![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was altijd van gedacht dat een gast zich aanpast aan de gebruiken die gelden bij hun gastheer.
Maar tijden veranderen en blijkbaar moet de gastheer zich nu aanpassen. Citaat:
Elke vrouwelijke medewerker in een burka de volgende stap? Dat ze geschonken zaken brutaal uit je handen trekken mag je hen niet kwalijk nemen, dat is een teken van vertwijfeling. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 17 februari 2016 om 05:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een aanranding moet je waarschijnlijk zien als teken van affectie en dankbaarheid.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 februari 2016 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Probleem is dat je het onderscheid niet kan maken, daarom ben ik tegen elke opvang van vluchtelingen op ons grondgebied.
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Kom toch eens op voor uw zelven heb toch eens persoonlijkheid en verdedig uw fundamentele grondwetten en levensgewoontes , stomme kalvers.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er moesten geen vrijwilligers zijn en dan moet de regering volk aanwerven om de asielzoekers op te vangen.
Als er dan iets gebeurd met diegene die de asielzoekers opvangen en helpen dan zijn die personen verzekerd. Er zijn in Duitsland al doden gevallen bij de vrijwilligers en dan spreek ik nog niet over de aanrandingen. Het gaat zo lang duren tot als de eerste dode valt onder de vrijwilligers die hier in België de asielzoekers helpen maar dan is het te laat. Laatst gewijzigd door Patrick M. : 17 februari 2016 om 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Just niks, noppes, nada. Wat gebeurde er toen dat meisje vermoord werd in dat asielig centrum in Zweden? Dat de dader plots slachtoffer werd. Waarschijnlijk zou 't zelfs onder de mat gemoffeld worden als dat mogelijk was.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 17 februari 2016 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Richtlijn #8; Het vrijwilligerswerk is op eigen risico.
Er zijn dus risico's verbonden aan 't helpen van arme, ontheemde, verweesde oorlogsslachtoffers die de meest vredelievende ideologie aanhangen & meebrengen. Niet komen janken dus als je aangerand (of erger) wordt. ('n Richtlijn die in dierentuinen bij kooien van wilde dieren niet zou misstaan; betreden op eigen risico.)
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 17 februari 2016 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik kan die richtlijnen in het gelinkte artikel niet vinden, en ook niet in de links die verder naar Osnabruck verwijzen. Wat heb ik gemist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Na verkrachting veroordeeld tot deportatie, maar mag toch blijven: “Afghanistan weigert hem terug te nemen” ![]() De reden is dat Afghanistan weigert om zijn eigen landgenoten terug te nemen die asiel geweigerd zijn of uit Zweden gedeporteerd worden. – Daarom loopt hij nu op vrije voeten in Zweden, zegt een bron in de rechterlijke macht tegen Fria Tider. Therese Söderin, woordvoerster van de grenspolitie in Västerås, wil geen commentaar geven op individuele gevallen. Maar ze bevestigt dat het momenteel onmogelijk is om deportaties naar Afghanistan te verrichten. Wat een val bleek te zijn. Toen de vrouw in de woning aankwam stortte de Afghanen zich over haar heen en hielden haar vast terwijl ze om de beurt de jonge vrouw mishandelde en verkrachtte – onder gejubel, gelach en applaus. Op sommige momenten werd ze gelijktijdig door meerdere Afghanen oraal, vaginaal en anaal verkracht. Toen de politie haar de volgende dag in het asielcentrum aantrof was ze besmeurd met bloed en in apathische toestand. Ze was door de langdurige sadistische groepsverkrachting zodanig verwond dat ze op een brancard naar het ziekenhuis vervoerd moest worden. En is daarna vier weken lang verzorgd in een psychiatrische kliniek in Västervik. Meer lezen hier
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de organisatie is verantwoordelijk voor de veiligheid van de (ook vrijwillig) tewerkgestelden. het volstaat voor die werkgevers niet om zich op deze (onwettige) manier van hun verantwoordelijkheid te ontdoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Als je de richtlijnen niet gevolgd hebt dragen de organisatoren geen enkel verantwoordelijkheid.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wordt er eigenlijk bij ons in Vlaanderen opgeroepen om zich als vrijwilliger te melden ?
Zo ja, bestaan daar richtlijnen of raadgevingen? Zo ja, waarom zijn die evt nog niet uitgelekt ? Zijn er al "arbeidsreglementen" met dergelijke raadgevingen aan Rood Kruis-werknemers, specifiek aangeworven voor die vluchtelingencentra, uitgelekt ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn verstand is daar echt te klein voor, om dat te begrijpen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die naïeve, zelfverklaarde gutmensch, wereldverbeterende vrijwilliger kan mij gestolen worden. Leren ze 't niet goedschiks, dan maar kwaadschiks, maar er achter komen wat er binnengehaald wordt doen ze, allemaal, vroeg of laat. Aangerand, bepoteld, beroofd, gemolesteerd, in elkaar geslagen worden, kan moeilijk als 'werkongeval' omschreven worden. Zeker niet als de hele pocobende alle moeite van de wereld gedaan heeft en nog steeds doet, dat die lui "beklagenswaardige" vluchtelingen zijn. Met die aanwijzingen bevestigen ze dat 't om niets minder dan 'wilde beesten' gaat.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Middeleeuwse oplossing zal soelaas brengen misschien?: Het vogelvrij verklaren. Of een prijs op die zijn (hun) hoofd zetten. Ik denk dat er genoeg zullen zijn die de prijs (geldelijke) met enige graagte willen binnenhalen. Problem solved, case closed. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 februari 2016 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |