![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Ja kan cannabis perfect gebruiken zonder tabak, je hoeft het zelfs niet te roken. Het probleem is dat we nog nooit een goede informatiecampagne gekend hebben, en er dat met deze mens ook niet zal komen. Ik begrijp hem echt niet in deze, als historicus zou hij beter moeten weten.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besef jij wel wat je zegt ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De jeugd wordt aangeraden te geloven, of zich te informeren als ze niet willen geloven, dat het roken van tabak zeer erg ongezond is. Diezelfde jeugd wordt hetzelfde aangeraden ivm de actuele illegale drugs. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals je ook perfect kunt laten om tabak te roken. Vele goede informatiecampagnes ten spijt, moeten we vaststellen dat ... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar mondje heel goed toe ... zo overleven de mensen in extremistische regimes, waaronder alle communistische regimes. Ben jij nog lid van de pvda ? .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Partijlid
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Citaat:
Maar dat verbaast mij niets. U pleit zelfs voor inconsequentie. (Alcohol, waarschijnlijk omdat u zelf gebruiker bent). Van een Burgervader mag je toch wel verwachten dat hij de waarheid vertelt. Zeker als hij enige vorm van respect heeft voor zijn kinderen. Publiekelijk liegen is niets meer dan bewuste misleiding. Laatst gewijzigd door Bert de wafel : 15 november 2014 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan mij niet van de indruk ontmaken, al bepaalde teksten lezende op dit forum, dat er hier veeeeeeel fans van drugs/druggebruik zitten
![]() Weg met die rommel. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Het is ook een beetje flauw om woorden tijdens een impromptu straatinterview te verdraaien. M.a.w. alweer een fraai staaltje van De Wever-bashing. De Wever heeft trouwens over heel de lijn gelijk wat betreft zijn drugsbeleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is uw voorstel ?
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 november 2014 om 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Partijlid
|
![]() By kiko
Citaat:
Dus kan ik jou schrijfsel alleen een bestempelen als een zielige poging om verwarring te zaaien of te misleiden. In de video vertelt hij zelf eerst dat je een goede "case" kan maken om cannabis te legaliseren ( heel de video GAAT trouwens over cannabis) By Universalia Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bert de wafel : 15 november 2014 om 11:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Cannabis verbieden is logisch;
- Het is dodelijk (longkanker) - Hartkloppingen, slecht slapen - Verslavend - Je wordt er lui van - Het kost geld - Het maakt je dommer Tegenover: - "Het is plezant" |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dodelijk. Verslavend. Je wordt er lui van. Je kan er hartkloppingen en stress van krijgen Je verpest het milieu en veroorzaakt kankers Het kost heel veel geld. Je kan er macho van worden Je kan er een dikkenek in krijgen. Je kan er slaag door krijgen. Tegenover : Af en toe is het eens plezant en gemakkelijk Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 november 2014 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Misschien kan ik dit nog toevoegen: "Plezant" is varantwoordelijk voor jaarlijks wereldwijd 3.3 miljoen doden.(Om toch in de context van deze discussie te blijven) Wat als cannabis jaarlijks 3.3 miljoen doden zou veroorzaken ? Geen probleem dan ? http://www.who.int/substance_abuse/facts/alcohol/en/ Citaat:
Laatst gewijzigd door Bert de wafel : 15 november 2014 om 11:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn soorten die zelfs dokters voorgeschreven worden om een betere nachtrust te hebben, dus dat klopt ook weer niet... Verslavend is het niet, beter nog, koffie is verslavender en zorgt wereldwijd voor slachtoffers... elke dag opnieuw... Lui? Laat ons zeggen dat zo'n cannabisgebruiker een uurtje of vier relaxter is, maar er zijn ook soorten die energie geven . Het kost niets als je de plant kan laten groeien, zelfs zaadjes uit planten halen kost niets... En dommer? Als je zo eens rondneust en ne keer kijkt welke miljonairs en miljardairs er cannabis gebruiken denk ik dat ze net slimmer worden... En dan gaat het ook over zakenmensen, niet enkel over muzikanten of zo... Tommy Chong staat nu op z'n 76 dancing with te stars te dansen, u kent hem mss wel van de Cheech & Chong-films, Anderen zoals arnold Schwarzenegger zijn nogal fitte en sportieve types... Dus lui? 'k weet niet hoor... Al bij al zijn er zoveel verschillende soorten gekweekt dat er voor elk wat wils is, van effecten tot smaken.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De producten op zich zijn minder belangrijk dan hoe je er mee omgaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |