![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En.....schijnbaar verstaat het voetvolk de woorden van de leiders ANDERS dan de personen aan wie die woorden gericht waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat sommigen de woorden graag ANDERS verstaan is ons inderdaad duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.kareluyttersprot.be/2011/...k-bart-de.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal dus maar aannemen dat volgens u, pakweg Delhaise, illegalen tewerkstelt. Of is het gewoon een beetje rond de pot draaien omdat ge met uw mond vol tanden staat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarvan leven illegalen ?
Deze gasten wisten het, en het is niet van muziek want ze lieten zelfs hun instrumenten achter. (nu vermoed ik dat 11.11.11 het een en het ander moet betalen; ze zullen zich wellicht garant verklaard moeten hebben voor de eventuele onkosten ingeval van moeilijkheden ...., en dan weet ge meteen ook wat 11.11.11 doet met jouw geld ...) Congolese band komt optreden in België maar vlucht http://www.standaard.be/cnt/dmf20150805_01806535 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zomer van Antwerpen en 11.11.11 zullen er inderdaad hun broek aan scheuren, want ze blijven ook drie jaar verantwoordelijk voor medische kosten.
Neemt niet weg dat deze groep niet als asieligen kan worden aangemerkt want ze hadden het best goed. Dat ze weinig toekomstbeeld hadden (net zoals de rest van Afrika) is tot nu toch (?) nog geen reden om asiel te verkrijgen dacht ik. Net zomin als "hoop op een beter leven". Maar ik kan me uiteraard vergissen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een gegeven moment kwam er bij mij een Pakistaan binnen voor een verzekering voor een brommerke. Als legitimatie liet hij mij een document zijn "bevel het grondgebied te verlaten" (op basis van zoiets kan er natuurlijk nooit een verzekering afgeleverd worden). De persoon in kwestie werkt in een nachtwinkel zowat een kilometer verderop. Dat document "bevel het grondgebied te verlaten" had hij al zowat 1O keer gekregen en hij veegt daar natuurlijk gewoon zijn gat aan. Ik meld dit geval aan de politie (wijkagent). Bleek dat ze die man wel degelijk kennen en ze weten ook dat hij in het zwart in die nachtwinkel werkt en al vele malen het "bevel het grondgebied te verlaten" kad gekregen . Als ik dan vraag : waarom er niets ondernomen wordt is het antwoord eenvoudig : hem oppakken gaat niet , want den bak zit vol, hem een nieuw bevel geven het grondgebied te verlaten , daar veegt hij zijn gat mee af, als we de nachtwinkel sluiten dan verdwijnen er een aantal en gaan ze waarschijnlijk ergere zaken gaan doen om in hun levensonderhoud te voldoen. Als we alles laten zoals het nu is, dan weten we tenminste waar ze zitten en wat ze doen. Voila. Als Belg moet je natuurlijk niemand illegaal tewerkstellen want dan volgt er wel een monsterboete. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 8 augustus 2015 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() We maken on echt belachelijk met onze struisvogelpolitiek. Geen wonder dat dat import volkje ons als een bende idioten beschouwt... Ze hebben gelijk!. Laatst gewijzigd door kwantum : 9 augustus 2015 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op hé Kwantum , ik heb dat verhaal niet verzonnen hé, ik stond erbij en ik keek ernaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze vegen aan alle papieren, regels en wetten hun gat, maar willen wel in orde zijn qua verzekering voor hun brommertje... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het meisje leek voor de rest niet geweldig verstandig, maar kom. Misschien dacht hij : als ik hier nu met haar snel ne kleine maak , dan krijgen ze me hier nooit meer weg ? Wie zal het zeggen? Laatst gewijzigd door Pericles : 9 augustus 2015 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat wil niet zeggen dat hij geen papieren in regel wil. Misschien dacht hij : " als ik een verzekering heb op mjn naam ( of een verzonnen naam ), dan kan ik die aan de polies tonen als ze me aanhouden ". Alles wat er enigzins officiël uitziet is mee te pakken, en zeker en vast al beter dan dat " bol-het-af-bevel ". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij koopt oude bootjes op, lapt die wat op en verkoopt ze dan. Hij vroeg een tijdelijke werkkracht. Een allochtoon kwam op de advertentie af en als legitimatie liet hij ook een "bevel het grondgebied te verlaten" zien. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In de meeste gevallen ontsnappen dit soort mensensmokkelaars daar aan. Een soortgelijke regelgeving bestaat bijvoorbeeld ook voor luchtvaartmaatschappijen die illegalen 'pardoes' importeren maar de gevallen waarin deze ook daadwerkelijk voor de kosten moesten opdraaien kan je op één hand tellen... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb gevonden waar sommigen werken:
https://ejbron.wordpress.com/2015/08...ie/#more-94523 Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oude machtspartijen hebben dat allemaal alweer goed geregeld,
en nu verlangt iedereen dat staatssecretaris Theo, zonder al teveel de wetten te mogen voorstellen te wijzigen, dat oplost op drie maanden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een indexsprong door te voeren ! Een taks lift te creëren ! De werkgevers cadeautjes te doen van 8% van de bruto lonen ! enz.....enz.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |