![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal te zien met wat ze in het ziekenhuis belanden.
En van welke oorzaken? In Amerika schijnt het horror te zijn in de ER. Niet met covid en zo zie je geen cijfers ook.
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de gewone griepvirussen zijn misschien nu verder geevolueerd en sterker dan covid19 familie?? is er een onderlinge kruisbestuiving mogelijk?? Dreigt er nu dan een Grotere Corona IC golf, omdat het beestje evolueert en meer gevaccineerden nu een verzwakte natuurlijke immuniteit hebben en minder weerstand, plus de hele lockdown erbij die hun fysieke conditie heeft verslechterd. MOndkapje verminderen O , zuurstof opname en verzwakken zo je hele weerstand, meer vrije radicalen in je bloed, minder aanmaal witte bloedcellen en bloedplasma, minder zuurstof opname in je rode bloedcellen door het mondkapje over je neus he. JE verstikt jezelf zo en verziekt jezelf, schijnveiligheid is het . zie dit maar cijfers he: -------------------------- https://reactnieuws.net/2021/11/04/r...vrijwel-nihil/ Risico overlijden aan Covid-19 onder 45 jaar is vrijwel nihil 4 november 2021 Hans De Groot Nieuws Leave a comment Toen de Covid-19-pandemie begin 2020 uitbrak nam België geen enkele maatregel. Het gevolg was dat de eerste golf hard inbeukte op een onvoorbereide samenleving. Uit de cijfers bleek ook toen al, dat vooral hoogbejaarde en al verzwakte mensen in woonzorgcentra het slachtoffer werden. Maar de media besteedden véél tijd en aandacht aan enkele uitzonderlijke gevallen van jonge mensen, die ook aan de ziekte zouden bezweken zijn. De boodschap was: ‘Covid-19 kan voor iedereen dodelijk zijn’, en die doemboodschap is ook vandaag nog blijven hangen. Maar er is goed nieuws: Covid-19 is intussen voor mensen jonger dan 45 jaar vrijwel in geen enkel geval meer dodelijk. Dat leest u goed: onder de 45 jaar overlijdt werkelijk vrijwel niemand meer aan Covid-19. Dat blijkt uit het rapport van Sciensano, het Belgische infocentrum, voor week 40 van 19.10.21 tot 25.10.21. Het aantal personen jonger dan 45 dat aan Covid-19 was nihil. Geen enkele dus. https://reactnieuws.net/2021/11/04/r...vrijwel-nihil/ ----------------------- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() ik vond zonet toch aantal onderzoekingen vd natuurlijke immuniteit tegen covid19 virusfamilie en open nieuwe verzamel topic v wetenschappelijke publicaties hierover
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de eerste keer dat we horen van grote katachtigen in de zoo die sterven aan Corona. En dan nog 3 tegelijk nadat ze gevaccineerd zijn al staat dit niet direct vermeld in het artikel, ze spreken enkel van “Veel dierentuinen in Nebraska hebben grote percentages van hun dieren gevaccineerd tegen het virus.”
Wat we hieruit kunnen halen is dat het virus ofwel dodelijker is geworden (door lekke vaccins), ofwel dat vaccinatie onze afweer verzwakt of vertraagt (wat we in deze draad bespreken, een fenomeen die we zien bij de griep prik), ofwel een combinatie van de 2. Drie sneeuwluipaarden overleden aan coronavirus in zoo in Nebraska https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211114_92191375 Lekke vaccins maken virus dodelijker bij kippen https://forum.politics.be/showthread.php?t=258234 . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 14 november 2021 om 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een medisch artikel over de griepprik die z’n effect verliest bij jaarlijkse herhaling. Het lichaam past zich aan naar de vaccins en wacht te lang om in gang te schieten na een gewone besmetting. Het lijkt me eigenlijk onvermijdelijk dat de Corona boosters hetzelfde effect zullen hebben waardoor je wel veel antistoffen krijgt de eerste maanden maar het lichaam te laat zal reageren op een effectieve besmetting waardoor je zwaarder ziek wordt als je eenmaal besmet bent.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4387051/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou gemaskeerd zijn door de vaccins en natuurlijke immuniteit. We zouden dit kunnen zien bij ziekenhuisopnames van jonge ongevaccineerden die nog geen natuurlijke immuniteit hebben. Daarvoor is het nog even wachten tot deze golf op z’n piek staat vermoed ik, duidelijke cijfers van gehospitaliseerden zijn er niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Stelling:
Forumvirologen gaan zich meer en meer in onbewijsbare stellingen terugtrekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik kijk al uit naar de dag waarop blijkt dat dit experimentele "vaccin" de immuniteit van veel mensen naar de kloten heeft geholpen en dat alle complotdenkers weeral gelijk hadden.
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() En zelfs nu durft die Vandamme nog altijd te zeggen dat vaccins beter of gelijk zijn aan natuurlijke immuniteit. Je moet maar durven zo hard te liegen.
https://www.hln.be/mijn-gids/het-doo...20HLN%2B%5D%5D |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen dat die verhouding GELIJK wordt, wil dat zeggen dat het vaccin niks meer doet. Het is pas als die veel groter wordt, dat het vaccin nefast is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat geen enkele besmette mens naar die grote beesten is gelopen om " tik je bent besmet" te spelen. Rest : vaccin.
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is dat je uit kleine samples geen grote conclusies mag trekken.
En dat samples ook niet geselecteerd mogen worden. Die 3 sneeuwluipaarden, en die ene 15 jarige, zijn selecties. Er waren ook die 3 wielrenners. Een fout gedane vaccinatie kon reden geweest zijn. Maar de medische gevolgen waren verre van de geclaimde. Het probleem is dat de dwingelandij fans graag selecteren. En dat de dwingelandij tegenstanders zich niet tot datzelfde bedje, spijts "maar" gelijke munt, mogen laten verleiden. Tenslotte, is het te vroeg om conclusies te trekken. Nieuw virus, nieuwe vaccins, lang uitgesmeerde vaccinaties (wegens het extreme massa karakter), op en af dwingelandij.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel degelijk te bewijzen maar we hebben de cijfers nog niet, enkel anekdotische voorbeelden zoals de 3 luipaarden. Iets dat in 2020 toch niet in de krant stond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die blijven wel op TV komen met dezelfde leugens, de media zorgt ervoor dat er geen neergang komt van de Ubermensh virologen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou wel gefilmd willen worden langsheen de E40, waar TV virologen en andere dictators, tot aan de horizon, aan lantaarnpalen hangen te bengelen, dat wel ![]() Het zou echt klasse zijn mochten ze mij filmen terwijl ik er ene omhoog aan het trekken ben ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 14 november 2021 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom niet langs de E 711 ? |
|
![]() |
![]() |