![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik heb al een stuk van die reportage gezien. Er wordt gezegd dat CE een kwaliteitsmerk is, wat het NIET is. Er wordt gesproken over notified bodies, zonder dat er gezegd wordt dat notified bodies moeten gecontroleerd worden door de lidstaten niet door de EU. Ik heb nog niet verder gekeken, maar ik hoop dat er toch wordt gesproken over de herziening van de wetgeving inzake medical devices. Voor de info zie hier. Kortom, voor degelijke informatie over de EU moet men niet bij de VRT zijn en vermoedelijk ook niet bij de NPO. Dat kost allemaal teveel moeite en geld om te vertrekken van een studie van de juiste taakverdeling tussen de verschillende niveaus en actoren. Een correcte weergave van de feiten staat een goed verhaal in de weg, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dikke 2! Alhoewel er over de grootsen onder die MAKERS 'soms' ook wel het een en ander gezegd kan worden. Laatst gewijzigd door zonbron : 4 december 2014 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch erg democratisch deze EU, wanneer het zelfs nationale omroepen duidelijk teveel moeite en geld kost om deze materie te doorgronden. Wat zou het de gewone man kosten om zijn product met CE-certificaat aan de man te kunnen brengen. Laat ze in Brussel daar nu eens een duidelijk antwoord op geven. Wie moet in feite de moeite doen? Wie wordt waarvoor en door wie betaald? Juist! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je implantaten op de markt wil brengen heb je best een technisch dossier achter de hand, dat kost natuurlijk wel weer iets. Maar als u als 'gewone man' van plan bent om zo'n dingen in uw garage te fabriceren, is het misschien maar goed dat die drempel er is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik sprak overlaatst in India met iemand die in een fabriek voor motorhelmen werkt. Daar hebben ze een lijn voor Azië, en een lijn voor Europa, want die voor Europa moeten aan veel meer normen voldoen. Ik weet niet of u zelf met de motor rijdt maar ik zou u aanraden niet te opteren voor een helmpje volgens de normen van de MAKERS... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |