![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook nog wel gietijzer dat natuurlijk het allerbeste is (behalve koper dan, maar dat is dan weer niet goed voor dagelijks gebruik) maar die pannen zijn natuurlijk redelijk zwaar. Maar voor stoofpotten of als grillpan bestaat er niks beter dan dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijne nokia smartpheune , wat een pruts is dat, ok niet de duurste, ik was het batterij naar de knoppen help programma van Apple beu. Altijd content geweest van Nokia dus ja.
Maar het batterij naar de knoppen help programma van Apple is nog altijd beter dan die android klodden. Ofwel is t sjienese spyware bucht en dat kan ik mij in mijn positie echt niet riskeren ofwel staat het vol bloatware. Als er iemand een niet sjinees merk kent waar ge alleen mee kunt bellen en mailen, microsoft authenticator op kunt draaien , snel is en niet vol crapware staat (van die personal assistens sletten en sugestie zever) mag hij zij mij altijd een tip geven. |
![]() |
![]() |