Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2021, 16:22   #21
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Allemaal te zien met wat ze in het ziekenhuis belanden.
En van welke oorzaken?

In Amerika schijnt het horror te zijn in de ER.
Niet met covid en zo zie je geen cijfers ook.
Oud 4 november 2021, 16:53   #22
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Ik hoop dat het niet zo is.
Maar ik zie wel enorm veel mensen uitvallen op werk, allemaal gevaccineerd en lange tijd thuis voor een najaars verkoudheid.
Tis allemaal anekdotisch, weet ik wel, ma het begint wel zeer op te vallen.
Jonge gevaccineerde die positief testen en symptomen ontwikkelen.
Tzijn rare tijden.

de gewone griepvirussen zijn misschien nu verder geevolueerd en sterker dan covid19 familie?? is er een onderlinge kruisbestuiving mogelijk??

Dreigt er nu dan een Grotere Corona IC golf, omdat het beestje evolueert en meer gevaccineerden nu een verzwakte natuurlijke immuniteit hebben en minder weerstand, plus de hele lockdown erbij die hun fysieke conditie heeft verslechterd. MOndkapje verminderen O , zuurstof opname en verzwakken zo je hele weerstand, meer vrije radicalen in je bloed, minder aanmaal witte bloedcellen en bloedplasma, minder zuurstof opname in je rode bloedcellen door het mondkapje over je neus he. JE verstikt jezelf zo en verziekt jezelf, schijnveiligheid is het .

zie dit maar cijfers he:

--------------------------
https://reactnieuws.net/2021/11/04/r...vrijwel-nihil/

Risico overlijden aan Covid-19 onder 45 jaar is vrijwel nihil
4 november 2021 Hans De Groot Nieuws Leave a comment

Toen de Covid-19-pandemie begin 2020 uitbrak nam België geen enkele maatregel. Het gevolg was dat de eerste golf hard inbeukte op een onvoorbereide samenleving. Uit de cijfers bleek ook toen al, dat vooral hoogbejaarde en al verzwakte mensen in woonzorgcentra het slachtoffer werden. Maar de media besteedden véél tijd en aandacht aan enkele uitzonderlijke gevallen van jonge mensen, die ook aan de ziekte zouden bezweken zijn. De boodschap was: ‘Covid-19 kan voor iedereen dodelijk zijn’, en die doemboodschap is ook vandaag nog blijven hangen.

Maar er is goed nieuws: Covid-19 is intussen voor mensen jonger dan 45 jaar vrijwel in geen enkel geval meer dodelijk. Dat leest u goed: onder de 45 jaar overlijdt werkelijk vrijwel niemand meer aan Covid-19.

Dat blijkt uit het rapport van Sciensano, het Belgische infocentrum, voor week 40 van 19.10.21 tot 25.10.21. Het aantal personen jonger dan 45 dat aan Covid-19 was nihil. Geen enkele dus.

https://reactnieuws.net/2021/11/04/r...vrijwel-nihil/
-----------------------

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2021, 16:57   #23
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ik vond zonet toch aantal onderzoekingen vd natuurlijke immuniteit tegen covid19 virusfamilie en open nieuwe verzamel topic v wetenschappelijke publicaties hierover

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 08:15   #24
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Het is de eerste keer dat we horen van grote katachtigen in de zoo die sterven aan Corona. En dan nog 3 tegelijk nadat ze gevaccineerd zijn al staat dit niet direct vermeld in het artikel, ze spreken enkel van “Veel dierentuinen in Nebraska hebben grote percentages van hun dieren gevaccineerd tegen het virus.”

Wat we hieruit kunnen halen is dat het virus ofwel dodelijker is geworden (door lekke vaccins), ofwel dat vaccinatie onze afweer verzwakt of vertraagt (wat we in deze draad bespreken, een fenomeen die we zien bij de griep prik), ofwel een combinatie van de 2.

