![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
“Mia Selin Gören, de 24-jarige woordvoerster van de jeugdafdeling van de partij Die Linke in de deelstaat Baden-Württemberg, werd door “vluchtelingen” verkracht. In een posting op Facebook verontschuldigt ze zich bij de dader. Een 24-jarige woordvoerster van jeugdorganisatie van Die Linke werd in januari in een klein park in haar stad door twee tot drie mannen verkracht. Ze zouden Arabisch of Koerdisch hebben gesproken. Zo beschrijft het in ieder geval de lokale pers. De posting op Facebook van het slachtoffer spreekt linkse boekdelen en geeft een diepe blik in de denkstructuren van deze politieke groepering. De enige zorg is dat de daad “oneigenlijk” gebruikt wordt. Dat het daarbij echter om een duidelijke misdaad gaat, wordt volledig genegeerd: "Maar wat me werkelijk spijt is de omstandigheid dat de seksistische en grensoverschrijdende handelingen die mij werden aangedaan er alleen maar aan bijdragen dat jij blootgesteld wordt aan een toenemend en steeds agressiever racisme. Ik beloof je, ik zal het uitschreeuwen. Ik zal niet toelaten dat dit blijft gebeuren. Ik zal niet werkeloos toezien en het laten gebeuren dat racisten en bezorgde burgers jou als probleem benoemen. Je bent meestal een prachtige mens, die het net zoals een ander verdiend heeft veilig en vrij te zijn. Bedankt dat je bestaat – en fijn dat je er bent.” https://ejbron.wordpress.com/2016/02...-bij-de-dader/ Die multi-troela had haar verstand al lang verloren, sinds ze besloot zich aan te sluiten bij Die Linke.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 17 februari 2016 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sprakeloos. Totale waanzin. Zou 't inteelt kunnen zijn, doen Turken daar ook aan?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() Maar de EU gaat weer voor de... (ontelbaar) keer een Europese Top houden en ze gaan zeker nu weer met een oplossing komen. En ondertussen tikt de klok verder en krijgen de vluchtelingen meer macht dan de echte bewoners van een land. Nog even en we gaan moeten luisteren naar de vluchtelingen.
Wat zegt de EU en al zijn dikbetaalde zakkenvullers : ander volk eerst. Wat zegt het VB : eigen volk eerst! Tijd om eens na te beginnen denken, zorgen dat de EU terug ontbonden wordt en er een volledige immigratiestop komt. Grenzen dicht en ze terug naar eigen land sturen. Geen humanitaire hulp meer. Allochtonen hun sociale voordelen afpakken en geen werk = retour naar afzender! Ik hoop dat Engeland ballen aan hun lijf hebben en uit de EU zal gaan. En hopelijk gaan dan nog landen volgen zodat het EU kaartenhuisje in elkaar zal vallen. EU = ellende zoeken en oplichting van eigen bevolking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is 't wel 1 van haar seksuele fantasietjes.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
My 2 cents.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kan/mag nog kiezen welke fantasie ze wil uitvoeren.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die verdient een ferme gebakken peer op z'n bakkes !!!!!!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |