![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Wat is de beste naam voor de nieuwe Vlaamse Volkspartij? | |||
Vlaams Front |
![]() ![]() ![]() |
7 | 15,56% |
Vlaamse Liga |
![]() ![]() ![]() |
4 | 8,89% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
19 | 42,22% |
Vlaamse VolksPartij |
![]() ![]() ![]() |
10 | 22,22% |
Vlaams VrijheidsFront |
![]() ![]() ![]() |
5 | 11,11% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() "VNP
Vlaams nationalistise partij" Geeft inderdaad de kern weer: Vlaamse Nazi Partij |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zouden wij dat toch vandaan halen? Jullie programma misschien?
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Enkele suggesties:
ASSV -> Algemene SS Vlaanderen VAZ -> Vlaanderen aan de zwarten VD&A -> Vanhecke, Dewinter en Annanas 88! -> ... Bruin!
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=22046 Citaat:
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Nieuwe naam:
[size=4]Vlaams behang[/size] [size=4][/size] [size=4][/size] ![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Vlaamse liga is ook geschikt.
"Kom op voor kankeraars" past ideaal als lijfspreuk !!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet niet of Cassatie gaat bevestigen - indien de rechters objectief en onafhankelijk kunnen oordelen, is er een kans van niet, indien evtl promotie op het spel staat, waarschijnlijk wel - maar de naam Vlaams Blok ! (zelfde naam met uitroepteken) lijkt mij het overwegen waard in het laatste geval.
Het establishment zou er een flinke neus mee worden gezet. Terzijde: indien Cassatie niet bevestigt, is het volgens mij finaal gedaan om deze democratische partij te kunnen nekken. Raadpleging van Arbitragehof, verwijzing naar HvB in A'pen zou een te groot "farce" gevoel bij de Vlaamse bevolking opwekken.
#32 |
Minister-President
|
![]() Ik opteer voor VBB (Vlaams BoerenBedrog)... 8)
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hiermee neemt het Vlaams Blok dan een andere naam aan en trekt ze een streep onder het verleden. Het programma (dat dan het programma zou worden van BLANK VLAANDEREN) is intussen reeds herschreven zodat het programma op zich dan geen reden meer kan zijn om hen opnieuw te veroordelen. Indien de keuze van naam niet meer vrij zou zijn, dan zou het toch echt wel bijzonder ver gekomen zijn. BLANK VLAANDEREN kan dan de voorloper worden een bredere mobiliserende beweging op Europees niveau, nl. BLANK EUROPA. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() VB : Vreemdelingen Buiten
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() ""Zoals Filip Dewinter mijns inziens terecht al zei, komt ... (hij) ... er best niet meer in voor wegens té archaïsch.""
Koeneke Maes heeft wel gelijk. Ooit Flipperdewitter al op tv gezien zonder zijn rood cravatje? |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Maar welk waren de mogelijkheden ook alweer?
Vlaams Behang (VB) Vlaamse Leugen (VL) Vlaamse Stront (VS) Hé, VS, dat schept wel perspectieven. |
![]() |
![]() |
#37 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Vlaamse Unie voor Democratie, Vrije Meningsuiting en tegen Discriminatie : VUDVD
|
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() ""Oorspronkelijk bericht door Philip Dewinter:
oorlogskas van 2,5 miljoen euro"" "Het zijn alleen de dieven die vermoeden dat ook de anderen dief zijn." - Louis Paul Boon |
![]() |