Drie sneeuwluipaarden overleden aan coronavirus in zoo in Nebraska
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211114_92191375

Lekke vaccins maken virus dodelijker bij kippen
https://forum.politics.be/showthread.php?t=258234

.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 14 november 2021 om 08:23.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 08:55   #25
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nog een medisch artikel over de griepprik die z’n effect verliest bij jaarlijkse herhaling. Het lichaam past zich aan naar de vaccins en wacht te lang om in gang te schieten na een gewone besmetting. Het lijkt me eigenlijk onvermijdelijk dat de Corona boosters hetzelfde effect zullen hebben waardoor je wel veel antistoffen krijgt de eerste maanden maar het lichaam te laat zal reageren op een effectieve besmetting waardoor je zwaarder ziek wordt als je eenmaal besmet bent.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4387051/
Oud 14 november 2021, 11:00   #26
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Het is de eerste keer dat we horen van grote katachtigen in de zoo die sterven aan Corona. En dan nog 3 tegelijk nadat ze gevaccineerd zijn al staat dit niet direct vermeld in het artikel, ze spreken enkel van “Veel dierentuinen in Nebraska hebben grote percentages van hun dieren gevaccineerd tegen het virus.”

Wat we hieruit kunnen halen is dat het virus ofwel dodelijker is geworden (door lekke vaccins), ofwel dat vaccinatie onze afweer verzwakt of vertraagt (wat we in deze draad bespreken, een fenomeen die we zien bij de griep prik), ofwel een combinatie van de 2.
Als dat zo zou zijn (een dodelijker virus) dan zouden de (mensen)sterftecijfers nu toch een pak hoger moeten zijn?
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 12:17   #27
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Als dat zo zou zijn (een dodelijker virus) dan zouden de (mensen)sterftecijfers nu toch een pak hoger moeten zijn?
Dat zou gemaskeerd zijn door de vaccins en natuurlijke immuniteit. We zouden dit kunnen zien bij ziekenhuisopnames van jonge ongevaccineerden die nog geen natuurlijke immuniteit hebben. Daarvoor is het nog even wachten tot deze golf op z’n piek staat vermoed ik, duidelijke cijfers van gehospitaliseerden zijn er niet.
Oud 14 november 2021, 13:12   #28
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Stelling:
Forumvirologen gaan zich meer en meer in onbewijsbare stellingen terugtrekken.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 13:25   #29
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Stelling:
Dat is inderdaad een beetje jammer, want ondertussen valt er toch wel enorm veel popcorn te vreten om de totale neergang van de TV virologen stellingen sinds meer dan een jaar mee te maken he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 15:21   #30
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Toch wel, en zelfs heel eenvoudig: op een zeker ogenblik moeten de ziekenhuizen zwaar oververtegenwoordigd worden door gevaccineerden. Anders is uw stelling mis he.

Als het vaccin immuniteit om zeep helpt, dan moeten gevaccineerden vallen als vliegen, veel en veel meer dan niet-gevaccineerden. Er moeten in Vlaanderen dan 50 keer meer gevaccineerden dan niet-gevaccineerden op IC gaan liggen.
Een paar weken terug schreef je hier nog dat ik me helemaal geen zorgen moest maken, dat het allemaal irrationeel was.

Ik kijk al uit naar de dag waarop blijkt dat dit experimentele "vaccin" de immuniteit van veel mensen naar de kloten heeft geholpen en dat alle complotdenkers weeral gelijk hadden.
Oud 14 november 2021, 15:23   #31
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

En zelfs nu durft die Vandamme nog altijd te zeggen dat vaccins beter of gelijk zijn aan natuurlijke immuniteit. Je moet maar durven zo hard te liegen.

https://www.hln.be/mijn-gids/het-doo...20HLN%2B%5D%5D
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 15:25   #32
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Een paar weken terug schreef je hier nog dat ik me helemaal geen zorgen moest maken, dat het allemaal irrationeel was.
Dat is ook zo. De verhouding gevaccineerden / niet gevaccineerden in ziekenhuizen is niet 5 of 10 keer groter dan de verhouding gevaccineerden /niet gevaccineerden in de bevolking. DAT zou aangeven dat het vaccin sterk aanzet om zwaar ziek te worden. Maar voorlopig is de verhouding gevaccineerden / niet gevaccineerden in ziekenhuizen KLEINER dan die verhouding in de bevolking.

