![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry voor de dubbelpost maar dat lukte hier weer van geen kanten, traaaaag voor die post 'erop' ging.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ze kunnen die arme stakkers misschien laten overnachten in het natuurreservaat van het Zwin en daar een tentenkampje opzetten.
Die jongens kunnen dan ongestoord foerageren: - 's morgens een omeletje met de eieren van bedreigde zeevogels op een vuurtje van sprokkelhout van beschermd struikgewas uit de duinenheide - eens goed kakken op het strand (zoals in Liberia) - de ochtend verderzetten met het groepsverkrachten van achteloze vogelaars. Per slot van rekening dienen die mannen daar toch voor ... - dan het openbaar vervoer kapen richting Knokke om vervolgens heel de dag lang villa na villa leeg te plunderen. Laat burgemeester Lippens alvast een ordinantie uitvaardigen dat mensen hun deuren MOETEN openlaten, zodat die arme asielzuigers zich zeker niet kunnen snijden aan glasscherven of getraumatiseerd raken door de sirenes van alarmen. Kinderen en vrouwen moeten steeds ter beschikking staan voor seksuele noodgevallen, zoals in Duitsland of Oostenrijk, ongeacht de leeftijd. Da's pas humanitair! Bert Anciaux krijgt het water al in de mond! Laatst gewijzigd door Stormram : 16 februari 2016 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij vrienden in het appartementsgebouw waar ze woonachtig zijn, zijn er al twee mensen aangevallen geweest door figuren die daar totaal niet thuishoorden en op geld uit waren. Een andere hebben ze uit de kamer waar de motoren van de liftinstallatie opgesteld staan geplukt, die had er zijn 'nestje' gemaakt. Zo zie je maar het begint er leuker en leuker op te worden die 'samenleving' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 februari 2016 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar vb. de grens van de usa met Mexico ... veel muur, veel ambtenaren, weinig resultaat ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe komt het dat het in Australië wel lukt en in de VS minder? Denk eens na zonder die mentale nva dwangbuis rond uw verstand en maak dan eens de vergelijking met Europa als je zo ver geraakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Enfin we zien wel.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zou ze dat wijsmaken denkt ge? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zou ze dat wijsmaken denkt ge? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 februari 2016 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |