![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ludieke protestactie!
![]()
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Staat het volgens u dan in dat haatboekje?
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een arbeidsreglement kunnen perfect kledijvoorschriften staan waaraan iedereen zich te houden heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() Islam haat ons in alle maten en op elk vlak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet.
Het is maar normaal dat de werkgever je belet om als schoppenzot in carnavalkledij achter de balie te zitten. Je maakt daarmee de firma belachelijk. Je kan natuurlijk altijd soliciteren bij een firma waar carnavalkledij wel mag als dat een probleem voor je mocht zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men wraak gaat nemen , is men fout bezig !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik in Bolivia een bank binnen ga wordt ik steevast gevraagd mijn pet af te nemen. Wat ik beleefd ook doe alhoewel ik steeds een hoofddeksel op heb buitenshuis. Ik hoop alleen maar dat ik niet gediscrimineerd wordt en dat alle hoofddeksels op dezelfde manier behandeld worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige moslims zijn een pest voor de maatschappij waar ze zich opdringen, de anderen zijn slachtoffers van hun eigen achterlijke godsdienstgekken! Hoe dat er nog dames mogen en durven rondlopen zonder kopvod in bepaalde moslimlanden! Of is dat maar voorlopig volgens jou? Van hypocrisie gesproken... Laatst gewijzigd door andev : 17 maart 2016 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens jou moet iedereen vrij zijn te dragen wat hij/zij wil. Waarom zou men in moslimlanden dan vrouwen geselen enz omdat ze op straat durven zonder kopvod? Kijk hoe die islammoordenaars van IS bezig zijn! En dat zul jij dus normaal vinden zeker? Niks "hypocrisie"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ten eerste: wie is de werkgever van de ambtenaar ? Niet de een of andere pipo dienstchef of zo. Ambtenaren horen zo neutraal mogelijk zich voor te doen. ten tweede: in de privé is er meer vrijheid voor de werkgever. Een bank kan eisen dat hun personeel met pak en das werkt ... (persoonlijk vind ik dan wel dat daar een duidelijke aparte vergoeding voor moet staan, tenzij het over jobs gaat met minimum nettoloon van pakweg 5000 euro ...) Maar zelfs daar is de vrijheid niet onbeperkt. Minstens bij de aanwerving moet vb. het een en het ander zeer duidelijk zijn. Een werkgever moet niet plots afkomen, vb., dat alle dames een Islamitisch gekeurde hoofddoek moeten dragen .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is misschien principieel niet juist om dresscodes selectief en discriminerend op te leggen, maar als het helpt om moslims weg te pesten, dan heb ik daar niet veel problemen mee. Uiteraard al helemaal niet als het in privee-bedrijven gebeurt. Daar behoort discriminatie een recht te zijn.
![]() |
![]() |