![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook raar dat er nog geen enkele tiktokker opf youtuber is komen pochen dat hij of zij zoveel mensen stiekem geprikt heeft.
Misschien toch een experiment van de KGB ?
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Ongemerkt en willekeurig mensen prikken met een naald waardoor ze het bewustzijn verliezen en dan wordt er niks gevonden?
![]() Of is dit weer het begin van een mediahype voor paniekzaaierij onder voetbalfans zodat tribunes leeg blijven? Idem discotheken. Best dan weer de maatregel van 1,5 meter afstand invoeren voor bescherming. ![]()
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tienerfestival We R Young in Hasselt stilgelegd: 22 meisjes onwel door “needle spiking”
Hasselt - Het Hasseltse tienerfestival We R Young is woensdag rond 18 uur door de ordediensten stilgelegd door een vermoedelijk geval van needle spiking. 22 meisjes werden onwel, waarna paniek uitbrak. Een van de meisjes zou een prikwonde vertonen. Of het echt om needle spiking gaat, moet onderzoek uitwijzen. Wie is er zo ziek om zoiets te doen? De wereld is precies helemaal om zeep. Zo'n dader moeten ze zo snel mogelijk pakken. Waarschijnlijk gaat zo'n prikactie ook nog eens door met dezelfde naald. Ziekelijk, echt ziekelijk. https://www.hbvl.be/cnt/dmf20220525_96346288 Laatst gewijzigd door reservespeler : 26 mei 2022 om 06:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij massahysterie.
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe doet men het? Subcutaan, intramusculair ?
Mijn vriendin en ik doen het penetraal en ze is nog nooit flauw gevallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk het ook. Er heeft hier al iemand verwezen naar de zogenaamd vergiftigde cola-blikjes in 1999, dat bleek ook grotendeels massahysterie.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te veel naar hun telefoon schermpje getuurd al rechtstaand.
Wat doen die jongeren daar nog in feite ? Eigenlijk zouden ze beter gewoon thuis op de bank blijven liggen. Dat is veel comfortabeler om naar je schermpje te turen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 mei 2022 om 08:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stomende seks. Zoek eens op: "la petite mort".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit een spoor van gevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat om een tienerfestival. Dat is Rimpelrock niet hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het psychologisch aspect is blijkbaar inderdaad niet te onderschatten:
De kans bestaat dat er een psychologisch aspect meespeelt nu er weer veel aandacht is voor "needle spiking", zeggen experten. "Je mag niet onderschatten wat het effect is op de omgeving als iemand zich onwel begint te voelen. Al snel voelt iemand anders ook iets", zei drugsonderzoeker Tina Van Havere daar gisteren in "Laat" nog over. En dan Verschillende jongeren gaven gisterenavond ook aan dat een artiest op het podium zou hebben gezegd om naar de EHBO-post te gaan "als je een prik voelt". Bron: VRT NWS Oftewel is het ingebeeld, oftewel loopt er een psychopaat rond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zojuist op de radio. "De prikwondjes zijn moeilijk tot niet te detecteren".
Er gaat mij toch niemand vertellen dat kort na de prik niets te vinden is in het bloed of in de urine. Het begint een beetje lachwekkend te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doet me een beetje denken aan The Beatles mania. Wanneer 1 van die tienerkippetjes flauwvalt volgt al de rest zoals in een domino spel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat zou ook het motief kunnen zijn? Men spreekt van diefstal of aanranding, maar als daar 14 mensen tegelijk flauwvallen, waarnaar dan iedereen kijkt, lijkt dat me toch wel wat moeilijk. Mocht het nu één persoon zijn in een toilet van een café of zo, dan lijkt het me wel realistisch vanuit het oogpunt van de dader.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
HINT: we hebben het wel over generatie Z hier hé? Zou dat geen tipje kunnen inhouden naar de emotionele (in)stabiliteit toe? Kweetni. ![]()
![]() |