Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Bekijk resultaten enquête: heb je interesse in een extra veld 'politieke voorkeur' in je profiel?
Ja, ik wil duidelijk maken voor welke partij ik ben 22 27,16%
Ja, ik wil duidelijk maken voor welke strekking ik ben 14 17,28%
Nee, voor mij hoeft het niet 45 55,56%
Aantal stemmers: 81. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 29 december 2004, 15:08   #21
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Nee, dan kom ik bij verschillende partijen uit... Is het nu zo moeilijk te begrijpen dat niet iedereen zich bij voorbaat vastpint op één bepaalde partij?
Nee, niet noodzakelijk. Hangt gewoon af waar je prioriteiten liggen. Als je prioriteiten door meerdere partijen verdedigd worden, dan heb je inderdaad de keus.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 18:01   #22
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Maar elke politieke partij heeft natuurlijk zijn prioriteiten. Als je zelf je prioriteiten hebt, dan kom je toch automatisch uit bij de partij die jouw prioriteiten wil verdedigen?
Of ge kunt ook elimineren, partijen uitsluiten die iets willen verwezenlijken waar jet tegen bent.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 18:48   #23
big bad wolf
Parlementslid

big bad wolf's schermafbeelding

Standaard

ik had graag wat respons gezien van de mods..
Oud 29 december 2004, 19:15   #24
Arnold
Minister

Arnold's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door big bad wolf
ik had graag wat respons gezien van de mods..
Ik kan mij wel vinden in de uitslag van de poll zoals die er momenteel uitziet. Daaruit blijkt dat een meerderheid van de forumgebruikers tegen zo'n functie is. Ik denk ook dat het niks zal bijdragen aan de discussies en ze integendeel zelfs eerder persoonlijk zal laten worden omdat wanneer iemand het niet meer zal kunnen halen met argumenten, hij de politieke voorkeur van zijn tegenstander zal inroepen als reden daarvoor. Dat gebeurt nu trouwens toch ook al, terwijl ze er momenteel maar wat op los moeten gokken. Als iemand het ergens echt noodzakelijk vindt om zijn/haar politieke voorkeur te laten blijken dan bestaan daar voldoende mogelijkheden voor via de avatar/het onderschrift.
Arnold is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 22:38   #25
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

Ik sluit me aan bij Arnold. Wie zijn partijvoorkeur wil duidelijk maken, kan dit. Maar niet iedereen wil dit. Niet iedereen is bij een partij, er zijn heel wat zwevende kiezers, ook hier. Bovendien denk ik de meeste forummers hier zijn om hun eigen mening te verdedigen, niet die van een partij.
tronca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 23:05   #26
big bad wolf
Parlementslid

big bad wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold
Ik kan mij wel vinden in de uitslag van de poll zoals die er momenteel uitziet. Daaruit blijkt dat een meerderheid van de forumgebruikers tegen zo'n functie is. Ik denk ook dat het niks zal bijdragen aan de discussies en ze integendeel zelfs eerder persoonlijk zal laten worden omdat wanneer iemand het niet meer zal kunnen halen met argumenten, hij de politieke voorkeur van zijn tegenstander zal inroepen als reden daarvoor. Dat gebeurt nu trouwens toch ook al, terwijl ze er momenteel maar wat op los moeten gokken. Als iemand het ergens echt noodzakelijk vindt om zijn/haar politieke voorkeur te laten blijken dan bestaan daar voldoende mogelijkheden voor via de avatar/het onderschrift.
mijn voorstel was eigenlijk om een extra veld te zetten in het profiel, net zoals alle andere velden (geboortedatum, url, icq/msn/aim/yahoo, weetjes, woonplaats, interesses en beroep) kan je zelf beslissen om die leeg te laten, of die in te vullen..

dan kunnen de mensen die dat willen hun favoriete partij in hun profiel zetten, zonder verplicht te zijn om een partijlogo in avatar/sig te hebben en dus een meer persoonlijke avatar te gebruiken..
Oud 29 december 2004, 23:17   #27
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door big bad wolf
mijn voorstel was eigenlijk om een extra veld te zetten in het profiel, net zoals alle andere velden (geboortedatum, url, icq/msn/aim/yahoo, weetjes, woonplaats, interesses en beroep) kan je zelf beslissen om die leeg te laten, of die in te vullen..

dan kunnen de mensen die dat willen hun favoriete partij in hun profiel zetten, zonder verplicht te zijn om een partijlogo in avatar/sig te hebben en dus een meer persoonlijke avatar te gebruiken..
Sommigen hebben nu al een ontzettens groot profiel: naam, rank, avatar, datum registratie, aantal posts, woonplaats , icq, msn etc. en dan nog partijvoorkeur erbij, lijkt me wat lang. Bovendien lijkt het me gewoon geen meerwaarde voor het forum. Nu, van mij mag het hoor, als anderen echt overtuigd zijn van de meerwaarde. Maar ik weet niet of er wel zoveel mensen voor te vinden zijn. Zoals gezegd, je moet de mening beoordelen, niet de partijvoorkeur.
tronca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 23:38   #28
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

een strekking, owkay. een partij: neen. Er is geen partij die ik 100% steun en wiens naam op mijn profiel mag prijken.

Maar Wolf, t'is een goed idee, voor mij mag het.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 21:04   #29
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dit niet nodig en wel om de volgene redenen:

1. een heleboel mensen hebben al een partijlogo als avater waardoor het al duidelijk is bij welke partij ze zijn of welke partij hun voorkeur heeft.

2. indien een aantal mensen geen partijlogo als avater hebben, dan blijkt na een aantal berichten toch wel welke partijvoorkeur ze ongeveer hebben

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2004, 11:35   #30
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Of dat veel zin heeft daar heb ik zo mijn twijfels over. Iedereen duwt toch iedereen in een ander hokje dan dat waarvan hij zelf denkt thuis te horen. Voor het VB bv is iedereen die tegen hen is, een linkiewinkie en extreemlinks.

Maar als je al een serieuze indicatie wilt hebben hoe de verhoudingen op Politics.be liggen kan je bv naar de topic van SuperStaaf surfen ( De Purperen Muur ) en dan merk je dat 132 op 161 (ofte 81,99%) van de actieve gebruikers op dit forum, voor de afschaffing van de antiracisme- en negationismewet is.

Laatst gewijzigd door thePiano : 31 december 2004 om 11:36.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2004, 11:59   #31
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Maar als je al een serieuze indicatie wilt hebben hoe de verhoudingen op Politics.be liggen kan je bv naar de topic van SuperStaaf surfen ( De Purperen Muur ) en dan merk je dat 132 op 161 (ofte 81,99%) van de actieve gebruikers op dit forum, voor de afschaffing van de antiracisme- en negationismewet is.
Stop nu eens met die leugens te verspreiden.
De poll gaat enkel over censuur Ja/Neen.
Tegen een wet zijn is trouwens niet verboden.
Revisionisme en negationisme verspreiden wel. Daar kan je van meespreken, nietwaar?
Oud 31 december 2004, 12:04   #32
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of dat veel zin heeft daar heb ik zo mijn twijfels over. Iedereen duwt toch iedereen in een ander hokje dan dat waarvan hij zelf denkt thuis te horen. Voor het VB bv is iedereen die tegen hen is, een linkiewinkie en extreemlinks.

