![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Schoofzak, natuurlijk moet uw handtekening hetzelfde zijn waarmee u documenten ondertekend dan de handtekening op uw identiteitskaart. Anders kan toch iedere verkoper van goederen valse facturen aanmaken en tekenen in mijn naam. En als ik dan niet betaal mij voortrekken voor het gerecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vind mij een wettekst waarin staat aan welke voorwaarden uw handtekening moet voldoen, en welke de "moederhandtekening" dan wel zou zijn. Pas op, ik begrijp goed genoeg wat het probleem zou kunnen zijn, maar ik vrees hier, alweer, een gat in de b. wetgeving. Edit: ik heb eens horen zeggen dat het in Duitsland verplicht zou zijn dat je handtekening leesbaar zou moeten zijn. Maar ik heb daar geen 'bewijzen' van. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 26 mei 2015 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zou de politie en een ernstig onderzoek moeten aan te pas komen en in geval van poging tot fraude serieuze straffen en boetes, anders blijven ze het proberen nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komen er bij een aanvraag invaliditeit geen papieren bij kijken van dokters en andere instanties? Broer/zus moeten dat gewoon maar beweren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een handtekening is enkel tegenstelbaar als je ze plaatst in aanwezigheid van een persoon aan wie ze moet worden tegengesteld. Hoe die eruitziet is dan van geen enkel belang, maar dat belet niet dat derden ze kunnen aanvallen. Ga maar 's kijken in bejaardetehuizen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk dat de berichtgeving in de media onvolledig is of niet klopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn handtekeningen zijn ook altijd hetzelfde maar dit zal wel aan mij liggen. Ik vind het toch straf want zo kan iedereen tekenen in iemand anders zijn naam. En om te antwoorden aan TS zijn vraag: ja, de ambtenaar heeft correct gehandeld.
Laatst gewijzigd door Patrick M. : 27 mei 2015 om 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enigszins off topic. In de juridische wereld heeft het vraagstuk over de digitale handtekening geleid tot een hernieuwde discussie over de geschreven handtekening. Bij de digitale handtekening worden steevast bedenkingen geuit dat dit niet waterdicht zou zijn. Dat is ook zo. Niets is absoluut fraudebestendig. Maar eveneens terecht werd daarop geantwoord dat de geschreven handtekening evenmin absolute zekerheid geeft. Afgezien van het feit dat een ander een handtekening kan nabootsen, heb je omgekeerde gevallen als deze. Net als gevallen waar iemand door een fysiek probleem zijn handtekening niet meer kan schrijven. Dat kan permanent het geval zijn na bvb. hersenschade, maar net zo goed tijdelijk bij bvb. een vingerbreuk.
Ten gronde lijkt het me dat zowel de ambtenaar als de familie in kwestie enige koelbloedigheid en elementaire hoffelijkheid missen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben niet goed-gelovig, dus vraag ik om een link naar wetgeving. Wetgeving zal ik alleszins niet gemakkelijk aantreffen in bejaardenhuizen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez kom zeg,
is er nu geen enkele slimme op dit forum die ons kan vinden: - aan wat moet een handtekening voldoen - waar ergens staat de "moeder"-handtekening (vb. op je IK, of op je internationaal paspoort ... ) - hoe mag men die handtekening wijzigen als men dat wil .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag hoe je zo'n onmens wordt en wie daar allemaal voor verantwoordelijk is, is niet door mij te beslechten. Maar Iemand zal hier wel over oordelen...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh boy, Kallikles gaat weer op de emo-toer en doet aan karaktermoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met hoofdletter dan nog wel . Daar gaat je toegang-ticket van de moslim-hemel . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien twee witte totaal valide mensen zich komen aanbieden aan het loket, samen met een formulier met niet correcte handtekening van nog iemand anders, zonder dat die persoon aanwezig is, dan krijgen die mensen natuurlijk op slag uit extra toelage! met een kus van de juffrouw erbij.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ambtenaren zijn inderdaad slechts mensen en moeten hun oordeel aan de hand van formulieren vellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |