![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U woont in een rechtstaat. Persoonlijk vind ik dat een fantastisch goed. Mensen als U die dat betwisten maken me eerlijk gezegd wat bang en horen hier niet thuis.....Bol het af naar Tsjetsjenië.....daar bent U meer op uw plaats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen mening.Bedankt en tot de volgende.
Misschien is dit iets voor jou dan. https://www.anti-crime-academy.com/o...detective.html Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 augustus 2017 om 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man is nog niet veroordeeld en wie weet wordt hij vrijgesproken of er valt iets anders voor. Zelf meegemaakt, met een hele hoop (man of 15) kwamen we voor de rechtbank, de beschuldiging was poging moord. Een paar dagen in het proces veranderde het Openbaar Ministerie al van kwalificatie, poging doodslag in plaats van poging moord. De rechters hebben dan zoiets van, wat is het nu eigenlijk? Uiteindelijk iedereen vrijgesproken. Als we uw logica volgden hadden we allemaal levenslang/doodstraf gekregen... Als onschuldigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En, tussen jou en mij gezegd en gezwegen, wat was er in feite echt gebeurd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het proces bleek dan dat de getuigen het eigenlijk niet goed wisten en ze elkaar flagrant tegenspraken, zo beschuldigden ze o.a. iemand die tijdens de feiten opgesloten in Italie zat te wachten op uitlevering naar Belgie. Als alibi kon dat tellen natuurlijk, en dan klinkt het, of wacht, ik denk dat het dan misschien die of die was... Het was zelfs voor het Belgische gerecht er wat over. Veel tralalala en truut maar uiteindelijk kregen we gerechtigheid en ging iedereen goedgemutst naar huis.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat u mijn tekst uit zijn context trekt in de zin van dat deze persoon wel 4 moorden voor zijn rekening heeft genomen, of zie ik dat ook weeral verkeerd? Dat u in het geval van dat de 'dader' een levenslange straf mag 'genieten' u daarvoor diep in de buidel wil tasten voor zijn verdere 'onderhoud' dat laat ik volledig aan u over. Ik zou hem zelfs aanraden te zeggen: Wasn't me!! ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik het met u volledig eens. 2
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lezen jullie nu wel wat hij daar geschreven heeft ? Ze hebben een grote vechtpartij, ze kloppen er ene dood, maar niemand heeft iets gedaan. En dat is dat gerechtigheid ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een rechtstaat? Een onrechtstaat wil je zeggen? Het gerecht is hier een lachertje, een farce op zich. Eentje waar de slachtoffers, door mensen als u, minder rechten hebben dan de daders. Rot op kerel met uw "rechtstaat".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging over poging, gerechtsjargon dat wil zeggen dat er geen dode is.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, iemand werd halfdood geslagen, maar na afloop ging iedereen vrolijk naar huis.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen ik rot niet op want hoewel vele dingen voor verbetering vatbaar zijn kan ik hier best aarden. Als U echt zo ontevreden bent over uw staat en het gerecht.....Het staat u vrij te emigreren. Maar hou er rekening mee dat je heel veel op uw lip zal moeten bijten of de rest van je leven zal je doorbrengen op een paar vierkante meter . Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 augustus 2017 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |