![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ik kies voor huisarrest maandag voor mijn eigen veiligheid | |||
1. Ik doe mee en blijf thuis |
![]() ![]() ![]() |
6 | 20,69% |
2. Ge zijt zot zeker/ik moet gaan |
![]() ![]() ![]() |
20 | 68,97% |
3. Ik bleef toch al thuis |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,34% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voil�*. Je ziet ISIS de conclusie trekken: westerlingen zijn nog slapper dan we dachten. En ze hebben nog niet eens ongelijk.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ging sowieso thuiswerken.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vrouw heeft net bericht gekregen. Ze moet thuiswerken.
Stel idioten.... IS wint op deze manier, gewoon door een slecht geschreven dreigbriefje...
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staan ze eerst allemaal rond te bazuinen dat het leven gewoon verder gaat en dat we onder geen beding mogen schik tonen omdat juist dat voor die potentaten een overwinning zou zijn en nu krijgen we dit weer.
En dan gaan ze met veel tamtam de scholen sluiten (IN BRUSSEL) alsof dat, als die zich voorgenomen zouden hebben een school te attaqueren dat ze dan niet 20 km verder zullen rijden en daar ergens een school zouden binnenvallen. Ik heb trouwens veel liever dat ze in BRUSSEL in een school wat schietoefeningen houden dan elders. Daar zitten die scholen toch vol met moslims. Nog gekker, staan ze daar raadgevingen te geven voor de andere scholen dat ze alert moeten zijn en niet gelijk wie mogen binnenlaten. Alsof dat die juffrouwen zo een stel van die schietgrage klootzakken gaan tegen houden. Laatst gewijzigd door Garry : 22 november 2015 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Doe rustig, Garry...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Bruxelles poubelle de L'Europe" zijn, heeft dan toch nog een voordeel. Geen enkel Islam-terrorist zal in zijn eigen hoofdstad gaan rond schieten want het gevaar dat hij zijn eigen mensen omver knalt is veel te groot ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 22 november 2015 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat concert vind ik zonde.
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Flippend Runds voorspelling voor maandag: politievakbonden eisen dat er meer agenten worden aangeworven, omdat de werkdruk ondraaglijk is geworden.
Nota bene: we hebben nu al, per inwonder, het grootste aantal politieagenten van Europa.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle respect voor de politie, niet voor de bonnetjesschrijvers en schrijfsters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Toegeven aan terreur dus! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Walen blijven spontaan, zeer spontaan thuis.
Met dank aan de staking van de ijzeren weg. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door speurneus : 23 november 2015 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Wallonië doen ze het nog anders, STAKEN, wat dacht je.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...dhtml?show=art Daar vinden ze het nodig om uitgerekend vandaag nog een duit in het zakje te doen. Gewoon onvoorstelbaar die rode vakbond.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na wat we in Parijs gezien hebben weten we allemaal dat uw reactie negens op slaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Brussel? Waar ligt dat ergens ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben de terroristen in Brussel al iemand neergeschoten? Neen. Hebben de terroristen in Parijs al iemand neergeschoten? Ja ,al meer dan honderd. Besluit ;in Brussel durven de terroristen niet beginnen schieten , uit angst iemand van hun eigen bende neer te schieten. Dit is het enige voordeel aan het feit dat Brussel "La poubelle de l'Europe " is. |
|
![]() |
![]() |