![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 3 februari 2017 om 04:19. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer dan de helft moslims....Zouden die kamelen niet teveel fijn stof uitstoten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met spijt in het hart denk ik dat de Antwerpenaren er zich gewoon bij neergelegd hebben bij het zich meer en meer laten overspoelen door zij die meereisden zijn met het 'Paard van Troje' en andere vervoermiddelen ... ![]() Laten we iemand zich daar met bezig houden op de manier dat éne zekere Trump aan het proberen is misschien want die andere garde hier ![]() ![]() Pijnlijk detail: Ik heb er géén goed oog in, dat nog steeds maar blijven overspoelen van ons toch al zoooo kleine landje. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 februari 2017 om 06:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie eerder een probleem met de inreispapieren voor nieuwe werpgeiten.
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Life is a game of Chess, changing with each move. Laatst gewijzigd door Indomitable : 3 februari 2017 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() demografie zal daarover gaan, en witmans is daarin idd reeds onder het kritische punt gezakt, van waar terugkeren demografisch cijfermatig en statistisch onmogelijk is.
dat is gewoon een wetenschappelijk feit, ongeacht welk gevoel ge daarbij kunt hebben ... dit is ratio, al de rest is emotie. Laatst gewijzigd door Anna List : 3 februari 2017 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Familie van commissaris schilfertjes en rozemarijn misschien?
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er zo'n concentraties zijn, is een kwalijke zaak.
Maar dat er dan sommigen de nva verwijten dat ze geen actie voeren zoals destijds de Joden-deportatie, maakt mij zeer boos. Verder ben ik ook erg ontstemd op die kaloten-kloten die vinden dat zelfs gewone Vlamingen zich maar moeten vermenigvuldigen als konijnen. Hun houding is voor mij één van de bewijzen dat ze potentieel even gevaarlijk zijn als islam-extremisten. (en dan om de drie weken komen die blokkers eens zagen omdat hun uitgestoken hand niet aanvaard wordt. In geen 100 jaar. Is dat duidelijk ?) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 3 februari 2017 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Gaat over meer dan 50 % mohamedanen in Antwerpse scholen, maar je kan er gif op innemen dat de Schoof over kaloten die kweken als de konijnen begint.
Er zijn niet meer dan 50 % kaloten in de Antwerpse scholen, maar mohamedanen. Wie kweken er dan als de konijnen? De kalotenpaus heeft trouwens al opgeroepen om nìet meer te kweken als konijnen, aan zìjn volgelingen welteverstaan. Aan mohamedanen zoiets proberen uitleggen of aanraden (omwille van climate change oid) zou natuurlijk 'rassies' zijn. Met negers idem dito, die kweken 't Afrikaanse continent naar ...tja...iets nòg erger dan 't al is, zodat ze allemaal naar Europa 'mòeten' vluchten. Da's logica. Politiek correcte logica.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Binnen 20 �* 30 jaar zijn al onze steden islamitische bolwerken, waar het monocultureel islamitisch barbarisme zal heersen. Wij zullen niet meer welkom zijn in onze eigen steden. Met dank aan de linkse collaborateurs en volksverraders. Hun nageslacht zal hen zeker gedenken.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben daar niet mee akkoord, maar wil in deze draad daar niet over memmen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want het is niet de Schoof die daarover begonnen is in deze draad. Waarom probeer jij mij dat in mijn schoenen te schuiven? Heeft u slechte bedoelingen ? .
|
![]() |
![]() |