Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 maart 2016, 18:39   #21
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe Bekijk bericht
Is niet nodig, men koopt een sim kaartje en daar staat krediet op, lekker anoniem, lekker makkelijk.
Kunt ge daarmee naar het buitenland bellen?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 18:40   #22
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
x4
En hij beseft dat eigenlijk ook wel, hij is niet dom.
Hij heeft verkeerd gestemd en hij weet dat, doch is te fier om dat toe te geven.
Ik respecteer dat.
Ik hoop alleen dat hij volgende keer niet in dezelfde val trapt.
Missen is menselijk, ik heb ook ooit voor Verhofstadt gestemd en ik schaam me daar nog steeds voor.
Geen vergissing hoor Pericles. Hoewel ik geen partijslaafje ben die alles klakkeloos overneemt wat de partij predikt en dit koste wat het kost moet verdedigen zoals sommige anderen hier weet ik dat ik juist zit. Enkel en alleen de sossen die overal buitengewerkt werden was priceless, hun gespartel tot op de dag van vandaag ook trouwens.

Een wereld waarin de oplossingen van het VB zomaar worden toegepast is niet realistisch en niet wenselijk. Mochten ze ooit deelnemen aan de macht dan zal je dat wel zien. En indien er nog genoeg berichten komen zoals die van de OP dan zal het er misschien ooit van komen. Eens zien of je dan nog zo "tevreden" zal zijn.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 19:03   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die GSM ? Wie betaalt die rekeningen? Wat is het facturatieadres?
Dat zal wel gestolen zijn zeker of op de één of andere duistere manier te pakken gekregen?

Zet Wi-Fi Sense van Windows 10 niet alles zomaar lukraak open?
Oud 6 maart 2016, 19:09   #24
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Geen vergissing hoor Pericles. Hoewel ik geen partijslaafje ben die alles klakkeloos overneemt wat de partij predikt en dit koste wat het kost moet verdedigen zoals sommige anderen hier weet ik dat ik juist zit. Enkel en alleen de sossen die overal buitengewerkt werden was priceless, hun gespartel tot op de dag van vandaag ook trouwens.

Een wereld waarin de oplossingen van het VB zomaar worden toegepast is niet realistisch en niet wenselijk. Mochten ze ooit deelnemen aan de macht dan zal je dat wel zien. En indien er nog genoeg berichten komen zoals die van de OP dan zal het er misschien ooit van komen. Eens zien of je dan nog zo "tevreden" zal zijn.
Ik geloof niet in de N-VA.
Ze gaan de weg op van de oude VU.
Die hadden ooit ook circa 25 procent van de stemmen.
Na het grote verraad werd het een strijd tegen de kiesdrempel.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 21:13   #25
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Daarom dat ze overal snelle en gratis wifi eisen.
Oud 7 maart 2016, 01:36   #26
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Wij mogen blij zijn dat de rechtse Oost-Europese landen de grenzen proberen dicht te houden, want ander had Theo Asiel nog veel meer werk gehad. Dat is trouwens voorlopig ook de redding van moe Merkel.

Ach, ik zie momenteel weinig verschil met het sossenbeleid. Trouwens, hoeveel Afghanen, Algerijnen, Marokkanen, kortom alle leugenaars die zich uitgeven voor oorlogsvluchtelingen, heeft de NVA al gedwongen teruggestuurd? Theo Asiel kan evengoed een sos zijn, weinig verschil. Weverke staat aan de zijlijn wat te balken om het falen van zijn partij te verdoezelen, bang om de ex-VB stemmers te verliezen en terug te zakken naar de 10%. De NVA is een partij van smoelentrekkers en zakkenvullers, kortom een traditionele volksverlakkerspartij. Wat schiet er nog over van hun 'programma' dat zoveel VB-stemmers valselijk heeft gelokt?
Ocharme! Nog altijd zo gefrustreerd dat de sossen het niet meer voor het zeggen hebben??? Ondertussen zal iedereen ze nu wel voldoende doorhebben zodat ze nooit of toch in lange tijd niet meer aan de bak zullen komen! Waar zitten Elio en Magnette nu met al hun praatjes?
De NVA doet wat ze kan en vooral wat ze mag. De sossen zouden het veel beter doen: er vlug allemaal "Belgen" van maken met een sossen-partijkaart in hun hand zeker? En hopen geld uitgeven dat ze niet hebben.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2016, 07:02   #27
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Binnenkort betalen jij en ik die rekeningen en het huis van het facturatieadres. Daarom zijn die klojo's naar hier gekomen.
En zijt echt zo dom om dat nog te doen ook ?
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2016, 07:05   #28
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ocharme! Nog altijd zo gefrustreerd dat de sossen het niet meer voor het zeggen hebben??? Ondertussen zal iedereen ze nu wel voldoende doorhebben zodat ze nooit of toch in lange tijd niet meer aan de bak zullen komen! Waar zitten Elio en Magnette nu met al hun praatjes?
Citaat:
De NVA doet wat ze kan en vooral wat ze mag.
De sossen zouden het veel beter doen: er vlug allemaal "Belgen" van maken met een sossen-partijkaart in hun hand zeker? En hopen geld uitgeven dat ze niet hebben.
De NVA doet just niks aan dat probleem ... en daar zit het hem , het staat mij allemaal niet meer aan ...
Oud 7 maart 2016, 07:07   #29
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik geloof niet in de N-VA.
Ze gaan de weg op van de oude VU.
Die hadden ooit ook circa 25 procent van de stemmen.
Na het grote verraad werd het een strijd tegen de kiesdrempel.
En in wat geloofde gij dan wel feitelijk klaar en duidelijk zijt ge nu ook niet of nooit ..... windhaan politieker.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be