Tegen dat die verhouding GELIJK wordt, wil dat zeggen dat het vaccin niks meer doet. Het is pas als die veel groter wordt, dat het vaccin nefast is.
Oud 14 november 2021, 15:28   #33
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Drie sneeuwluipaarden overleden aan coronavirus in zoo in Nebraska
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211114_92191375

Lekke vaccins maken virus dodelijker bij kippen
https://forum.politics.be/showthread.php?t=258234

.
Het leert ons dat katachtigen niet tegen dit vaccin kunnen in elk geval.

Ik vermoed dat geen enkele besmette mens naar die grote beesten is gelopen om " tik je bent besmet" te spelen.

Rest : vaccin.
Oud 14 november 2021, 16:20   #34
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Het probleem is dat je uit kleine samples geen grote conclusies mag trekken.
En dat samples ook niet geselecteerd mogen worden.
Die 3 sneeuwluipaarden, en die ene 15 jarige, zijn selecties.
Er waren ook die 3 wielrenners. Een fout gedane vaccinatie kon reden geweest zijn. Maar de medische gevolgen waren verre van de geclaimde.
Het probleem is dat de dwingelandij fans graag selecteren.
En dat de dwingelandij tegenstanders zich niet tot datzelfde bedje, spijts "maar" gelijke munt, mogen laten verleiden.
Tenslotte, is het te vroeg om conclusies te trekken.
Nieuw virus, nieuwe vaccins, lang uitgesmeerde vaccinaties (wegens het extreme massa karakter), op en af dwingelandij.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 17:52   #35
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Stelling:
Het zijn zaken die al gebeurd zijn bij andere vaccins, het is dus wel degelijk bewezen dat het kan. We weten alleen niet of het al gebeurd is of zal gebeuren bij de Corona vaccins. Dat probeer ik hier vast te leggen vooraf, want nadien is het natuurlijk makkelijk.

Het is wel degelijk te bewijzen maar we hebben de cijfers nog niet, enkel anekdotische voorbeelden zoals de 3 luipaarden. Iets dat in 2020 toch niet in de krant stond.
Oud 14 november 2021, 17:56   #36
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is inderdaad een beetje jammer, want ondertussen valt er toch wel enorm veel popcorn te vreten om de totale neergang van de TV virologen stellingen sinds meer dan een jaar mee te maken he
Die blijven wel op TV komen met dezelfde leugens, de media zorgt ervoor dat er geen neergang komt van de Ubermensh virologen.
Oud 14 november 2021, 19:58   #37
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Die blijven wel op TV komen met dezelfde leugens, de media zorgt ervoor dat er geen neergang komt van de Ubermensh virologen.
Forumvirologen willen ook op tv komen meer is daar niet aan.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 20:02   #38
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Forumvirologen willen ook op tv komen meer is daar niet aan.

Ik zou wel gefilmd willen worden langsheen de E40, waar TV virologen en andere dictators, tot aan de horizon, aan lantaarnpalen hangen te bengelen, dat wel

Het zou echt klasse zijn mochten ze mij filmen terwijl ik er ene omhoog aan het trekken ben

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 november 2021 om 20:03.
Oud 14 november 2021, 20:12   #39
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik zou wel gefilmd willen worden langsheen de E40, waar TV virologen en andere dictators, tot aan de horizon, aan lantaarnpalen hangen te bengelen, dat wel

Het zou echt klasse zijn mochten ze mij filmen terwijl ik er ene omhoog aan het trekken ben
E 40 ?
Waarom niet langs de E 711 ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 20:13   #40
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
E 40 ?
Waarom niet langs de E 711 ?
Die mag jij volhangen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be