![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.statistiekvlaanderen.be/...-2000-2020.pdf
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door de knieën gaan is algemeen gekend als toegeven. Hij slikt werkelijk alles, is algemeen gekend als iemand die alles gelooft of in alles toegeeft. Nu heeft hij dat samen in één zin gebruikt en dat maakt natuurlijk dat het overkomt zoals jullie het interpreteren maar ik geloof nooit dat dit zijn bedoeling is geweest. En we maken ze af vanuit de oppositie, waar 'vanuit de oppositie' eraan werd toegevoegd enkele seconden later. Dat was ook niet letterlijk te nemen natuurlijk. Maar daar heeft hij beseft dat dit verkeerd ging geinterpreteerd worden en dat er dan maar snel aan toegevoegd. Voor de rest is Gert Late night geen politiek duidingsprogramma en mag het best wat volkser. Gert spreekt geregeld antwerps op tv. Ik vind het geheel zeker niet zijn beste optreden verre van. Maar het wordt wel opgeblazen tot iets wat het niet was. Zijn opmerking van een paar jaar geleden bij de geboorte van een kleine van ofwel De Croo of Beke, ook net na regeringsonderhandelingen vond ik veel groffer en ongepaster. Kwam erop neer dat De Croo of Beke, wie van de 2 weet ik niet meer, geen goede vader zou zijn. En zulke dingen denk je zelfs niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Edit: maar laten we on topic komen, Geert Bourgeois.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 december 2020 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik maak van een mug geen olifant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je je gelukkiger voelen moest men ipv Bukake-Bart spreken over Fellatio-Bart ? Of over zijn pijp-allegorie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover hij dat wel eens ooit gehad heeft, heeft Bartje nog wel goede optredens? Vaak eerder arrogante optredens de laatste jaren , zou ik zo zeggen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 december 2020 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verrast me enigzins dat jullie niet ingaan op die uitschuiver van hem van enkele jaren geleden. Die vond ik zelfs grof. Herinneren jullie dat voorval niet meer ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We gaan weer de goede richting uit. Als eindpunt zal het er op neerkomen dat hij sperma slikt. De wetenschap op dit forum. Jongens en meisjes toch! Eerst vreesde ik dat er een andere crossdresser zijn slipje op zijn enkels geplaatst zou worden. Maar nu valt den Bart weeral in de prijzen van Panda. Had ik kunnen denken. We zijn meer van hem gewoon. Een topic waar hij zijn neus aan het venster steekt kan men beter beginnen met de melding : Alleen voor tweejarigen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kobold zoals dhaeseleer daarmee vergelijken is zoals pissen op de feestdis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helemaal niet mijn ding maar ik zal zeker niet zeggen dat het niet "verstandig" is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 13 december 2020 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer moeten we daar niet achter zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zal iedereen wel zelf zijn/haar idee over vormen. De GL wist heel goed dat hij in prime time op de nationale televisie was dus achteraf gaan terugkrabbelen is hypocrisie tot de vierde macht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is enkel sprake van zware overdrijving van uw kant. Het was voor mij overduidelijk dat het slikken en door de knieën gaan als aparte bewoordingen moesten geïnterpreteerd worden om de totale onderwerping van open vld naar de Franstaligen te onderstrepen. De Wever was zich er niet van bewust dat de 2 zaken tesamen gingen geïnterpreteerd worden als iets anders. Ik kan begrip opbrengen voor die verkeerde interpretatie, maar verder dan dat is niet nodig omdat het gewoonweg zo niet is. Er blijven over doorbomen is alleen maar goed om een discussie te laten verzanden. Amen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 minuten serieus blijven he. |
|
![]() |
![]() |