![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Detail tekst: Citaat:
![]() Dat kan toch niet meer op tegenwoordig? Een advocate die op die manier in de kranten wil komen en haar pluimpjes wil halen met wat voor mij een VERLOREN zaak zou moeten zijn. Op dat vlak ben ik van mening dat het wetboek eens aan een deftige upgrade toe is in de zin van, dat kan toch niet dat een viervoudig moordenaar op de brave belastingbetaler, u en ik zijn/haar kosten komt te zitten. De guillotine lijkt mij in dit geval dan ook de meest aangewezen straf. Weer denkt men totaal niet aan de slachtoffers van de mensen die zomaar lukraak vermoord geweest zijn zijnde familie en vrienden ... ![]() Flutwetboek hier in België. Op de lange duur zou je Erdogan nog gelijk gaan geven (hij ziet dat wel nog iets anders denk ik) met de doodstraf terug te willen invoeren. Niet dat ik groot fan ben van de man in kwestie maar ... ![]() p.s. Ik vond het artikel zelfs géén binnenland waardig. ![]() Laat mij haar nog wat meer aandacht geven dan de krantenkoppen alleen. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 augustus 2017 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang er mensen zijn die denken als jij zijn er advocaten nodig.
Ps het is toch maar een hoop theater. Alles ligt al vast nog voor het proces start. Beetje cinema.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dat is nodig om hetgeen u wenst mogelijk te maken. Dat heeft weinig te maken met een 'Belgisch flutwetboek'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Deep inside" weet deze advocate goed genoeg dat haar cliënt de maximum-straf zal krijgen (viervoudige moord !!!). Wat, en hoe zij zal pleiten, zal daar niks aan veranderen ; zij kan zich dus volledig in de kijker pleiten tijdens dat komend proces. Vermassen heeft zich destijds ook zelf gelanceerd door de raadsman te worden van vijfvoudig moordenaar Freddy Horion.
Als er iemand bij dit proces kan "winnen", is zij het wel. (als ze het slim speelt)
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat de draadopstarter even niet mee is met onze Westerse beschaving en dito cultuur, op het vlak van de rechten van zelfs iemand die verdacht wordt van de zwaarste misdaden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat zit die meid in godsnaam moordenaars te verdedigen?
Waarom zit die niet thuis met vier kinderen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die zomaar 'lukraak' 4 mensen vermoord heeft géén rechten meer zelfs nog het recht niet meer op een advocaat. of zie ik dat weer maar eens helemaal verkeerd? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 augustus 2017 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat altijd een raar woord gevonden dat 'nageslacht' want dat doet mij toch steeds zo denken aan slachthuizen.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien verwacht de juffrouw wel een pluimpje op haar hoedje?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En u, volop aan het genieten van de geneugten van een groot gezin? Hoeveel kinderen heeft u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is toch redelijk uitzonderlijk. De meeste mensen zullen drie rechten toch bewaard willen zien, denk ik. Water, brood en een advocaat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt tijd dat sommigen hier zich eens gaan integreren in onze maatschappij.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige wat deze slons hiermee kan bewijzen is dat ze mooie praatjes kan maken op TV.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ahneen, in jouw niet-aan-deze-maatschappij-aangepaste ideologie kan dat niet, een vrouw hoort enkel aan de haard. Wanneer is jouw inburgeringscursus gepland?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige wat die dader van de viervoudige moord nu nog verdient is een spuitje. Geen kosten meer aan maken.
Hoe iemand, als advocaat, met zichzelf nog in het reine kan blijven en ondertussen zo'n monster verdedigen.... ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 7 augustus 2017 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |