![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() M’n reputatie kan op de helling komen hierdoor maar als zelfbenoemd forumviroloog wil ik hier nu een stelling innemen die pas later eventueel bevestigd zal worden.
Onderstaande studie betreft nu 1 geval maar volgens mij zal duidelijk worden dat mensen met een eerdere natuurlijke immuniteit die bescherming kwijtspelen na het krijgen van het dubbele mRNA vaccin. Dit reset je immuniteit naar dat van het vaccin die veel minder goed is. Mijn theorie is dat de extreme hoeveelheden antistoffen van het vaccin de antistoffen van de besmetting verdringen en vervangen, tot en met de B- en T-cellen toe. Dit werd nog niet grondig onderzocht of dan toch niet openbaar gemaakt maar na nieuwjaar zou dit al duidelijk moeten worden als het vaccin op grote schaal z’n werking begint te verliezen. We gaan zien maar voor mij is dit toch redelijk duidelijk, zelfs met die zogenaamde superimmuniteit. ——— Severe SARS-CoV-2 Breakthrough Reinfection With Delta Variant After Recovery From Breakthrough Infection by Alpha Variant in a Fully Vaccinated Health Worker https://www.frontiersin.org/articles...21.737007/full |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk gezegd, ik denk dat die persoon een of andere deficientie heeft in haar immuunsysteem. Die heeft 3 keer covid opgedaan. Aangezien de derde infectie (met delta) nogal snel volgde op de tweede, was de schade waarschijnlijk nog niet hersteld in de longen, en is dat de reden voor de veel zwaardere derde keer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Forum-viroloog heeft gelijk.
Ondertussen al uitgerekend en bevestigd door tal van wetenschappelijke studie en meerdere keren gepubliceerd intussen. Het eigen vermogen neemt iedere week verder af bij gevaxten. Tot het op is. Niks aan te doen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 3 november 2021 om 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() https://forum.politics.be/showpost.p...ostcount=12620
Ik denk dat ook, zie bovenstaande link. En eigenlijk komt alles wat ik voorspel zo'n beetje uit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef die stelling niet veel kans eerlijk gezegd. Ik sluit het niet uit, maar tot hier toe zijn er eigenlijk geen data die zoiets ondersteunen. We zouden dan, tenminste in Israel, een sterke OVERVERTEGENWOORDIGING van gevaccineerden in ziekenhuizen moeten zien, ttz een veel hogere verhouding gevaccineerden in ziekenhuizen, dan de vaccinatie graad bij bevolking of risico bevolking.
Laatst gewijzigd door patrickve : 3 november 2021 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik zie wel enorm veel mensen uitvallen op werk, allemaal gevaccineerd en lange tijd thuis voor een najaars verkoudheid. Tis allemaal anekdotisch, weet ik wel, ma het begint wel zeer op te vallen. Jonge gevaccineerde die positief testen en symptomen ontwikkelen. Tzijn rare tijden.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Holland : Beddenbaas Kuipers weigert ziekenhuiscijfers te geven: ‘Daar hebt u helemaal niets aan’ in Mens en Dier 3 november 2021 17:30 Liegen en liegen en liegen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 3 november 2021 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is nog een voorbeeld uit Nederland Corona gehad, gevaccineerd en toch besmet: 'Ik dacht, hoe kan dit nou?' https://nos.nl/artikel/2389157-coron...oe-kan-dit-nou |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een artikel hier ergens recent gelinkt inzake opname aantallen gevaccineerden versus ongevaccineerden, stond dat ze ongevaccineerden bij opname direct vaccineren.
?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We mogen niet vergeten dat delta stukken besmettelijker is dan de vorige varianten, waardoor er dus veel meer mensen corona gaan opdoen dan vorige keer. Het "vals gevoel van veiligheid", sterk aangemoedigd met uw "ga-corona-opdoen" pasje, gaat de propagatie onder gevaccineerden sterk aanmoedigen, natuurlijk. Dat je er veel gaat zien die gewoon "normale" corona opdoen is dus te verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de stelling van deze draad is inderdaad iets anders, ons lichaam is dergelijke overdosis van vaccin antistoffen niet gewoon en daarom denk ik dat het die zal prioritiseren over de natuurlijke antistoffen. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 4 november 2021 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als het niet klopt, Wat hoogstwaarschijnlijk is? Een (virtuele) Lantaarnpaal en 2 meter (virtueel) touw? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Probleem is dat mijn stelling alleen maar positief bewezen kan worden, bewijzen dat het fout is kan eigenlijk niet met de huidige technieken. Je kunt enkel aantonen dat het nog niet gebeurd is, waardoor het geen eerlijke voorspelling is. Het probleem is ook dat ze de bewijzen hiervoor wegwerken door 100% te willen vaccineren, we hebben nog de kinderen tot 12 maar die willen ze ook vaccineren. Er moet een grote groep ongevaccineerden overblijven om het te kunnen aantonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het vaccin immuniteit om zeep helpt, dan moeten gevaccineerden vallen als vliegen, veel en veel meer dan niet-gevaccineerden. Er moeten in Vlaanderen dan 50 keer meer gevaccineerden dan niet-gevaccineerden op IC gaan liggen. Immers, als het vaccin gewoon een placebo is, dan moeten de mensen op IC in dezelfde verhouding als gevaccineerden /niet gevaccineerden aanwezig zijn, dus ongeveer 20 keer meer gevaccineerden als niet gevaccineerden, maar dan is uw effect nog niet geldig. Enkel als er VEEL MEER gevaccineerden dan dat in het ziekenhuis terecht komen, is uw ding niet ontkracht he. Dat gaat men echt niet kunnen wegsteken. We krijgen dan een veel hogere piek dan vorig jaar met zo goed als puur gevaccineerden. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 november 2021 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er moet een grote groep besmette ongevaccineerden overblijven om dat statistisch te kunnen vergelijken. In België hebben we dat al niet meer onder de volwassenen. Ik kan gewoon blijven zeggen dat het nog niet gebeurd is, tot het niet meer relevant is. Als ze nu massaal mRNA vaccins gaan inzetten voor andere ziektes dan zou het wel duidelijk moeten worden, maar dan zijn we weeral jaren verder. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 4 november 2021 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijke immuniteit opgebouwd?????????? Laatst gewijzigd door TREBRON : 4 november 2021 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op dit ogenblik zijn ze nog serieus ondervertegenwoordigd. Als in Vlaanderen 60% van de IC patienten gevaccineerd is, terwijl 95% van de risico personen gevaccineerd is, dan zijn de gevaccineerden 8 keer ondervertegenwoordigd en de niet-gevaccineerden 8 keer oververtegenwoordigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Binnenkort krijgen wet te maken met de Hottentotten variant....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |