo'n fanatiek aanhanger van een verplichte legerdienst. Maar ik heb, tijdens mijn dienst, onvoorstelbare klootzakken als lammetjes zien afzwaaien. En daar kwam helemaal geen geweld bij kijken. Of je zou 3 dagen licht arrest als geweld moeten beschouwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar ga je die pestkop niet mee overtuigen dat wat hij doet, slecht is. Zie post hierboven. Nogmaals. Het zit hem in de vroege opvoeding. Niets meer of minder. Of zijn al die verhaaltjes van "hij had een slechte jeugd mijnheer" dan drogredenen ? ![]() Laatst gewijzigd door hurricane : 31 augustus 2014 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht meer aan bendes die geweld aab het plegen zijn. Hoe gaat ge ze stoppen zonder geweld ? Denk maar aan IS.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofdat hij na een aantal petsen nu wel of niet overtuigd is over de aard van zijn gedrag is iets waarover we later wel eens kunnen mijmeren eventueel bij een hapje en een drankje. Het belangrijkste is dat de pester zijn gedrag aanpast, en of de pestkop daar nu, "ik was fout", dan wel "het doet zo'n pijn dat ik maar zal stoppen" bij denkt, is in wezen niet meer dan bijzaak.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |