![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Één blok in houtkachel en luchtverplaatsing met fan L/L wp zorgt dat warmte door heel de woning stroomt.
Laatst gewijzigd door Deo : 12 november 2022 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik steek een halve kruiwagen in mijn houtvuur.
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() 1 blok weegt +- 4 kg goed voor 16 kwh - 40% of 9,6 kwh aan warmte en die warmte zit binnen het half uur in woning, genoeg als zon op ramen staat.
Nu in woning is door zonlicht 22,3 gr Na 19 uur terug een blok erop en Crown op Netflix met flesje en hapjes. Laatst gewijzigd door Deo : 12 november 2022 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou , da' gaat hier dan nogal knallen in den blok !!
Hier net hetzelfde !! ivm Elektriciteit: Ook enkel mijn TV & computer staan ingeplugd , en wanneer ik ga slapen , trek ik (sowieso al) alles uit de wand wat ik niet nodig heb , uitgezonderd de vriezer & koelkast !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik prijs mij gelukkig goed tegen de koude te kunnen.
![]() Bij mij thuis staat de verwarming nog altijd AF. Ik ben niet in het bezit van een vaatwasser en ook geen wasmachine. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 13 november 2022 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komende eindfactuur moet ik misschien 300 a 500 opleggen. Maar volgend jaar gaat mijn verbruik meer dan halveren op hetgeen ik nu al halveerde. Ik ben ook een lange toch aan het voorbereiden van enkele maanden wat 0 verbruik betekent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een lange wandeltocht, nadat ik sociaal tarief aanvroeg en dus zeker voldoende terug trek om die tocht tot in 2024 te verlengen.
Laatst gewijzigd door CUFI : 13 november 2022 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb in oktober 100% minder gas verbruikt dan vorig jaar. Door het zachte weer ging de temperatuur binnen niet onder de 19 graden.
Pas 2 dagen geleden heb ik voor het eerst de verwarming even aangezet. De cijfers van het globale verbruik zullen wel kloppen, maar ik vind een daling van 20% gasverbruik eerder klein.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hangt natuurlijk van de woning af en waar je woont. Afgelegen/apart (open) bebouwing en nachttemperaturen tellen ook. Die koelen het huis af (en aangenamer bij het slapen zeker de zomernachten). Kom je s morgens echter uit je bed wil je toch een aangename temperatuur, niet te warm en niet te koud. (badkamer navenant meer) Appartementen of rijhuis is een andere categorie. En denk aan de mensen die niet meer naar hun werk moeten. Die stellen hun thermostaat wel wat anders in... Mijn gasverbruik zal wellicht 20% minder uitvallen dan verleden jaar. En dat zal vooral (95%) door de zachtere lente/herfst en winter zijn. (dag-nachttemperaturen)
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 13 november 2022 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh , de wasmachine , die staat hier nog enkel aan wanneer nodig !!
Gratis ?? Nog steeds niet aangezet , de boiler springt enkel aan ivm warm water !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 november 2022 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je besparen ?? Vraag of je de stekker bij uw buurman mag insteken !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou , totdat die de factuur ontvangt .... , hoe kan da' nou ??
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Simpel... zekering afzetten van buitenstopcontacten.
![]()