![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ben je (al) in Pattaya geweest? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
17 | 100,00% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een ander werkte hier en vroeg zijn baas of hij zijn loon 2 jaar naar voor kon krijgen. Weet ik veel wat hij hem wijsgemaakt had.
Die betaalde dat ...750000bfr . De dag nadien was hij al naar pattaya. Bungalow gehuurd en 3 meiden de klok rond. 1 voor zijn nagels de vijlen, 1 voor hem te masseren en de 3 om achter cocktails te lopen.
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De naam 'Wim Elbers' schiet me nu opeens weer te binnen.
![]() https://forum.politics.be/showthread.php?t=39108 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een andere die naar daar ging maar hij was gehuwd hier en zijn vrouw mocht dat niet weten.
Hij maakte zijn vrouw wijs dat hij naar Afrika voor het werk ging. Om enig bewijs te hebben ging hij naar de vrijdagsmarkt in Gent en stelde zich tussen een paar negers terwijl een ander een foto maakte. Later verstuurde hij die foto naar zijn vrouw...groetjes uit het zonnige Afrika! ![]()
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Baby Pangang vind ik wel lekker soms.
Ik zeg soms, omdat de ene keer het er volledig anders uitziet en smaakt, al naar gelang waar je het besteld.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar ook in de Old Days bestonden al goede reisverzekeringen. Uiteraard waren er die liever drie nachten gingen wippen met 1200 frank dan 1200 Frank te geven aan een reisverzekering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben er nog nooit geweest, en ben ook niet van plan er ooit heen te gaan.
Ik hou niet van reizen met het vliegtuig, vind het landschap niet bepaald boeiend, en heb een hekel aan het klimaat aldaar. Geef mij maar Europa (winter of zomer, maakt niet uit). De Indische, Thaïse of Vietnamese keuken daarentegen vind ik meestal wél lekker.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() Ben er ooit eens geweest, denk in 1991. Beste krab curry ooit gegeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Inzake mooie landschappen cultuur en nog vele dingen is Europa onklopbaar. Het klimaat in Zuid -Europa is waarschijnlijk ook één van de aangenaamste ter wereld. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 mei 2020 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oude zakken die rentenieren in Pattaya leven het leven daar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En een actieve Vlaams Nationalistengemeenschap zag ik onlangs in die reeks over consulaten en ambassades.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We houden het maar bij De Panne zeker...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een vriend van mij, eigenaar van een diamantslijperij hier in België besloot op een gegeven moment dat hij meer kon verdienen als hij met een paar man van zijn personeel in Thailand een slijperij opende en die twee Belgische werknemers zouden dan die Thais gaan opleiden. Ik denk dat zijn zaak daar wel goed liep. Op een dag belde hij mij en zei Hoomer kom met je vrouw eens langs ik heb nood aan wat vrienden rond mij, en ik weg, was mooie tijd, veel gedoken en gesnorkeld. Een tijdje later las ik in de kranten dat hij in Thailand in de gevangenis zat, hij had geprobeerd zijn Thaise zakenpartner door een Thaise huurmoordenaar te laten vermoorden. Tot zover Pattaya. ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nadia...
Is het boek ondertussen al op de markt ? Ik koop het van zodra het in de winkel ligt. ![]() |
![]() |
![]() |