Zo, ga je zelf even het beeld dat je in je eerste paragraaf schetst illustreren met je tweede paragraaf? Jij bent inderdaad een kei in het in hokjes duwen van andere forumgebruikers.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2004, 13:31   #33
thePiano

Standaard

De 2 gezichten van Super©ensor:

In deze topic van mezelf:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Stop nu eens met die leugens te verspreiden.
In zijn topic De Purperen Muur:
Citaat:
Wat mij betreft mag iedereen zijn (on)zin spuien zoveel hij wil.
Ook gij ..
Zeg SuperS, wat zal het nu worden? Iedereen behalve Piano?
Oud 31 december 2004, 13:40   #34
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik denk dat de inconsequentie hem zit in het feit dat U volkomen onterecht mensen woorden in de mond legt, en beschuldigt van criminele feiten die ze nooit hebben begaan. Terwijl u zelf wel aantoonbaar meewerkt aan de verspreiding van die verboden uitspraken, ook al zet u er dan "foeifoei" bij.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2005, 14:41   #35
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft hij op het driehoekje geklikt ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2005, 16:03   #36
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Open nog een topicske.
Dan vallen je verdraaiïngen misschien minder op.

Voor mijn part plaatst gij zowel als Verbeke al wat ge wilt, maar geef toe dat het niet opgaat om hier bij een ander te doen knippen wat ge zelf verspreidt.
Als jij dus je zin krijgt en links naar revisionistische sites laat knippen, dan maak ik de moderatie er attent op dat ge zelf geen haar beter zijt.
Met succes.
Jammer voor de extra censuur, goed voor konsekwentie en gelijkberechtiging.

Ik hoop waarlijk dat het Centrum Leman uw site toelaat.
Wees er dan maar verzekerd dat er dan een flinke beuk tegen de muur van censuur zal gegeven worden, zodra gij opnieuw revisionisme, negationisme, racisme, fascisme en anti-semitisme moogt verspreiden.................
Oud 2 januari 2005, 07:41   #37
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Ik hoop waarlijk dat het Centrum Leman uw site toelaat.
Sinds wanneer zou mijn website verboden zijn door het CGKR? Die staat nog altijd op hetzelfde webadres bij Telenet/Pandora. Of dacht jij dat dit forum hun eigendom is en moderators Jeroen en Peter Johan in hun loondienst werken?

Ps: Leman is al een eeuwigheid weg bij het Centrum (=CGKR)

Laatst gewijzigd door thePiano : 2 januari 2005 om 07:43.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2005, 08:25   #38
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het CGKR staat bij de doorsnee burger nu eenmaal beter bekend en dat zal zo nog wel een tijdje blijven. Leman hoeft daarvoor niet meer op 'zijn' centrum te werken.

Als er geen stront aan der knikker was stond de link naar jouw websaait hier allang terug, vermits niet alleen van de deelnemers bekend is dat ze pro vrije meningsuiting zijn maar ook van de moderators. Het mooiste bewijs daarvan is jouw aanwezigheid hier. Niemand anders duwt immers de mods (en niet alleen de mods) zo koppig en halstarrig in het extreem-rechtse hokje als de Piano.
Oud 2 januari 2005, 09:26   #39
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Het CGKR staat bij de doorsnee burger nu eenmaal beter bekend en dat zal zo nog wel een tijdje blijven. Leman hoeft daarvoor niet meer op 'zijn' centrum te werken.

Als er geen stront aan der knikker was stond de link naar jouw websaait hier allang terug, vermits niet alleen van de deelnemers bekend is dat ze pro vrije meningsuiting zijn maar ook van de moderators. Het mooiste bewijs daarvan is jouw aanwezigheid hier. Niemand anders duwt immers de mods (en niet alleen de mods) zo koppig en halstarrig in het extreem-rechtse hokje als de Piano.
Wat is jouw kritiek waard, te weten dat jij als fanatiek VB-aanhangster ook op de extreemrechtse Landdag van het VB (ook IJzerwake genoemd) aanwezig was?
Oud 2 januari 2005, 09:46   #40
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is jouw kritiek waard, te weten dat jij als fanatiek VB-aanhangster ook op de extreemrechtse Landdag van het VB (ook IJzerwake genoemd) aanwezig was?
Knuppels kritiek is evenveel waard als de kritiek van (zogezegd) 'bekeerde' bruinen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be